lastminute creatief kerstkadootje; help!
donderdag 24 december 2015 om 21:27
Op het laatste moment besluiten toch mijn zusje en haar man aan te haken voor het kerstdiner morgen, op 1e Kerstdag. Super gezellig en uiteraard van harte welkom.
Nu heb ik voor het eerst cadeautjes onder de kerstboom, maar met hun natuurlijk geen rekening gehouden. Winkels allang dicht.
Ik vind het een beetje jammer om nu niets voor ze te hebben terwijl ik voor mijn kinderen, mijn moeder, mijn broer en zijn vrouw en kinderen wel wat heb.
Nu dacht ik om dan bijv. van een kerstkaart een soort tegoedbon te maken, maar voor wat? Ik kan ze financieel niet mee uit eten nemen (dat lijkt me nl wel gezellig ) anders had ik dat als 'tegoed' gedaan.
Wie heeft er een leuk idee?
Nu heb ik voor het eerst cadeautjes onder de kerstboom, maar met hun natuurlijk geen rekening gehouden. Winkels allang dicht.
Ik vind het een beetje jammer om nu niets voor ze te hebben terwijl ik voor mijn kinderen, mijn moeder, mijn broer en zijn vrouw en kinderen wel wat heb.
Nu dacht ik om dan bijv. van een kerstkaart een soort tegoedbon te maken, maar voor wat? Ik kan ze financieel niet mee uit eten nemen (dat lijkt me nl wel gezellig ) anders had ik dat als 'tegoed' gedaan.
Wie heeft er een leuk idee?
donderdag 24 december 2015 om 21:29
Je kunt online ook cadeaukaarten kopen, is dat niks? Bijvoorbeeld een tegoedbon voor een webshop in fotocadeaus en foto's op canvas/aluminium/hout/glas.
Of je laat een cadeau bezorgen via bol.com bij hen thuis (ingepakt en wel, doet bol ook voor je). Plak je op de kaart een afbeelding van het cadeau.
Dan koop je tenminste geen rommel.
Of je laat een cadeau bezorgen via bol.com bij hen thuis (ingepakt en wel, doet bol ook voor je). Plak je op de kaart een afbeelding van het cadeau.
Dan koop je tenminste geen rommel.
donderdag 24 december 2015 om 21:34
Een restaurantbon of bioscoopbon? Of een bon van een lunchtentje of koffietentje? Die zijn nu en morgen vaak nog wel open. Anders zelf iets in elkaar knutselen inderdaad. Een weckpot met ingredienten om koekjes mee te maken, zoals je die wel eens kunt kopen bij de hema enzo?
Hoe erg het ook is, chocola helpt!
donderdag 24 december 2015 om 21:34
donderdag 24 december 2015 om 21:42
- Een boek die je al gelezen hebt
- Een fles wijn die je nog hebt staan
- Een foto in een lijstje van jezelf. Je koopt later wel weer een nieuwe lijst voor jezelf.
- iets uit jullie kerstpakket in een mandje, pot, iets anders doen en een mini pakket maken
- een leuk beeldje (Budda ? ) of schilderij of prent van jezelf.
- iets anders van jezelf wat je leuk kunt inpakken
- Een fles wijn die je nog hebt staan
- Een foto in een lijstje van jezelf. Je koopt later wel weer een nieuwe lijst voor jezelf.
- iets uit jullie kerstpakket in een mandje, pot, iets anders doen en een mini pakket maken
- een leuk beeldje (Budda ? ) of schilderij of prent van jezelf.
- iets anders van jezelf wat je leuk kunt inpakken
Only dead fish go with the flow
donderdag 24 december 2015 om 21:47
donderdag 24 december 2015 om 21:50