Laat mij eens uitpraten!

05-03-2018 12:06 27 berichten
Dit krijg ik vaak te horen van iemand in mijn omgeving. Deze persoon kan erg veel praten je komt er vaak niet tussen en als ik hem dan onderbreek of ergens op inhaak vind hij dat niet leuk. En dit terwijl hij ook vaak genoeg ertussen komt als ik een verhaal aan het vertellen ben.
Wachten jullie altijd tot iemand helemaal zijn of haar verhaal af heeft voordat je iets terugzegt? Ik vind het nogal asociaal mensen die minutenlang aan het woord willen zijn en verwachten dat er niks gezegd mag worden terwijl zij aan het woord zijn.
Ik lees mee. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriendin die begint een verhaal standaard met drie herhalingen in de categorie 'weet je nog die van de vorige keer, van toen we ehh ja vorig jaar van dat feest met die dinges, nou precies ja die dinges dus van vorige keer die toen ook weet je nog ja die had dus nu weer zoiets he, echt grappig ik dacht want ik heb dat eerder gezien haha dat moet ik nog aan turquasi vertellen maar eh hoe heette ze nou ook alweer van die jurk van dat feestje van vorig jaar in die strandtent weet je nog nou die had ze dus gewoon weer aan zag ik ja of iets wat er erg op leek denk ik'
en dat is dan alleen het begin nog

maar echt niet dat ik haar onderbreek want daar word het te verwarrend van voor ons allebei en het is zonde als ze vergeet waar ze het over wil hebben want het word altijd een prachtverhaal op die manier
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven