Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
quote:_Soleil_ schreef op 29 mei 2008 @ 01:48:

Oh, dat lijkt me wel wat Iry! Vroeg op moet ik voor elke baan, dus waarom niet. En áls ik maar eenmaal mijn bed uit ben, dan gaat het wel hoor. Nou ja, als iedereen een beetje zijn mond houdt dan

haha! nou ik garandeer niet dat iedereen zijn mond houdt.

Maar de meest zijn niet lastig s.morgens hoor. Alleen bij mijn dochter moet je een veilige afstand van minstens drie meter aanhouden.
Claire ben je er nog??
Ik solliciteer wel hoor. Maar ik heb even geen uitnosigingen voor gesprekken staan. Dat was vorige week denk ik, wat je las.

Ach, het kan ook elk moment veranderen. Als morgen iemand belt, ga ik weer netjes op gesprek natuurlijk.
Hey dames!

Leuk om jullie weer eens te lezen!

Ik zag dit topic opeens bij het rijtje staan in het overzicht dus snel even kijken ;)

's Nachts waar ik hier nog vaak rond maar verder dan meelezen kom ik eerlijk gezegd niet.

Op de één of andere manier lees ik het allemaal wel maar dringt het niet echt door ofzo en als ik wil reageren zie ik door de bomen het bos al niet meer.....

Medicatie is ook verhoogd en dan voel ik me nog meer 'afwezig'.

En best wel aan het kwakkelen met allerlei kwaaltjes (infecties die niet over willen gaan enzo...)

Maar lees en leef dus wel mee met jullie.

(Met mijn ritme gaat het trouwens ietsje beter omdat ik er echt m'n best voor doe en regelmatig ook 5 mg Melatonine erbij neem)

Knuffel voor jullie!
Leuk, een mooie tuin. Vooral nu de zomer eraan komt.

Mij moet je niks vragen over planten, ik weet er ook niks van. Maar gelukkig bestaan er dingen zoals het viva-forum, misschien kun je een topic openen

Die 3 meter afstand van je dochter moet lukken. Lekker rustig op die manier. Zij blij en ik blij :-)
He lieve nachtpaars!

wat leuk dat je ook even binnenvalt.

Ik herken dat wel hoor dat afwezige gevoel.

Ik lees s'nacht ook gewoon wat,maar kan dan ook niet de puf altijd opbrengen om wat te schrijven.

Bovendien typ ik echt heel beroerd op het moment(coordinatie probleem,of fijne motoriek gaat hard achteruit).

Het duurt echt eeuwen voordat ik een verhaal redelijk normaal neerzet.

Waarom is je medicatie verhoogt?

Gaat het niet zo goed met je?

In ieder geval is je weerstand niet opperbest lees ik. Dan kan ik je een hand geven hoor.

Ik dweepte altijd met het feit dat ik nooit ziek was. Maar de afgelopen maanden kwakkel ik wat af,heel irritant.
Hey nachtpaars! Leuk dat je weer even binnenwipt.

Ik zie jou 's nachts inderdaad wel eens rondwaren (haha, wat zet dat over mij op dat tijdstip). Ik heb dan altijd de neiging om je te willen aanspreken. Zo van "joehoeoe, nachtpaars!", maar dat kan natuurlijk helemaal niet Gek hoe je hoofd soms rare trucjes uithaalt.

Waar had je ook alweer medicijnen voor (sorry dat ik het niet meer weet). Vervelend dat je aan het kwakkelen bent!

En helpt de melatonine toch een beetje?
Goede tip soleil,een topic openenen.

Ik heb alleen het idee dat er meer expertise op sexgebied en relatie op het vivaforum rondhangt dan over planten
Psyche en fysiek staan ook zo sterk in verbinding. Dus als je je al niet lekker voelt, kwakkel je lichamelijk sneller denk ik. Heel vervelend, want juist dan kun je dat er niet bij gebruiken.

Iry, ben jij je medicatie weer begonnen of doe je nog zonder? Je schreef laatst ergens erover nl. Als je er niks over kwijt wilt, is het ook goed hoor.
Ja ik ben ook heel blij met de tuin,nu het lekker weer wordt.

Binnenkort komt er nog zo'n speelhut met glijbaan voor frummel.

Ik heb het plaatje al voor mij

Mama met boekje op de loungebank in het zonnetje.

Frummel lief spelen in zijn hutje(dus mama wordt niet gestoord).

Ik verheug mij erop!(Ik zal wel weer te positief zijn)
Ik las laatst iemand hier die bloemist was geweest Iry. Dus je weet nooit, er kunnen nog wel eens goede tips komen.

Ik zag dat jij ergens vond dat ik ook wijs advies gaf. Leuk, zeg ik ook eens iets nuttigs hier (ik heb altijd het idee dat er zo over mijn teksten heen wordt gelezen, maar daar hebben we het al eens overgehad hè) ;)
Nee,ik ben nog niet begonnen.

En dat is heel slecht van mij,want ik doe mijzelf daar ongelooflijk tekort in.

Ik stel het iedere keer uit.En dat slaat nergens op.

Maarja,thats me! ik ben van de uitstel.

ik bedenk veel,maar ik doe niets.
Haha!,

Ja je wijze woorden heb ik even benadrukt.

Idd hebben we het daar al eens over gehad. Ik heb dat ook nog vaak hoor.

Vooral als ik probeer actief met een topic mee te schrijven.

Dan denk ik echt dat ik lucht ben.

Dus ...welkom bij de grijze muizenclub.
Haha, herkenbaar, die plannen maar geen uitvoering. Dat kan ik zelf ook heel goed en ik vind dat vaak ook hee stom en vervelend van mezelf, maar er verandert maar niks

Tja, jij moet zelf beslissen of je weer medicijnen wilt slikken. Het is jouw lijf, jouw psyche. Blijkbaar ben je er nu (nog) niet aan toe. Heb je er veel last van als je ze niet slikt dan?
Toch val jij nog op door je avatar(bij mij dan)

Ik heb nog steeds dat domme emotieloze blockhead,haha!

werkt ook niet mee.
Wat een lieverds zijn jullie toch door mij zo hartelijk te verwelkomen!

Iry, denk je dat dat bij jou ook met de medicatie te maken heeft dat je je soms zo 'afwezig' voelt?

Vervelend dat het typen ook niet zo lekker gaat bij je.

Dat is overigens één van de weinige dingen die bij mij toevallig nog wèl redelijk goed gaan ;)

Ik heb m'n medicatie trouwens op eigen houtje verhoogd want ik was jaren geleden ook op eigen houtje minder gaan nemen.

Ik slik al 15 jaar Seroxat en heel vaak proberen af te bouwen en zelfs te stoppen maar dat lukt nog niet.

De laatste jaren slikte ik maar een half tablet per dag maar nu weer een hele (sinds 3 dagen).

Dat heb ik overigens wel aan de huisarts gemeld en aangezien ik het al zo lang slik weet ik inmiddels wel hoe ik ermee om moet gaan op een verantwoorde manier.

De prikkels werden me gewoon weer te veel (ik ben heel snel overprikkeld in m'n hoofd) en dan krijg ik allerlei hele vervelende lichamelijke klachten, dus ik slik het puur om niet zo snel overprikkeld te raken en meer aan te kunnen.

Vervelend hè Iry als het met de weerstand niet lekker gaat.

Dat je van het ene in het andere 'kwakkelkwaaltje' valt.

Slik jij iets van vitaminen of andere supplementen?

Hahaha Soleil, dat heb ik nou ook altijd als ik jou avatar bij 'wie hier' zie staan, zo van 'joehoeeeeeee'

Ik had de Seroxat in eerste instantie voor (of liever gezegd 'tegen' ) een straatfobie maar later eigenlijk voor een 'gegeneraliseerde angststoornis' ( jaja, die psychiaters hebben soms de meeste mooie termen :p )

En dus eigenlijk vooral om de prikkels allemaal niet zo hard binnen te laten komen.

Ben gewoon nogal overgevoelig en alles komt bij mij zo hard binnen en dat is soms wel lastig.

Snel maar even posten dit voordat ik er een half uur mee bezig ben en jullie allang weer 'welterusten' hebben gezegd, hihihi
Lol, grijze muizenclub.

Nou, kan mij niks schelen hoor, moet je eens kijken hoe schattig:

Hoewel jij het daarin vast niet met me eens bent. Maar ja, ik ben nou eenmaal een dierengek. Ik heb laatst nog zo'n beestje uit de klauwen van een kat gered
Ik heb je al eens aangeboden om een avatar voor je te maken Iry. Da wil ik nog steeds doen hoor. Als je me maar een beetje een clue geeft van wat je wilt.
Heul herkenbaar soleil!

Er verandert idd niets.

Voor mijn gevoel ben ik altijd overal druk mee bezig. Maar dat zit in mijn hoofd.

Wat medicatie betreft.

Het gaat kennelijk nog steeds zonder,want er is nog geen crisissituatie.

Maar ik maak het mijzelf onnodig zwaar,daarom is het dom.

Soms denk ik weleens dat het een vorm van straffen is.

Ik "mag"het niet makkelijker hebben.

Mijn brein zit raar in elkaar.
Misschien is dit een leuke voor je Iry

Oke,dat is een helder verhaal nachtpaars.

Als je maar weet wat je doet.

Wel belangrijk om continuiteit aan te houden met je medicatie.

Ik veranderde ook regelmatig de dosis.

Inmiddel heeft de psychiater uitgelegd dat dat juist averechts kan werken,omdat er geen stabiliteit zit in de toegediende stof in je hersenen.

Maar goed ,ik wisselde om de paar weken dat is misschien wat extremer dan wat jij doet.

Ik voel mij idd suffer door de temazepam.
Grappig trouwens dat jullie allebei het idee hebben dat er over jullie reacties heen wordt gelezen terwijl die mij juist altijd opvallen.

Kan ook komen omdat ik jullie 'ken' natuurlijk dat ik er meer op let, maar ik vind er vaak juist hele zinnige dingen in staan waar de TO echt iets mee kan.

Iry, wil je wel graag een avatar dan?

Ik ben vrij handig met fotobewerkingsprogramma's dus heb er zo eentje in het juiste formaat voor je in elkaar zitten als je aangeeft wat je ongeveer zou willen.

Als je dat wilt: roep maar hè!'

Leuk trouwens om te lezen over je tuin.

Mijn tuin wordt momenteel ook onder handen genomen (was ook een oerwoud ) door vriendlief en zijn pa.

Een heleboel troep en onkruid is inmiddels afgevoerd en as. zaterdag worden er wat mooie dingen aangelegd en wordt het als het goed is een hondvriendelijke en makkelijk te onderhouden tuin

Bij jou klinkt trouwens wel supergezellig zeg hoe dat er uit gaat zien.

Soleil, ik wil je niet aan vervelende dingen herinneren dus als je het er niet over wilt hebben vergeet m'n vraag maar, maar hoe is het nu met je gevoel en verdriet over je ex?
Haha! Soleil!!!

Hilarisch!!

Zeker omdat ik slechts een aacupje heb.

Deze avatar,schetst een zeer verkeerd beeld.

En ik ben bang van muizen(tsja,het is een dier ,dus....)
Grappig nachtpaars, dat jij datzelfde joehoe-gevoel hebt

Pff, jij slikt al lang die Seroxat zeg! Maar als je veolt dat het nu beter gaat als je de dosering verhoogd, moet je dat ook gewoon doen denk ik. Ik kan er verder niet zoveel nuttigs over zeggen, omdat ik zelf nooit zulke medicijnen heb gebruikt. Ik probeer dat ook zo te houden, door alles wat ik erover hoor. Ik bedoel omdat ik vaak hoor dat het moeilijk is om er weer vanaf te komen.

Iry, dat is natuurlijk stom, jezelf straffen, en dat jehet niet makkelijker mag hebben (nou ja, stom... je weet wel wa ik bedoel). Maar ik snap het ergens ook weer wel.
Ow, ik had nog niet gelezen dat Soleil ook al een avatar voor je wil maken Iry, sorry Soleil...

Om de paar weken de dosis veranderen kan inderdaad averechts werken Iry, dan krijg je teveel schommelingen.

Ik zat nu al jaren op dezelfde dosis en kijk nu dus even hoe dit gaat.

Als ik me beter voel houd ik het een tijdje zo en anders ga ik via driekwart weer terug naar een halve.

Temazepam is toch Temesta hè?

Dat heb ik in m'n pubertijd gehad en daar werd ik ook echt suf van.

Nu heb ik Oxazepam en vreemd genoeg word ik daar tegelijkertijd rustiger maar ook helderder van in m'n hoofd.

Welk medicijn is het dat je eigenlijk weer zou 'moeten' nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven