Koopzondag Alkmaar?

20-11-2014 08:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn aanstaande zondag alle winkels open in Alkmaar?

Op internet kan ik alleen vinden dat het elke zondag koopzondag is, maar dat niet alle winkeliers hier wekelijks gebruik van maken. Ik zou het niet zo handig vinden als ik helemaal naar Alkmaar rijd voor die paar winkels die dan misschien open zijn. Kan ik alsnog als een razende al mijn sinterklaasinkopen via internet doen...
En hoe moeten wij weten of ALLE winkels open zijn.

Alle grote ketens zijn zeker open, en de meeste andere winkels ook ivm de sint straks. Maar er zal best een kleine ondernemer zijn die niet open gaat, het is namelijk geen verplichting he?
De winkels zijn elke zondag open op Alkmaar, en ik kan het weten ik kom er vaak op zondag.
In mijn woonplaats (middelgrote stad) doet ongeveer de helft van de winkeliers mee aan de zondagopenstelling. Best kans dat er in Haarlem ook een groep winkels dicht is, vooral kleine ketens en eenmanszaken.
quote:Annapalona schreef op 20 november 2014 @ 08:36:

En hoe moeten wij weten of ALLE winkels open zijn.

Alle grote ketens zijn zeker open, en de meeste andere winkels ook ivm de sint straks. Maar er zal best een kleine ondernemer zijn die niet open gaat, het is namelijk geen verplichting he?Het gaat mij er niet om dat ALLE winkels open moeten zijn deze zondag, maar meer dat ik niet in een bijna lege winkelstraat sta.
quote:beautyfly schreef op 20 november 2014 @ 08:41:

De winkels zijn elke zondag open op Alkmaar, en ik kan het weten ik kom er vaak op zondag.Hier heb ik iets aan, hoopte al dat er iemand zou reageren die er vaak komt op zondag. Dankjewel!
Normaal was koopzondag ik meen de eerste zondag van de maand. Meestal die zondag zijn wel bijna alle winkels open, andere zondagen een groot deel maar zeker niet alles.
http://www.winkelsalkmaar.nl/openingsti ... ondag.aspx

even googelen doet wonderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven