Krik hier je gemiddelde op!

06-01-2010 14:08 1575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat je pas vanaf een bepaald aantal postings per dag mee mag praten over Belangrijke Zaken, is het van belang dat je het juiste aantal postings op jouw naam hebt staan. Zo hoef ik er zelf nog maar 22 om daadwerkelijk iets te zeggen te hebben.

Dit topic is bedoeld om je gemiddelde omhoog te krikken. Je posts hoeven dus nergens over te gaan, hoeven geen reactie te zijn op anderen, hoeven niks lolligs te bevatten (mag allemaal wel natuurlijk), maar dienen slechts één enkel doel: ERBIJ HOREN.

Nu alleen nog boven water zien te krijgen wie er in Het Groepje zitten, maar dat lijkt me van later zorg. Eerst mijn entréebewijs maar eens verdienen!

N.B. Het volgende doel wordt: forummer van de maand worden. Er mag gedoneerd worden, in de vorm van nominaties en later ook stemmen. Dat kan hier. In ruil hiervoor beloof ik jullie een foto van mij mét vieb. (Of mocht daar meer behoefte aan zijn, juist niet. )

Scoor jij bovengemiddeld?

Totaal aantal stemmen: 109

Ja, ik behoor dan ook bij Het Groepje (22%)
Nee, ik ben een Meelezert (78%)
Kabouter, vriend heeft denk ik gelijk en je hebt je formulier goed ingevuld lijkt me.

Q jammer dat je niet in mijn groepje wilt. *gaat verdrietig in een hoekje zitten huilen*
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2010 @ 21:42:

[...]

Kijken of gangbangen?Nou ja, als je d'r dan toch bent...
Dushi, je zou er ook naar kunnen streven om in hetzelfde groepje te komen waar ik graag in wil zitten. Het hoeft niet allemaal van MIJN kant te komen natuurlijk.

*gaat in een ander hoekje zitten mokken*
tvp
Jamaar ik ben toch al op je tRopiK? Dus dan wil ik toch al ergens graag bijhoren?
quote:qwertu schreef op 06 januari 2010 @ 21:45:

*gaat in een ander hoekje zitten mokken*Misschien moet jij even naar "Help hier elkaar de kleutertijd door."
quote:loomii schreef op 06 januari 2010 @ 21:45:

tvpHahah ik moest gewoon denken wat het ookalweer was.. maar jij bent ook een fok!ker of niet?
Owja Loomii hoe is het trouwens met je zelda?
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 21:48:

Hahah ik moest gewoon denken wat het ookalweer was.. maar jij bent ook een fok!ker of niet?Een beetje maar hoor. Fok! is vooral VVL's thuisbasis
Ja mijn vriend zit daar ook vaak haha, ik lees daar eigenlijk alleen maar mee
ERbij horen
Viva naar de knoppen.
Who de hell is Snjokorn????
Viva naar de knoppen.
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 21:49:

Owja Loomii hoe is het trouwens met je zelda?

Stoffig .... Ik ben wél fijn bezig met het serieuze grotemensen bestaan, maar dat gaat helaas altijd ten koste van mijn speeltijd

Moet er niet eens een gamende viva vrouwen meet komen, dat we gaan paintballen of lasergamen ofzo? Lijkt me leuk
quote:Arthemis schreef op 06 januari 2010 @ 21:52:

Who de hell is Snjokorn????Nou, joe toek de wurds raait out of maai mous!
Oeh dat lijkt me ook leuk! Maar ik moet eerst even beter worden.. heb al een heleboel leuke dingen af moeten zeggen afgelopen tijd, dus ik plan even niets meer
quote:Kabouter23 schreef op 06 januari 2010 @ 21:53:

Oeh dat lijkt me ook leuk! Maar ik moet eerst even beter worden.. Echt? Het leek me wel fijn om een voorsprong op je te hebben vanwege je pfeiffer......
Whahah nou dat heb je denkik zowieso wel, ik heb een conditie van 0
Je bent wel twee keer zo jong he......
Ik heb een achterstand opgelopen!!!
Yes ik ben de 10.000 gepasseerd
Wou na het eten weer internetten....verbinding weg !!
Vriend speelt nu MAG, dat is een soort cod, maar dan 128 tegen 128!! Nu kun je het nog gratis spelen tot 10-01 op de PS3, het is alleen wel een beta.
Van Harte Zusenzo!!
ik heb ontwenningsverschijnselen....3 uur niet ge internet!!
Wil je erover praten biebelie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven