Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zaterdag 15 mei 2010 om 23:48
zaterdag 15 mei 2010 om 23:52
quote:egelviva schreef op 15 mei 2010 @ 23:44:
Leuk een feestje!
Ik geef in mijn nieuwe huisje ook een feestje.
Daar ligt dan waarsch vinyl van leenbakker, maar dat mag de pret niet drukken toch? Ghè.... je wilt niet weten tegen welke uitgeleefde vloer ik al bijna 10 jaar aankijk. Ik was er echt niet ongelukkig van. Het was namelijk MIJN vloer!
Leuk een feestje!
Ik geef in mijn nieuwe huisje ook een feestje.
Daar ligt dan waarsch vinyl van leenbakker, maar dat mag de pret niet drukken toch? Ghè.... je wilt niet weten tegen welke uitgeleefde vloer ik al bijna 10 jaar aankijk. Ik was er echt niet ongelukkig van. Het was namelijk MIJN vloer!
zaterdag 15 mei 2010 om 23:56
Weten jullie al dat ik heel blij ben met mezelf?
Voel mij stuk beter dan paar maanden terug, toen zat ik zo vast in mezelf en relatie.
Ik geniet van de jochies, van journal wrecken van werken,van contact met vriendinnen, gewoon egel zijn.
Lekker hoor!
En inderdaad Floor, straks is alles van mijzelf.
Economisch onafhankelijk en (nu al) emotioneel onafhankelijk!
Voel mij stuk beter dan paar maanden terug, toen zat ik zo vast in mezelf en relatie.
Ik geniet van de jochies, van journal wrecken van werken,van contact met vriendinnen, gewoon egel zijn.
Lekker hoor!
En inderdaad Floor, straks is alles van mijzelf.
Economisch onafhankelijk en (nu al) emotioneel onafhankelijk!