Lachwekkende uitspraken

04-09-2014 13:17 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel van het topic zegt het al.... lachwekkende uitspraken.

Aangezien ik zelf regelmatig lachwekkende zeg (soms heb ik het zelf niet eens door), trap ik af met 2 opmerkingen van mezelf van gisteren....

De telefoon gaat en ik heb de instructeur van de kynologenclub aan de lijn voor mijn man. Roep ik met de telefoon in mijn hand: ik heb H van de gynaecologenclub voor je aan de lijn.....

Belt er 's avonds een collectant aan en doet mijn lief de voordeur open, komt ie even later de huiskamer in vraag ik aan hem: "en wie kwam er nou weer bedelen??". Staat de collectant nog buiten, voordeur open, deur naar de huiskamer open, zegt mijn man: de KWF en ik moet even mijn portemonnee hebben. Collectant kon er wel om lachen.
Enjoy the little things in life
Ik heb eens bloedserieus tegen iemand gezegd dat hij het deurtje van de vogelkooi dicht moest doen omdat de parkiet het anders koud zou krijgen

Mijn opa draagt geen korset maar een concert en hij gaat regelmatig op de homo trainer
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem16112014 schreef op 04 september 2014 @ 15:15:

Toen mijn Brabantse neefje nog heel klein was vroeg de juf of iemand in de klas een woord wist met de letter Q.

Nou, dat wist mijn neefje wel: Kuukske! (koekje)

Deze is echt geweldig! (En ja, ik kom uit Brabant 😉)

Iemand nog meer bizarre uitspraken?
quote:*-_lilith_-* schreef op 19 juni 2015 @ 15:24:

Ik heb eens bloedserieus tegen iemand gezegd dat hij het deurtje van de vogelkooi dicht moest doen omdat de parkiet het anders koud zou krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven