Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Goh, Minny... ik wil ook een geweldig genuanceerde reputatie.

Maar helaas staat mijn mening me vaak in de weg

Ik ga slapen.. welterusten overblijverTs..
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 24 september 2009 @ 02:57:

Waar het dus eigenlijk om gaat is om de blog. Men kan inschatten dat het niet tof is om hier oude koeien uit de sloot te halen wanneer dat kan leiden tot dit soort heftige reacties. En nu lijkt het er op dat een aantal mensen dit als leuke gelegenheid zien om Digi de grond in te trappen, want "Oh ze reageert zo fel". En ja, ze is fel, cynisch, agressief misschien.. maar ook gekwetst! En daar lijken sommigen aan voorbij te gaan. Dat dit komt omdat ze misschien achter die grote bek best wel eens gevoel kan hebben. Olie op het vuur gooien is dan dus niet tof. Die blog lokt het uit, daarmee voelt, in dit geval Digitalis, zich aangesproken. Vervolgens valt het halve forum over haar heen. Dubbele trap na dus.. en dan zou ik ook heel fel worden.Dat dus... dat wilde ik dus ook schrijven.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Idd Singlala, laten we niet vergeten waar het gezeik begon, en dat is bij de blog van Sanne. Die had nooit geplaatst mogen worden. En na de plaatsing had die verwijderd moeten worden. Maar dat is niet gebeurd. Met alle gevolgen van dien.
quote:kookwekkertje01 schreef op 24 september 2009 @ 03:08:

Goh, Minny... ik wil ook een geweldig genuanceerde reputatie.

Maar helaas staat mijn mening me vaak in de weg

Ik ga slapen.. welterusten overblijverTs..Oh maar die forummers hebben ook wel een mening hoor, alleen ventileren ze die alleen strategisch tegen een forummer die ze rustig kunnen trappen zonder hun ware gezicht te laten zien.

Echt te laf voor woorden. Heb dan ballen en durf het altijd.
quote:thee schreef op 24 september 2009 @ 02:45:

[...]

Herinner je het topic van een mevrouw in bus/trein/metro whatever die door jou volledig werd afgebrand. Jonger dan je moeder en je moeder zag er nog zoooooveeeel beter uit. Je kon je niet voorstellen dat een jonger iemand er zo belabberd uit zou zien. Wellicht heb je zelf geen idee hoevaak je mensen in de pan hakt maar wel jammeren als er een weerwoord tegen jou komt. Sorry, dat gaat voor mijn gevoel niet samen met wat je hier nu etalleert.

.Kijk, zoiets heeft echt niets met dit topic te maken en is gewoon een manier om mensen persoonlijk aan te vallen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Smakeloos, infantiel, tendentieus blog. En dat om 10 jaar forum te vieren.

Het is mijn vak niet, maar ik kan me zo voorstellen dat je de titel van je blog toch beter verwoord zou moeten kunnen uitdiepen als dat wél je vak is. Dat er achter elke nickname een mens schuilt. Mensen met levendige fantasieën, psychische problemen etc. die andere forummers kunnen raken en wat dat allemaal teweeg kan brengen zo achter de computer, op alle tijden van de dag en nacht. Dat zou je wat charmanter kunnen beschrijven i.p.v. met namen te gaan strooien in de trend van forummer L. en G. in het "geval" van verhaal Y. Oh, en niet te vergeten tussen de reacties n.a.v. dat blog de verhalen met stip ten tonele voeren die het nou net weer niet zo leuk "doen"... En om dan nog even, alsof het een geintje betreft allemaal, geestig wat disclaimers ten tonele te voeren... Zo luchtig was 't stukje tekst nu ook weer niet om daarmee te besluiten.

Had dan betreffende forummers en medeforummers uitgenodigd en gevraagd of ze bereid waren hun verhaal te doen, al dan niet herkenbaar. Dan had je misschien hele mooie échte verhalen (inclusief welke impact het heeft gehad voor betreffende forummers) kunnen optekenen die ook (en nog steeds) waardevol voor henzelf en voor een ander kunnen zijn.

Zo dat is eruit.
Leut.. Heel goed verwoordt. Serieus... Djieeeezzzz... nu moet ik echt gaan slapen. Dus nogmaals, welterusten enz, bla..
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Nickname00 schreef op 24 september 2009 @ 03:08:

Gadver!

Dat dus:

helemaal eens met min... wat verwoord je dat weer wijs... je weet het echt altijd goed te verwoorden.... en zal ik dan nu even je lintworm naar buiten proberen te vissen?...nu voel ik me gekwetst
quote:Leut schreef op 24 september 2009 @ 03:13:

Smakeloos, infantiel, tendentieus blog. En dat om 10 jaar forum te vieren.

Het is mijn vak niet, maar ik kan me zo voorstellen dat je de titel van je blog toch beter verwoord zou moeten kunnen uitdiepen als dat wél je vak is. Dat er achter elke nickname een mens schuilt. Mensen met levendige fantasieën, psychische problemen etc. die andere forummers kunnen raken en wat dat allemaal teweeg kan brengen zo achter de computer, op alle tijden van de dag en nacht. Dat zou je wat charmanter kunnen beschrijven i.p.v. met namen te gaan strooien in de trend van forummer L. en G. in het "geval" van verhaal Y. Oh, en niet te vergeten tussen de reacties n.a.v. dat blog de verhalen met stip ten tonele voeren die het nou net weer niet zo leuk "doen"... En om dan nog even, alsof het een geintje betreft allemaal, geestig wat disclaimers ten tonele te voeren... Zo luchtig was 't stukje tekst nu ook weer niet om daarmee te besluiten.

Had dan betreffende forummers en medeforummers uitgenodigd en gevraagd of ze bereid waren hun verhaal te doen, al dan niet herkenbaar. Dan had je misschien hele mooie échte verhalen (inclusief welke impact het heeft gehad voor betreffende forummers) kunnen optekenen die ook (en nog steeds) waardevol voor henzelf en voor een ander kunnen zijn.

Zo dat is eruit.

Leut, ik ben het helemaal met je eens, goed neergezet.

Ik begrijp Digi volkomen. Tuurlijk moet ze niet gaan schelden, is 't af en toe een trut die hard uit kan halen naar anderen en is ze niet vies van zelfmedelijden.. Maar dat maakt toch geen hol uit als het om de inhoud van het blog gaat? Dat kan haar nog steeds van de kaart brengen, dat zou Sanne moeten begrijpen omdat ze zo betrokken was bij "die ene keer met forummer X"..

Digi, ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen.
Wat een vertoning weer zeg..

Het is niet het blog wat misplaatst is, maar dat gezeur en gedoen hier steeds. Als er even niets te doen is, of er geen "interessante" topics geplaatst worden gaan jullie je vervelen. En als jullie je vervelen begint het bakkessen, zeiken, zuigen en zoeken naar problemen. Eerst was het Digi, daarna Ivy met haar topic, toen was ik aan de beurt, daarna Sanne's blog en nu weer Digi. En dat in 3 dagen tijd.

Over elke letter word gestruikeld, over alles wat anders is word verguisd en iedereen die een andere mening heeft als de meute word uitgekotst.

En jullie pretenderen allemaal van die wijze, verstandige en volwassen vrouwen te zijn, kom nou zeg... Wat een toestand.
quote:courageux schreef op 24 september 2009 @ 03:19:

[...]

nu voel ik me gekwetst

Sorry.

Weer goed?
quote:siepeltrien schreef op 24 september 2009 @ 03:26:

Wat een vertoning weer zeg..

Het is niet het blog wat misplaatst is, maar dat gezeur en gedoen hier steeds. Als er even niets te doen is, of er geen "interessante" topics geplaatst worden gaan jullie je vervelen. En als jullie je vervelen begint het bakkessen, zeiken, zuigen en zoeken naar problemen. Eerst was het Digi, daarna Ivy met haar topic, toen was ik aan de beurt, daarna Sanne's blog en nu weer Digi. En dat in 3 dagen tijd.

Over elke letter word gestruikeld, over alles wat anders is word verguisd en iedereen die een andere mening heeft als de meute word uitgekotst.

En jullie pretenderen allemaal van die wijze, verstandige en volwassen vrouwen te zijn, kom nou zeg... Wat een toestand.En deze toestand grijp je met beide handen aan om fijn even je eigen onvrede te ventileren wegens de terechte kritiek die je kreeg?
quote:siepeltrien schreef op 24 september 2009 @ 03:26:

Wat een vertoning weer zeg.. ....

Wat een toestand.En jij komt wijsheid brengen?
quote:courageux schreef op 24 september 2009 @ 03:19:

[...]

nu voel ik me gekwetst Moet je niet zijn, alles wat jij schrijft is geweldig, mensen die krtiek uitten zijn gewoon nare en jaloerse forummers en hebben het altijd zonder uitzondering mis.
Nee, ik was erover aan het nadenken hoe het er de laatste dagen aan toe gaat hier. Natuurlijk heb ik de hele discussie gevolgd maar me er wijselijk buiten gehouden. Maar het gaat nu helemaal nergens meer over natuurlijk en dat mag ik best even komen vertellen..

Treurnis..
Oh dat mag best hoor, ik betwijfel je motieven alleen een beetje
Dat ben ik niet gewend zeg..
Wat ben je niet gewend? Of sprak je schertsend?
Siepeltrien, dat blog is een vertoning. Je kunt een heel geestig stuk in elkaar draaien dat bijvoorbeeld het merendeel van de vivaforummers blijkbaar een hekel heeft aan croqs of hoe heten die plastieke klompen met als afsluiter die oh zo grappige disclaimers. Maar om als baas van het forum een lappie tekst te plaatsen met die inhoud, en dat ik daar zo m'n bedenkingen bij heb, nee dat vind ik niets te maken hebben met zeveren.

Maar ja, ik forum ook nog niet zo lang.
Intelligente vrouw als jij kan dat vast zelf wel bedenken :-).

Tot morgen.
Het is morgen.

Trusten!
quote:Leut schreef op 24 september 2009 @ 03:40:

Siepeltrien, dat blog is een vertoning. Je kunt een heel geestig stuk in elkaar draaien dat bijvoorbeeld het merendeel van de vivaforummers blijkbaar een hekel heeft aan croqs of hoe heten die plastieke klompen met als afsluiter die oh zo grappige disclaimers. Maar om als baas van het forum een lappie tekst te plaatsen met die inhoud, en dat ik daar zo m'n bedenkingen bij heb, nee dat vind ik niets te maken hebben met zeveren.

Maar ja, ik forum ook nog niet zo lang.

Ik had het niet tegen een forummer specifiek, het ging over de "gevestigde orde" hier.

Natuurlijk is zo'n blog niet leuk om te lezen als je jezelf erin herkent, maar om er nou met 100 forummers over te vallen. De betreffende personen hadden gewoon de Angels kunnen mailen om hun probleem voor te leggen. Maar nee, de dames hebben weer niets te doen, zien iets om tegen aan te schoppen en doen dat massaal.

Niet alleen is dat dom kuddegedrag, ook volstrekt onnodig..

En nu ga ik een tijdje op vakantie..
Fijne vakantie !

Het was misschien voor de betreffende forummers zelf beter geweest om die discussie buiten het zicht te voeren. Maar het siert hen beiden dat ze daar niet voor gekozen hebben !
Ben nu bij 2.26. Digi, een deel doe je toch echt zélf hoor. Verman je es even zeg.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2009 @ 02:35:

Voelt lekker he, trapppen als iemand al op de grond ligt? Je kunt veel van mij zeggen maar dát zou ik dus nooit doen.Digi, wat Thee deed was geen trappen. Thee vatte even je forumcarriere samen in een paar alinea's. Lees het morgen es over, misschien zie je het dan anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven