Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Saai is ook wel eens lekker toch? Ik zou zo weer terug willen naar mijn burgertrutten saaie leventje van een half jaar terug.

Lekker dat je een goed dagje had dus Claire!
Oh, en ik klaag we even voor twee dan

Thanks voor je knuf
nee zelfs niet over het weer....zucht!!! Wat moet ik nou??
Arme mama-Iry. Da's een hoop was voor haar.
Tsja,ik heb al flink geklaagd pas hier.
Ja wel een beetje zielig idd. Ik ben een gemene dochter.
Iry, jij als opruim-kenner, heb je nog snelle opruim-tips voor me? Het ziet er hier uit alsof er een bom ontploft is of alsof er al 3 maanden een junk woont en morgen komt een vriendin eten, dus het móet opgeruimd zijn voor die tijd! Aaaahhhh!
Daar geloof ik helemaal niks van, dat jij een gemene dochter bent!
Hou op over wasmachines....tijdje terug was de mijne kapot. bladiebladiebladie bla....

Toch wat te klagen hahaha
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 01:54
Reden: tja tja tja herkenning??
% gewijzigd
Alles oprapen,in de kast proppen,deur dicht duwen. stofzuiger door het huis.Pak glorix wegwerpdoekjes open trekken.Daarmee alles afstoffen. Vaat wegwerken,aanrecht schoon maken,chloor in de plee,klaar!!! uurtje werk.
Hahaha Claire! Jammer dat het geen leukerd was!

Zou hi dat bij alle vrouwens doen waar hij de machine komt repareren? Of had je ergens een zak spekken openliggen?
Moet ik ff je motiveren? ik kom wel alles op je bed pleuren,haha

werkt hier bij dochter ook prima! ze heeft zowaar nog 10 woorden met mij gewisseld vandaag.
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:42:

Alles oprapen,in de kast proppen,deur dicht duwen. stofzuiger door het huis.Pak glorix wegwerpdoekjes open trekken.Daarmee alles afstoffen. Vaat wegwerken,aanrecht schoon maken,chloor in de plee,klaar!!! uurtje werk.

Oh kijk, da's een handig schema. Die print ik uit

Stofzuiger, glorix doekjes en chloor zijn aanwezig. Nu alleen hopen dat er nog wat in mijn kast past (die theorie van alles uit het zicht opruimen (lees: een enorme kast inflikkeren) ken ik al jaren namelijk.
Ik heb geen idee of hij dat doet haha...kan er nu wel om lachen maar toen niet hoor.
anoniem_51715 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 01:53
Reden: tja tja tja
% gewijzigd
Hmm...claire,krijg toch een spannend beeld van een goed getrainde lekkere monteur met blauwe ogen. In een goed zittende spijkerbroek met bjorn borg boxershirt net boven de rand en strak wit t-shirt en all stars. FDie mij na d eklus aankijkt en zegt,"nou dame,ik heb je apparaat weer aan de praat gekregen. Ik heb nog tijd over. Heb je nog een klusje"

Hmm..... ik ga morgen gelijk een wasmachine kopen!!!!
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:44:

Moet ik ff je motiveren? ik kom wel alles op je bed pleuren,haha

werkt hier bij dochter ook prima! ze heeft zowaar nog 10 woorden met mij gewisseld vandaag.of uit het raam gooien...helpt ook wel even...
Alles op mijn bed gooien motiveert niet echt bij mij. Ik laat het rustig liggen

En mocht ik er dan zelf niet meer in kunnen 's nachts, dan is alles super-snel naar de grond verplaatst. Eén grote stap 's ochtends om uit bed te komen en je merkt er niks van

De beste motivatie is bij mij toch altijd bezoek. Dan moet het wel hè.

Is je dochter nog boos op je?
Wel een oude op marktplaats dan,haha!
Valt wel mee,hoewel,ze zei vandaag dat ze met vriendinnen hadden bedacht een huisje in hun studie stad te gaan huren. Nou ja zeg!!

ach ze is bij haar vader,komt wel goed hoor.
nou iry spannend was het wel ja....maar niet zoals jij het schetst....

was dat maar zo....X-D...
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:48:

Hmm...claire,krijg toch een spannend beeld van een goed getrainde lekkere monteur met blauwe ogen. In een goed zittende spijkerbroek met bjorn borg boxershirt net boven de rand en strak wit t-shirt en all stars. FDie mij na d eklus aankijkt en zegt,"nou dame,ik heb je apparaat weer aan de praat gekregen. Ik heb nog tijd over. Heb je nog een klusje"

Hmm..... ik ga morgen gelijk een wasmachine kopen!!!!

Kijk aan, zo wordt het washok toch nog leuk.
ohww,soleil. Sloddervos. Ga je schamen.
Ik ga ff wat weghalen...straks zit hij ook Laat op het forum
Ja,haha...toch de beste keuze gemaakt.
Wel een leuk idee voor een rollenspel. Ben dat tarzan en jane wel een beetje zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven