Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Ik neig echt naar iets hartigs... misschien zo een worstenbroodje?

sport ik er straks wel weer af
quote:Zenna schreef op 16 april 2009 @ 09:05:

[...]

Zeg Linndaatje volgens mij heeft Snjokorn, na een stressig weekend dienst, te lang bij de hemelbedden staat te dromen bij IKEA ??

Sorry Snjokorn (LOL), grappie , vind je toch niet erg ?

Misschien kan je inderdaad effe uitleggen hoe je in hemelsnaam op deze naam bent gekomen als je niet door Ikea werd geinspireerd dan ......

Zenna en Linndaatje, IKEA heeft me NIET geinspireerd voor m'n nick. . . heb wel een nieuw bed gekocht laatst maar bij de concurent.

In redelijk correct nederlands betekent snjokorn: sneeuwkorrel (zeg maar tussen sneeuwvlok en hagel in). Het is IJslands (want daar woon ik . Jullie mogen me best snjo noemen hoor (sneeuw).

@ Janae: als je van je schoolkrijt verslaving af wilt, dan moet je verder lezen. Anders hier stoppen en naar de volgende posting gaan. . .

Een schoolkrijtje is een tampon uit het stenentijdperk (eet smakelijk)
Snjókorn falla, á allt og alla
Nou Snjokorn dat vind ik gaaf van je dat je even die naam uitlegde, nou snap ik het dus ff beter. Nou jij woont wel ver weg zeg ?! Is dat trouwens tijdelijk of definitief ? Maar even een vraagje : Ze hadden het er toch over dat IJsland zo'n beetje failliet zou zijn ? Wat merk jij daarvan dan ? Durf je nog een bankrekening aan bv ?

* Nieuwsgierig zeg je ? Ik weet niet waar je het over hebt hoor*
Nou Snjootje om het weer helemaal goed te maken heb ik effe snel een plaatje voor je opgezocht, deze is speciaal voor jou :

quote:Zenna schreef op 16 april 2009 @ 21:18:

Nou Snjokorn dat vind ik gaaf van je dat je even die naam uitlegde, nou snap ik het dus ff beter. Nou jij woont wel ver weg zeg ?! Is dat trouwens tijdelijk of definitief ? Maar even een vraagje : Ze hadden het er toch over dat IJsland zo'n beetje failliet zou zijn ? Wat merk jij daarvan dan ? Durf je nog een bankrekening aan bv ?

* Nieuwsgierig zeg je ? Ik weet niet waar je het over hebt hoor*

Nieuwsgierig?? Wat betekent dat (kennen we niet hier, heet forvitin).

IJsland is inderdaad (bijna) failliet, 4 grote banken over de kop, het kabinet gevallen. Of te wel, geen flikker (sorry) meer op de tv vanwege as verkiezingen, de krant staat vol met negatief nieuws (wat we al gewoon weten, een krisis gaat niet in 1 dag over) dat ik dus niet lees. Verder zijn inport waren (zowel etenswaren als ander dingen) veel en veel duurder geworden (kattenbakvulling is bv 4x zo duur als 6 mnd geleden). Ik heb m'n baan gelukkig nog en ben geen groot alcoholgebruiker dus valt het nog allemaal wel mee voor mij, ik val nog niet van de graat.

Leuk plaatje, het is alleen een graad of 7-10 overdag en dan blijven die vissticks echt niet goed hoor.

O ja, ik zit hier al ruim 13 jaar maar of ik hier permanent blijf ? ? ? (zeg nooit nooit en nooit altijd, da's het veiligst), maar ik zit hier wel op m'n plek hoor.
Snjo wat grappig je naam. en al 13 jaar in Ijsland. Hoe ben je daar terecht gekomen?

Ik kom nog een laatste keer plassen en dan ga ik zo lekker mijn bedje opzoeken.

tot morgen allemaal.
Ik ben met het vliegtuig gekomen, zwemmen was zo ver.

Nou ik hier toch ben kan ik wel even een bakkie doen, het is pas half 9 hier.

Serieuzer antwoord komt nog.
Goeiemorgen allemaal.

Lekker geslapen? Nu even snel een plasje doen en dan nog een dagje werken. Heb helemaal geen zin vandaag.

Hebben we straks weer een vrijdagmiddag borrel?
quote:snjokorn schreef op 16 april 2009 @ 22:34:

Serieuzer antwoord komt nog.

Nou we zijn allemaal heel benieuwd

Als ik aan Ijsland denk, denk ik: veel natuur, frisse lucht, leuke vissersdorpjes... Is dat echt ook zo? Wat doe je er? En zoals al eerder gevraagd is: waarom ben je daarheen geëmigreerd?

Waar komt de rest eigenlijk vandaan? Ik woon in Eindhoven, in een leuk, ruim appartement, samen met mijn vriendje.
Oh, en: mogge!
Nou goeie Morugu iedereen. Nou zeg Snjootje hou ons eens even niet zo in spanning joh ......... Kom op vertel ons alles over IJsland ... Iedereen hier hangt aan je lippen, dus kom op met je verhaal !!!!!!!!!
Maliboo, vanmiddag happy hour, is dat goed ??? Zeg Maliboo nu moet jij ook effe uitleggen hoe je aan jouw naam komt, fan van Baywatch ?
jaaah happy hour, ik ben erbij.

En mijn naam, die heb ik ooit van een kattennamensite geplukt...mijn kat heet ook zo.
Vanmiddag dan aan de non-acoholische cocktails (ik); moet nog rijden. Iemand een lekker recept? Heb eigenlijk meer frisdranken dan sapjes is huis dus de mogelijkheden zijn beperkt...
Haloooo-ooo-oo-o

Het is zo leeg hier, het galmt...!!
He Linndaatje....stil hier he...Stonden we hier vorige week nog in de rij, zo rustig is het nu!

Zullen wij maar een cocktailtje drinken?

Deze is voor jou want jij moet nog rijden.

Echo, Echo .... Ja het klinkt hier heel hol Lintje. Nou ik drink eigenlijk niet, dus ik zal het met een vruchtensapje doen denk ik ........

Maliboo, nou dat is toch geen kattige naam ?
Oehh die ziet er lekker uit!!! Wat neem jij? Rosé'tje?
Rose'tje zou er wel in gaan Linn!

Nou Zenna voor jou dan ook zo'n non alcohol cocktail?

En haha Maliboo stond tussen de kattennamen. Vond hem toen wel grappig en vind Malibu ook erg lekker!
Ja dank je Maliboo ! Nou dames jullie zitten al gezellig te borrelen dus ! Het is pas half drie !!! Zeg Maliboo hoe is dat dan bij jullie thuis als iemand "Maliboo" roept ? Hoe weet je dan die persoon jou roept of de kat ???? Lastig hoor, hoe heb je dat opgelost ???
hahaha nou thuis noemt niemand mij Maliboo! Is puur een naam voor dit forum! En Maliboo thuis ie echt mijn schatje
Zenna Melig!!!

Mijn cocktailtje smaakt overigens heerlijk, thank you!
En owja, we zijn al wel gezellig aan het borrelen, maar is non alcohol! Mijn rose'tje moet ik nog even opzoeken dus daar ben ik nog niet aan begonnen. Ik doe nog even mee met de aardbeien shake!
Nou fijn dan ben ik gerustgesteld ! Zeg dames borrelen jullie nog ff door, ik zie jullie vanavond weer ?! Groetjes hoor !

*Oh Maliboo sorry dat ik het zeg, maar wil jij even naar de kattenbak kijken, ik ruik iets ..... *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven