Kriegel word ik ervan!

19-11-2013 22:03 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik krijg gewoon kippenvel op m'n armen van dat liedje van de Becel reclame.

Waar gruwel jij van?
quote:happinesss schreef op 19 november 2013 @ 22:56:

Een haar in me eten.

En als ik bv vla eet met een lepel en ik merk dat de lepel nog vies is... Bleh zo'n vies gevoel.Gelukkig eet ik me vla met een vork!
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 20 november 2013 @ 00:52:

[...]

Gelukkig eet ik me vla met een vork!Gelukkig vallen de haren daar doorheen
Mensen die kromme zinnen op Facebook zetten. Zoals; Klaarmaken voor te gaan werken.

Of juist Engelse zinnen met verkeerd vertaalde woorden. Zoals; Time wil lurn.
Het geluid van een tandartsboor en alles wat er op lijkt.

Mensen die luid ademhalen, kreunen, steunen en piepen. Ik ga dan altijd kuchen in de hoop dat zij dat dan ook doen om die piep weg te krijgen. Waarschijnlijk vinden zij mij net zo irritant.

Van die microvezel doekjes in combinatie met mijn droge handen.

Bodylotion, ik weet dat smeren goed is maar de meest snel intrekkende crème voelt nog plakkerig.

Het gevoel van een nagel die te ver is ingescheurd en als je dan ergens tegen aan stoot.

Mensen met speeksel tussen hun lippen als ze praten.

Het vijlen van m'n nagels.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Oh en dikke zwarte haren. Sinds ik een Italiaanse huisgenote heb met een prachtige zwarte haardos vind ik ze overal. Het ergste is uit de douche komen, m'n voet op de wc zetten om m'n benen af te drogen, en dat er dan meerdere zwarte haren aan m'n voet plakken. Brrrrr gek word ik ervan. Ik ben zelf blond en mijn haren vind ik nergens.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Het geluid van tandenpoetsen van andere. Gatverdamme, krijg al kippenvel van het alleen denken.
Bijna al het voorgaande plus het oppakken van bestek met een paar tegelijk. Brrrr. Ik laat het bestekmandje uit de vaatwasser dan ook meestal voor mijn vriend staan. Ook vind ik eten met een lichte vork gruwelijk. Ik denk dat ik bestekkofobie heb
Mijn smiley was een doodshoofdje, geen dramatische kakenklapper...
De geur van een natte hond..
Dat vieze drijfsel als je van iemand een glad cola krijgt ... Je ziet meteen dat er uit de fles is gedronken, echt brrrr.

Of neppe lachjes in schater vorm kan ook zo tenenkrommend zijn en dom overkomen!

Van die mensen die helemaal opgaan in een verhaallijn en dan vragen waarom doet zij/hij dat nou ... Uhm staat in t script DAAROM!

Ik ben sowieso wel een trekjes mens, ik merk ze snel op en irriteer mij dood!

Slaapjes in de ogen bij mensen/ kinderen echt bah!

Of zoals nu , mijn man is klam en heet en ligt tegen mij aan ... Die hitte is onuitstaanbaar
Katoen tussen de tanden.

Grote ergernissen om kleinigheidjes. Grow up!
Het eten van het velletje van een perzik
Mensen die als ze soep eten op de lepel bijten. Waarom?! Je hoeft het niet te kauwen, het is SOEP!
Likken aan een bierviltje of aan een krant.

Nooit gedaan, maar het idéé....brrr....
Oh en baby's/kinderen met zo hangende groene snotklodder aan hun neus, of kwijl wat helemaal is afgedropen naar de kin. Bah
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Toevallig heb ik gisteren gegoogled om te kijken of er meer mensen zijn die echt niet tegen dat liedje van de Becelreclame kunnen. Ik trek dat lied echt niet, een beetje eng vind ik het zelfs.
quote:Koettie schreef op woensdag 20 november 2013 02:50 Het geluid van tandenpoetsen van andere. Gatverdamme, krijg al kippenvel van het alleen denken.

Ah ja, dat is het toppunt van walgelijk. Ik kan er zelfs op tv niet naar kijken.

En ik haat elektrische tandenborstels, want daarvan krijg ik enorme jeuk aan mijn neus.
Ik kan niet tegen bepaalde geluiden. En dat vind ik zelf heel erg. Ik kan niet tegen smakken, klikken met pennen, likkende dieren, zwaar ademen, druppelende kranen, tikken van de klok. En dat zijn heel normale geluiden, maar ik kan er echt agressief van worden. Soms voel ik woede opkomen, wanneer mijn kat zich maar blijft wassen. Ik kan geluid niet negeren.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Rijmpjes in reclames.Van die kromme rijmpjes waar precies drie minuten over nagedacht is.
Ik kan er niet tegen als iemand mijn gezicht aanraakt. Gelukkig doet bijna niemand dat, maar soms mijn kinderen of zo. Zelfs van mijn vriend kan ik dat echt niet hebben.

En het geluid in de bioscoop, dat naar mijn mening altijd veel te hard staat. Ik kan daar zo slecht tegen dat ik tegenwoordig niet meer naar de film ga.
haren haren

en natte handdoeken.

Verklaard ook waarom ik zoveel handdoeken was heb
De uitdrukking "gewoon omdat het kan"... En dan vooral als het op Facebook als onderschrift staat bij eten of een glas wijn ofzo.
Misschien omdat ik er op let valt het me steeds vaker op, maar mensen die ja zeggen en tegelijkertijd inademen, je krijgt dan zo heel raar geluid.

Had gister weer zo'n klant. Ik val dan helemaal stil....
quote:-Bladora- schreef op 20 november 2013 @ 02:15:

Oh en dikke zwarte haren. Sinds ik een Italiaanse huisgenote heb met een prachtige zwarte haardos vind ik ze overal. Het ergste is uit de douche komen, m'n voet op de wc zetten om m'n benen af te drogen, en dat er dan meerdere zwarte haren aan m'n voet plakken. Brrrrr gek word ik ervan. Ik ben zelf blond en mijn haren vind ik nergens.

Ik wilde net schrijven dat ik behalve fluiten en smakken niet zoveel dingen heb waar ik niet tegen kan, maar dit vind ik wel zo erg.

Van die vieze zwarte haren, ik zie het gewoon voor me dat ze aan je voet plakken. Echt ik kan er zo van over mn nek gaan. Blonde haren vallen minder op en zien er zo ook minder erg uit.
Cum non tum age
quote:Flugel1979 schreef op 20 november 2013 @ 09:31:

De uitdrukking "gewoon omdat het kan"... En dan vooral als het op Facebook als onderschrift staat bij eten of een glas wijn ofzo.Die is echt zum kotzen, ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven