Laat op het forum?
donderdag 24 april 2008 om 00:25
quote:iry schreef op 24 april 2008 @ 00:23:
Ik heb al een paar off days achter de rug.Iedereen heeft hier op het moment een kort lontje,heul gezellig
Wilde net vragen of je zelf ook nog wat te spuien had maar het staat er al
Waar komen die korte lontjes bij jou in huis vandaan? Gezin nog niet in Lente stand?
Ik heb al een paar off days achter de rug.Iedereen heeft hier op het moment een kort lontje,heul gezellig
Wilde net vragen of je zelf ook nog wat te spuien had maar het staat er al
Waar komen die korte lontjes bij jou in huis vandaan? Gezin nog niet in Lente stand?
donderdag 24 april 2008 om 00:28
donderdag 24 april 2008 om 00:32
donderdag 24 april 2008 om 00:34
quote:iry schreef op 24 april 2008 @ 00:31:
Ik zit eigenlijk vooral mijzelf in de weg.
Ik zou willen dat ik mijzelf even weg kon zetten in de hoek,en dan lekker gaan fietsen ofzo.
Maar nee, "ik" moet altijd mee! pff
Vervelend is dat, als je jezelf in de weg zit! Heel herkenbaar hoor. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik gewoon tegen iedereen wil roepen 'laat me nou met ruhust!!' Dan kan een heel klein dingetje al snel teveel zijn.
Heb je al eens gedacht om iets te nemen (homeopatisch) om een keer een paar nachten echt lekker te slapen?
Ik zit eigenlijk vooral mijzelf in de weg.
Ik zou willen dat ik mijzelf even weg kon zetten in de hoek,en dan lekker gaan fietsen ofzo.
Maar nee, "ik" moet altijd mee! pff
Vervelend is dat, als je jezelf in de weg zit! Heel herkenbaar hoor. Ik heb ook wel eens van die momenten dat ik gewoon tegen iedereen wil roepen 'laat me nou met ruhust!!' Dan kan een heel klein dingetje al snel teveel zijn.
Heb je al eens gedacht om iets te nemen (homeopatisch) om een keer een paar nachten echt lekker te slapen?
donderdag 24 april 2008 om 00:35
quote:Ikke1971 schreef op 24 april 2008 @ 00:27:
[...]
Vertel vertel...ben helemaal in de mood voor happy stories! Waarom heb jij zulke leuke dagen gehad?
Ja echt waar?!
....nou...nou...omdat ik mijn huisje heb uitgemest!!!!!
En omdat ik de bakken ( waarin mijn bloempjes moeten groeien...das dan toch de bedoeling....toch wel) wit heb gespoten met witte verf jah jah ( staat zo leuk met de witte lantaarns die ik erbij heb hangen...
Dat soort dingen...
Ben er errug blij mee
[...]
Vertel vertel...ben helemaal in de mood voor happy stories! Waarom heb jij zulke leuke dagen gehad?
Ja echt waar?!
....nou...nou...omdat ik mijn huisje heb uitgemest!!!!!
En omdat ik de bakken ( waarin mijn bloempjes moeten groeien...das dan toch de bedoeling....toch wel) wit heb gespoten met witte verf jah jah ( staat zo leuk met de witte lantaarns die ik erbij heb hangen...
Dat soort dingen...
Ben er errug blij mee
donderdag 24 april 2008 om 00:37
quote:Ikke1971 schreef op 24 april 2008 @ 00:34:
[...]
Heb je al eens gedacht om iets te nemen (homeopatisch) om een keer een paar nachten echt lekker te slapen?.
Ik vrees dat dat geen effect heeft op mij. Ik slik al elke nacht slaapmedicatie,maar dat helpt ook niet echt meer door gewenning.
Maar ik ben inmiddels wel verslaafd. Van de regen in de drup dus.
[...]
Heb je al eens gedacht om iets te nemen (homeopatisch) om een keer een paar nachten echt lekker te slapen?.
Ik vrees dat dat geen effect heeft op mij. Ik slik al elke nacht slaapmedicatie,maar dat helpt ook niet echt meer door gewenning.
Maar ik ben inmiddels wel verslaafd. Van de regen in de drup dus.
donderdag 24 april 2008 om 00:38
quote:Ikke1971 schreef op 24 april 2008 @ 00:32:
@Gizzie: Slaap lekker! Tustuh!!
@Iry: Is de wasmachine er???????? Hoera!
@Claire: Die zon doet het 99% van de gevallen bij mij ook goed hoor! Dat maakt vandaag waarschijnlijk dat ik niemand verrot gescholden heb....:-dAh ik ben blij...nu helemaal met dit weer...ben nog niet verrot gescholden
@Gizzie: Slaap lekker! Tustuh!!
@Iry: Is de wasmachine er???????? Hoera!
@Claire: Die zon doet het 99% van de gevallen bij mij ook goed hoor! Dat maakt vandaag waarschijnlijk dat ik niemand verrot gescholden heb....:-dAh ik ben blij...nu helemaal met dit weer...ben nog niet verrot gescholden
donderdag 24 april 2008 om 00:41
donderdag 24 april 2008 om 00:43