lastminute creatief kerstkadootje; help!

24-12-2015 21:27 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het laatste moment besluiten toch mijn zusje en haar man aan te haken voor het kerstdiner morgen, op 1e Kerstdag. Super gezellig en uiteraard van harte welkom.

Nu heb ik voor het eerst cadeautjes onder de kerstboom, maar met hun natuurlijk geen rekening gehouden. Winkels allang dicht.

Ik vind het een beetje jammer om nu niets voor ze te hebben terwijl ik voor mijn kinderen, mijn moeder, mijn broer en zijn vrouw en kinderen wel wat heb.

Nu dacht ik om dan bijv. van een kerstkaart een soort tegoedbon te maken, maar voor wat? Ik kan ze financieel niet mee uit eten nemen (dat lijkt me nl wel gezellig ) anders had ik dat als 'tegoed' gedaan.

Wie heeft er een leuk idee?
Een ongebruikte douchegel, eau de toilette, bodylotion
Only dead fish go with the flow
Kun je haken? Slinger van kerststerren (of een losse ster aan een draadje, vastgemaakt aan een mooi kartonnetje of kaart).

De kinderen hebben vanavond van strijkkralen kersthangers zitten maken (pinterest)

Verder goede ideeën hier qua bonnen of iets inpakken wat je hebt liggen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Oh je bent er al uit zie ik. Veel plezier.
In memoriam AnnA_C
Ik heb zelf niet zoveel met al dat "bonnen"-gedoe.

Daarnaast vind ik het al heel bijzonder dat je zo flexibel bent dat je op het laatste moment extra gasten voor kerst kan/wil ontvangen.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar misschien kunnen die morgenochtend iets leuks maken en dan zelf inpakken; mooie tekening, iets met strijkkralen, kerstboom kntselwerkje. Dat soort dingen vind ik zelf het leukst om te krijgen.

Je zus en haar man weten dat de afspraak pas vandaag gemaakt is, dus die zullen geen cadeau verwachten.

Ik zou het zelf een heel vervelend idee vinden dat iemand op eerste kerstdag de deur uit is geweest om zo nodig ergens een bon voor mij te kopen: spontane afspraak, dan ook een spontaan geïmproviseerd cadeau.

Of niet. En dan zou ik dat idee doen van een mooi ingepakte kertkaart met een lieve tekst er op, zodat er toch voor iedere aanwezige iets onder de boom ligt.

....mosterd (zie ik nu). Veel plezier morgen!
Zijn er serieus nog mensen die het kopen van bonnen overwegen ?

Eerst ging Cadeaubox al failliet.

Nu is er negeneneenhalfmiljoen euro aan niet-in-te-leveren V&D bonnen in omloop.

http://www.missethoreca.n ... illiet-verklaard-10169273

http://www.omroepbrabant. ... 942/Cadeaukaarten+V+D+in+één+klap+waardeloos+door+dreigend+faillissement+Wat+een+boevenstreek.aspx
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Een bon van bol.com zou ik in een oogwenk kopen. Absoluut.
TO maakt nu haar eigen cadeaubon begreep ik, nog slimmer dus.
quote:Snoesje666 schreef op 24 december 2015 @ 22:01:

Zijn er serieus nog mensen die het kopen van bonnen overwegen ?

Eerst ging Cadeaubox al failliet.

Nu is er negeneneenhalfmiljoen euro aan niet-in-te-leveren V&D bonnen in omloop.

http://www.missethoreca.n ... illiet-verklaard-10169273

http://www.omroepbrabant. ... 942/Cadeaukaarten+V+D+in+één+klap+waardeloos+door+dreigend+faillissement+Wat+een+boevenstreek.aspxZou zo'n online saunabon ook problematisch zijn? www.wellnessbon.nl Die wilde ik nu toch maar bestellen want die kun je meteen uitprinten.
Oh ik zag nog iets voorbij komen op Pinterest. Ik zie dat je er al uit bent, maar deze wilde ik je niet onthouden: een kinderfoto van jou en je zusje of alleen je zusje in een lijstje of in een potje.

Een kinderarts???
quote:Dreamglasses schreef op 24 december 2015 @ 22:09:

Oh ik zag nog iets voorbij komen op Pinterest. Ik zie dat je er al uit bent, maar deze wilde ik je niet onthouden: een kinderfoto van jou en je zusje of alleen je zusje in een lijstje of in een potje.

Een kinderarts in een potje

Edit: wow die heb je heel snel verbeterd
In memoriam AnnA_C
Ja dat k$# woordenboek op m'n tel! !!😂
@dreamglasses als mijn zusje en ik een kinderarts hádden, had ik 'm in een potje gedaan. Mooiste cadeau ooit

(you make my day! )
quote:koekske73 schreef op 24 december 2015 @ 22:10:

@dreamglasses als mijn zusje en ik een kinderarts hádden, had ik 'm in een potje gedaan. Mooiste cadeau ooit

(you make my day! )Ik heb 'm nog aangepast
*gaat nog even op pinterest zoeken naar strijkkralen en kersthangers* Denk dat de kinderen dat sowieso leuk vinden om te doen. Eigenlijk nog leuker in een lijstje, dan een bon he?
quote:koekske73 schreef op 24 december 2015 @ 22:10:

(you make my day! )Alsjeblieft zusje, fijne kerst hoor! Laat het deksel er wel op, anders loopt hij weg.

Ja, leuker.

Zoek op Hama beads of perler beads.
In memoriam AnnA_C
quote:koekske73 schreef op 24 december 2015 @ 22:12:

*gaat nog even op pinterest zoeken naar strijkkralen en kersthangers* Denk dat de kinderen dat sowieso leuk vinden om te doen. Eigenlijk nog leuker in een lijstje, dan een bon he?Google ook eens op 'fruitschaal van strijkkralen', die is ook leuk en zo klaar!
quote:Bibi1973 schreef op 24 december 2015 @ 22:13:

[...]

Alsjeblieft zusje, fijne kerst hoor! Laat het deksel er wel op, anders loopt hij weg.

Wel een jonkie hoor, voor een arts
In memoriam AnnA_C
Xxx zijn mooi (zelf zitten maken vandaag )

Sorry link verwijderd, zie dat mijn naam erbij staat

Ik bedoel wat je krijgt als je op Pinterest zoekt op perler beads snowflake .
In memoriam AnnA_C
Zus komt alsnog, dan is het al prima dat er überhaupt wat is. Lief dat je zo flexibel bent! Veel plezier morgen.
Een pot vullen met suiker, meel, chocolade etc voor cake en koekjes is heel hip. Koop je de saunabon of maak je hem zelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven