Overig
alle pijlers
Laten liggen of meenemen?
vrijdag 9 augustus 2024 om 20:16
Het is mooi weer en ik zie regelmatig rondslingerende blikjes en flesjes waar statiegeld op zit. Als ik op weg ben naar huis of toch langs de supermarkt kom en een apart tasje bij heb dan neem ik die blikjes en flesjes mee om in te leveren bij de supermarkt. En al is het maar 15 cent per blikje het tikt toch best aan
Rapen jullie ook blikjes en flesjes op of laat je ze liggen voor een ander?
Rapen jullie ook blikjes en flesjes op of laat je ze liggen voor een ander?
zaterdag 10 augustus 2024 om 00:22
In mijn buurt graaien mensen diep in alle prullenbakken en gooien ze soms leeg om de blikjes te verzamelen, dus dat in een prullenbak gooien, natuurlijk niet aso maar het helpt niks tegen zwerfvuil.
zaterdag 10 augustus 2024 om 01:23
Als ik onderweg naar huis ben of juist naar de super wandel dan neem ik ze mee. Ik heb er een plastic tasje voor in mijn jas. Voor statiegeld gingen ze gewoon in mijn pmd container. Nu in een zakje in de schuur of gelijk in de automaat.
Ja, het is maar 15 cent, maar gratis geld is gratis geld.
Ja, het is maar 15 cent, maar gratis geld is gratis geld.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 10 augustus 2024 om 05:12
Meestal lebberen ze niet het hele blikje af hoor.Rosanna1985 schreef: ↑10-08-2024 01:02Bah zeg, een vies blikje waar iemand zijn mond aan heeft gezet oprapen en meenemen voor 15 cent. No thanks !! Dat je het doet voor het milieu kan ik begrijpen, maar voor 15 cent?
zondag 11 augustus 2024 om 09:03
Nou ja uit onderzoek blijkt dat er ongeveer €90 miljoen op straat ligt.Rosanna1985 schreef: ↑10-08-2024 01:02Bah zeg, een vies blikje waar iemand zijn mond aan heeft gezet oprapen en meenemen voor 15 cent. No thanks !! Dat je het doet voor het milieu kan ik begrijpen, maar voor 15 cent?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ok, ik word een probleem.
zondag 11 augustus 2024 om 09:14
Nee ik zie hier ook hele rijen bij die ene automaat in de jumbo en Ah, mensen sparen het op dus iedereen heeft volle zakken.Lorem_Ipsum schreef: ↑09-08-2024 23:03
Het zijn trouwens al lang niet meer alleen de daklozen die ze in enorme hoeveelheden inleveren.
Ik raap ze soms op en ze gaan in de zak met picnic mee. Ik ga niet meer in de rij staan bij de winkel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in