Leggings tijden gym

05-09-2018 20:56 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus een klein vraagje, is het slim om op school een legging te dragen tijdens gym? (Zit in 4de btw) en onze school verbied het niet maar ik wil gwn weten of ht handig is😑
6 jaar gesport in blauwe legging.
(Verplichte aankoop op school.)

De jongens moesten in blauwe short.

Na 4 jaar kregen ze het op school erdoor dat ook meisjes tot aan de herfstvakantie en vanaf na Pasen mochten sporten in blauwe short als ze dat wilden.

Maar het gaat dus perfect.


(En jep, een wit school-shirt met logo en eventuele blauwe schooltrui was hier ook verplichte meuk.)


Het was hier overigens ook stelregel dat mannelijke sport-leerkrachten alleen aan jongens les mochten geven.
Het loopt immers nét iets te vaak fout anders.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
05-09-2018 21:35
En vaak vooral verzonnen door pubermeisjes met een oogje op de gymdocent.

Het zijn gewoon professionals.
Dus al die veroordeelde scouts en voetbaltrainers ed is onzin en verzonnen? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat een bijzonder eerste topic, ik zou bijna denken iemand met een legging fetish......een lesje d/t zou overigens geen kwaad kunnen voor TO
Alle reacties Link kopieren
Serieus het woord "het" soort van afkorten echt hoe lui kan je zijn?

En je kan gerust een legging dragen of andere wat meer een sportbroek daar sport ik ook mee in de sportschool. Maar goed kijk naar wat gangbaar is.
Je stelt je vraag op een forum waar mensen een stuk ouder zijn. Wat gangbaar was bij ons op de scholen (en je ziet hier al verschil) zal nu niet meer relevant zijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Oh, lycra heette dat broekjesspul? Het was in elk geval vervelend elastisch en de jongens mochten wel in een (ook voorgeschreven) korte broek.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nina1966 schreef:
05-09-2018 21:52
Dus al die veroordeelde scouts en voetbaltrainers ed is onzin en verzonnen? :facepalm:
Is het nodig dat ik je de nuance tussen vaak en altijd uitleg of kan je het zelf googlen?
Alle reacties Link kopieren
Mijn enige leuke moment bij die betreffende gymleraar was toen ik hem de hockeybal tegen de enkel schoot.

Met andere gymleraren en gymleraressen heb ik nooit moeite gehad. Die waren wel gewoon leuk.

Overigens hadden wij maar 200 kinderen op school (8 klassen) dus twee gymleraren aanstellen (man+vrouw) was niet te betalen.

Ach ja, oude tijden. Categorale Mavo? Kon toen nog.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Tuurlijk wel, je hebt toch heel veel van die hardloop- en andere sportleggings? Ik vind dat heel degelijke sportkleding en het sport heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven