Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Zit je even iets langer en heuuuuuuuul serieus te typen, vliegen de vingers je weer om je kont oren
quote:iry schreef op 31 mei 2008 @ 02:09:

[...]

En dat virus is heel hardnekkig.

(zou een vinger in je kont daar ook tegen helpen)Ik steek hem er nu in en ga naar bed! (Volgens grootmoeders wijsheid moet je niet met lege maag naar bed, maar volgens mij is een gevulde ???? nog veel beter voor de nachtrust)
haha!! ja een beetje rood..
quote:satire schreef op 31 mei 2008 @ 02:12:

[...]

Ik steek hem er nu in en ga naar bed! (Volgens grootmoeders wijsheid moet je niet met lege maag naar bed, maar volgens mij is een gevulde ???? nog veel beter voor de nachtrust)
quote:iry schreef op 31 mei 2008 @ 02:12:

\\:-)//

Jullie raden,wat beeld ik hier uit???Een niet zo geslaagde anti-depressiepoging bij je vriend
en ik besef nu dat mijn niveau echt is gedaald.... AFSLUITEN!

Slaap lekker, ik kom in een "zwak moment" nog wel eens langs hier
quote:nachtpaars schreef op 31 mei 2008 @ 02:12:

Zit je even iets langer en heuuuuuuuul serieus te typen, vliegen de vingers je weer om je kont oren [afbeelding]

Ja sorry nachtpaars.

Euh...heel vervelnd idd (Wat zei je ookal weer? )
quote:nachtpaars schreef op 31 mei 2008 @ 02:13:

[...]

Een niet zo geslaagde anti-depressiepoging bij je vriend

Ik lach echt tranen met tuiten hier
Niet alleen jouw niveau hoor op dit moment

Slaap lekker Satire!
Dat vind ik eigenlijk wel een goede opmerking: als je nou eens van jezelf mag roken, haal je de druk eraf.

Je moet jezelf sowieso niet schukdig voelen om je lichamelijke klachten (of psychische). Die heb je och zeker niet expres, je doet jezelf dat toch niet aan, die héb je nou eenmaal (maar goed, ik ben vast niet de eerste die zoiets zegt).

Tja, als je angst voor de dood hebt, dan wil je wel graag oud worden ja. Maar ook dat is natuurlijk onzin: ook als je oud bent, komt die dood een keer. Dat is de enige zekerheid in het leven toch.

Ik heb daar zelf helemaal geen angst voor (en soms lijkt het me zelfs heerlijk rustig, lekker van al het gezeik af). Wat vind je er eng aan dan?

Ik vind het wel een eng idee om slecht oud te worden, met veel lichamelijke klachten (ja, ik weet het, dan zou ik dus toch beter kunnen stoppen met roken), zware dementie of helemaal alleen (partner en/of kinderloos, en dat dan niemand naar je om kijkt). De dood zelf lijkt me alleen niet eng.
quote:iry schreef op 31 mei 2008 @ 02:12:

\\:-)//

Jullie raden,wat beeld ik hier uit???
Ja ik denk dat wij ook schuldig zijn aan het beneden halen van jouw niveau.

Truste satire!
Welterusten Satire!
Wat goed sat je even serieus post op nachtpaars.

Ik ben op dit moment even niet op een hoger nieveau te krijgen geloof ik.

Maar onderschijf wel soleil haar post

Schuldig voelen is nergens voor nodig ,hoewel ik je ook daarin heel goed begrijp.
Lieve meiden ,ik ga ook slapen.

Ik moet wel een beetj uitgerust zijn,wil ik de kids morgen een beetje onder "kontrole" kunnen houden.

( dat uitgerust voelen moregen is al mislukt denk ik)
Eigenlijk vind ik het moment van doodgaan eng Soleil.

Of je dan wéét je de stervende bent bv.

En hóe je gaat, want dat weet je nooit.

En ik ben bang dat er niets is daarna (maarja, dat weet je dan toch niet meer dus eigenlijk onnodige angst) en tegelijkertijd bang dat er wél iets is en dat je dus nooit echt weg bent.

Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen merk ik.

Wat je schrijft herken ik wel: ook bang om heel ziek te worden, of dement, of heel eenzaam te sterven.

Oud worden wil ik eigenlijk niet alleen omdat ik bang ben voor de dood maar omdat ik ondanks alles toch wel heel blij ben dát ik leef en gewoon nog veel wil voelen/meemaken enz.

Beetje tegenstrijdig allemaal geloof ik......
En ik typ weer beroerd zie ik.... ben een beetje slaapdronken geloof ik.
Ach Iry, ik lach me een breuk om je humor dus geniet van je aanwezigheid hoor!

Maar uitgerust wakker worden is misschien iets te hoog gegrepen inderdaad: maar als je nu gaat kun je in ieder geval erger voorkomen, elk uurtje slaap telt weer hè.

Ik wens je een fijne nachtrust en succes straks met het onder controle houden van de kids!
Ik ben ook vooral bang om ziek te worden hoor nachtpaars.

en heel terecht, want die kans is groot gezien ik mijn lijf elke dag tot het randje duw.

Dat ik dat mijn kids en vriend wellicht aan zou doen is eigenlijk onverteerbaar.

Die gedachte drukt dagelijks als een zware last op mijn schouders.
Ik heb nu 2 keer aan een sterfbed gestaan en heb gezien hoeveel rust er in de stervenden kwam op het moment dat het zover was. Nu heb ik het natuurlijk niet over jonge mensen met enge ziekten of weet ik veel wat, maar over mensen die hun leven op een mooie manier geleefd hadden, die een mooie leeftijd bereikt hadden en bij wie de koek gewoon op was. Daar was niks engs aan, het was zelfs bijna mooi. Ook omdat ze beiden omringd waren door al hun dierbaren.

Daarom lijkt het mijn verschrikkelijk om in je eentje dood te gaan, dan is die rust er niet denk ik.
Ik bedoel echt terminaal ziek dan...

Of eigenlijk ben ik constant bang dat mijn hart het begeeft.
Ik kan me jouw gedachten voorstekllen Iry. Maar ook jij doet je kinderen en vriend dit niet bewust aan. Je hebt er niet om gevraagd, je doet het niet expres. Je hebt een ziekte en die is je overkomen.
Nou ja,ik heb pas een sterfgeval gehd in de familie.

Het verdriet dat dat aanricht zet mij weer aan het denken.

Dan denk ik,Iry,doe eens normaal en zorg beter voor jezelf.

Dit mag je echt niet laten gebeuren!

Maar ik ben ook net zo bang dat ik mijn vriend of (nog erger) mijn kids verlies.
Raar hè Iry dat je je aan de ene kant zo bewust bent van wat je met je lijf doet maar dat die drang gewoon zo overheersend is dat het over de rest heengaat?

Ik herken wel wat je zegt over die last op je schouders.

Kids heb ik niet (wel m'n hondje wat als kindje voelt) maar wel een partner en superlieve ouders en natuurlijk vrienden.

Maarja, uiteindelijk ben JIJ degene die met jouw geest en lichaam leeft en voelt hoe jij je voelt en dat kan een ander nooit precies voelen en weten hoe dat is.
Nou wij springen ook van het ene uiterste naar het andere, qua onderwerp!

dat wordt al minder bulderen in bed dadelijk.

Is in ieder geval beter voor de nachtrust van vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven