Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 15 mei 2010 om 22:59
zaterdag 15 mei 2010 om 23:07
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 23:03:
[...]
En sinds wanneer kan luchtig Daaro niet?blijkbaar moet alles daar worden uitgemolken tot st juttemis aan toe...lees af en toe wel es maar heb dan echt geen zin om te reageren..vind dit hier en nu wel zeer leuk..op egel haar oorpijn na dan..en no natuurlijk, geen chinees meer he!!!
[...]
En sinds wanneer kan luchtig Daaro niet?blijkbaar moet alles daar worden uitgemolken tot st juttemis aan toe...lees af en toe wel es maar heb dan echt geen zin om te reageren..vind dit hier en nu wel zeer leuk..op egel haar oorpijn na dan..en no natuurlijk, geen chinees meer he!!!
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zaterdag 15 mei 2010 om 23:08
@Bi, niet zo streng meisje.
Voor mijzelf geldt dat ik na de zware verhalen van afgelopen dagen op 3000, even moe er van was.
Beetje veel zwaarte. (en die hebbik thuis al)
Vanavond even op het forum en kwam hier bekenden tegen.
Terwijl daar erg stil was.
Zodoende blijf ik algauw plakken als het gezellig is.
Voor mijzelf geldt dat ik na de zware verhalen van afgelopen dagen op 3000, even moe er van was.
Beetje veel zwaarte. (en die hebbik thuis al)
Vanavond even op het forum en kwam hier bekenden tegen.
Terwijl daar erg stil was.
Zodoende blijf ik algauw plakken als het gezellig is.
zaterdag 15 mei 2010 om 23:10
quote:Bianca40 schreef op 15 mei 2010 @ 23:03:
[...]
En sinds wanneer kan luchtig Daaro niet?
Ik kan alleen voor mezelf spreken Bi. Ik voel me niet meer thuis op 3000 en ik ben er (even?) niet (meer) op mijn plek.
Verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken. Is ook niet nodig vind ik. Zodra je elkaar pijn gaat doen is het verstandig om even afstand te nemen.
Ik gun iedereen het beste, laat dat duidelijk zijn.
[...]
En sinds wanneer kan luchtig Daaro niet?
Ik kan alleen voor mezelf spreken Bi. Ik voel me niet meer thuis op 3000 en ik ben er (even?) niet (meer) op mijn plek.
Verder wil ik er niet teveel woorden aan vuil maken. Is ook niet nodig vind ik. Zodra je elkaar pijn gaat doen is het verstandig om even afstand te nemen.
Ik gun iedereen het beste, laat dat duidelijk zijn.