Let jij op wie, wie is hier op Viva?

09-01-2019 14:10 290 berichten
Of onthoud je dat en pas je daar je eventuele reactie op aan?

Ik dus niet
Heb een heel slecht geheugen met namen tegenwoordig en kijk er eigenlijk ook niet echt naar.

Zie wel regelmatig dezelfde namen voorbij komen maar kan vaak niet plaatsen wie dat ook weer is ofzo.

Bij mij kan het dus zo zijn dat ik misschien wel fel door iemand ben uitgeluld ofzo in een topic en daarna weer in een ander topic tegen diegene zeg dat ze het geweldig doet mbt t onderwerp.

Vind ik ook wel prima, ene is t andere onderwerp niet.
Ben hier in t begin wel eens flink boos geworden op een paar naar nav wat ik vervelende reacties vond :mrgreen:

Vraag me af of anderen er ook niet op letten of wel.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
09-01-2019 22:09
Ik herken inmiddels best heel veel nicks en avatars, maar heb bij lang niet allemaal een beeld (dus wat ik eerder van hen heb gelezen).
Verder heb ik niemand onder de negeer, want ik weet van mezelf dat ik daar een veel te nieuwsgierig mormel voor ben haha.

Ben wel heel benieuwd of er forummers zijn die mij inmiddels een beetje "kennen". Heb wel aardig wat gepost inmiddels, maar ook weer niet écht veel.
Ik heb jou wel vaker gelezen, maar heb niet echt een beeld bij je. Naam heb ik iig wel vaker gezien.
...
NYC schreef:
09-01-2019 22:06
Ik vind het wel leuk om er een beetje op te letten. Sommige forummers onthoud ik goed en anderen wat minder, het zijn er ook zoveel.
Dat heb ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
Nog best wel veel forumSherlocks.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Niet echt , als iemand een andere meningsverschil met me heeft in een topic dan reageer ik gewoon blanco verder in andere topics , àls ik de naam al herken :-D
doornroosje9 schreef:
09-01-2019 17:40
Done. ;-D

Het Groepje begrijpt mij niet :(
Alle reacties Link kopieren
ik schrijf al +/- 10 jaar mee. Maar ik ben wel een aantal keer van nick veranderd. Niet vanwege sneaky gedoe hoor, maar toen alle Nicks ineens gegoogled konden worden , namen heel veel mensen een nieuwe om gedoe te voorkomen. Eens toen ik verhuisde naar het buitenland en mijn emailadres veranderde.

Ik herken eigenlijk alleen maar de nicks die toen ook al bestonden, of mensen die vaak posten.
Vaak lees ik een post en kijk dan wie het is. Dan zijn het toch meestal wel dezelfde waar ik om moet lachen, het mee eens ben, of helemaal niet.

Ik denk ook niet dat iemand mij hier herkent aan mijn nick, schrijfstijl of avatar.
Ik verander hem nu niet meer, dus ik ben en blijf Universe :yes:

Ik zet overigens niemand op de negeerstand. Ik vind sommige forummers wel een bijzondere gedachtegang hebben, of zelfs ronduit bizar ;-D . Ik ontwijk bijvoorbeeld wel, topics zoals incels, omdat daar mensen zitten die een hele andere realiteit ervaren. Dat is niet erg, maar als je dan een lange post schrijft, met diepgang, en dan iets heel naars terug krijgt? Dan houdt het op! Ik neem dan liever afstand, omdat ik dan het idee heb, dat ik iemand niet kan helpen. En ook omdat de "vibe" gewoon vergif is :nooo:
Solomio schreef:
09-01-2019 22:15
Jammer dat je het blijkbaar toch niet kunt laten om die 3 mensen te lezen en er op te reageren.
+12
^ Hoe kun je reageren op iemand die je op Negeer hebt staan dan?
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
10-01-2019 08:07
^ Hoe kun je reageren op iemand die je op Negeer hebt staan dan?
Je krijgt bij elke post van die persoon een melding: bericht van **** toch lezen
Ala je dat aanklikt kun je die post dus lezen en er op reageren.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ja ik let wel op andere forummers, vooral degene die heel erg actief zijn. Niet bewust, maar ze vallen me gewoon op.

Het valt me ook op als ik een bepaalde forummer heel lang niet meer zie , dan vraag ik me af of die persoon gewoon weg is of een ander Nick heeft.

Verder ben ik zelf vooral een meelezer i.p.v. schrijver en met vlagen actief, dus denk niet dat ik zelf bij andere mensen opval, maar wie weet haha. (Laat vooral weten als je me wel als forummer herkent want ben oprecht benieuwd haha :p)
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
09-01-2019 22:09
Ik herken inmiddels best heel veel nicks en avatars, maar heb bij lang niet allemaal een beeld (dus wat ik eerder van hen heb gelezen).
Verder heb ik niemand onder de negeer, want ik weet van mezelf dat ik daar een veel te nieuwsgierig mormel voor ben haha.

Ben wel heel benieuwd of er forummers zijn die mij inmiddels een beetje "kennen". Heb wel aardig wat gepost inmiddels, maar ook weer niet écht veel.
Nope, sorry
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Solomio schreef:
10-01-2019 08:43
Je krijgt bij elke post van die persoon een melding: bericht van **** toch lezen
Ala je dat aanklikt kun je die post dus lezen en er op reageren.
Oh, ik dacht dat zo’n reactie er helemaal uitgefilterd werd, maar niet dus. Daar moet je dan inderdaad wel zelfbeheersing voor hebben.

Maar de ander weet verder niet dat ‘ie onder Negeer staat toch?

Ik heb niemand genegeerd vandaar!
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
10-01-2019 09:13
Oh, ik dacht dat zo’n reactie er helemaal uitgefilterd werd, maar niet dus. Daar moet je dan inderdaad wel zelfbeheersing voor hebben.

Maar de ander weet verder niet dat ‘ie onder Negeer staat toch?

Ik heb niemand genegeerd vandaar!
Als iemand jou onder de negeer heeft kun jij diegene niet meer loepen.
Ik wilde onlangs een reactie van iemand opzoeken, geen idee meer van wie, en toen kon ik diegene niet loepen, dus die heeft mij op negeer.
Was wat mij betreft niet iemand waarvan ik het verwachtte.
Nu schreef Anárion dat ze 3 mensen op negeer had en omdat ik afgelopen week op diverse plekken negatieve reacties van haar kreeg heb ik haar even geprobeerd te loepen, maar dat kon dus niet, dus hoor ik bij die 3.
Prima, maar dan moet ik wel lachen als ze toch op me reageert.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-01-2019 09:02
Nope, sorry
Hè jammer, bij jou heb ik wel altijd een heel duidelijk beeld en ik kijk altijd een beetje tegen je op :A:
Zanahoria, je valt me wel op, je hebt een bijzondere en unieke avatar en prettige postings. Maar je bent niet iemand waar ik dingen van 'weet' zeg maar. Dat komt denk ik doordat je geen persoonlijke dingen neerzet. Van anderen weet ik soms iets meer omdat ik regelmatig heb gelezen of ze kinderen hebben of in welke regio ze ongeveer wonen of wat voor soort werk ze doen, van jou heb ik daar geen idee van. Goed je privacy bewaakt dus.
Solomio schreef:
10-01-2019 09:20
Als iemand jou onder de negeer heeft kun jij diegene niet meer loepen.
Ik wilde onlangs een reactie van iemand opzoeken, geen idee meer van wie, en toen kon ik diegene niet loepen, dus die heeft mij op negeer.
Was wat mij betreft niet iemand waarvan ik het verwachtte.
Nu schreef Anárion dat ze 3 mensen op negeer had en omdat ik afgelopen week op diverse plekken negatieve reacties van haar kreeg heb ik haar even geprobeerd te loepen, maar dat kon dus niet, dus hoor ik bij die 3.
Prima, maar dan moet ik wel lachen als ze toch op me reageert.
Duidelijk, ik vroeg me al af hoe je dat wist.
Alle reacties Link kopieren
Zanahoria schreef:
10-01-2019 10:02
Hè jammer, bij jou heb ik wel altijd een heel duidelijk beeld en ik kijk altijd een beetje tegen je op :A:
Sorry :) ik herken je wel als vaste schrijver maar ik heb niet een scherp beeld. Nu heb ik dat van hooguit een tiental mensen hier hoor, dus het zegt niet zoveel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
09-01-2019 19:40
Ik doe niet aan de negeerknop.
Grappig, dan klopt wat Solomio zegt dus niet :rofl:

Of wat jij zegt natuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Eigenlijk zou het leuk zijn wanneer we iemand inplaats van enkel op de negeerknop bevestigen ook kunnen "vlaggen" met een knop om je positiviteit tav die forummer te uiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al jaren, denk jaar of 15 of zo. Na een nickchange moeten mensen het me echt vóór spellen wie die persoon eerst was, anders heb ik dat echt niet door. Daarom ook zo blij met een aantal oude forummers die gewoon lekker zichzelf blijven :D

Ook de reden dat ik niet meer op napraat kom. Kostte me zoveel energie om dan te loepen en te achterhalen wie die ene forummer geweest kon zijn. En ik kon het zoeken niet stoppen hahaha

Twee mensen onder de negeer. Eentje die eindeloos veel quotes in een post stopt om een of ander vaag punt te maken. Een ander omdat deze een bepaald topic naar zich toetrekt.
Solomio schreef:
10-01-2019 09:20
Als iemand jou onder de negeer heeft kun jij diegene niet meer loepen.
Ik wilde onlangs een reactie van iemand opzoeken, geen idee meer van wie, en toen kon ik diegene niet loepen, dus die heeft mij op negeer.
Was wat mij betreft niet iemand waarvan ik het verwachtte.
Nu schreef Anárion dat ze 3 mensen op negeer had en omdat ik afgelopen week op diverse plekken negatieve reacties van haar kreeg heb ik haar even geprobeerd te loepen, maar dat kon dus niet, dus hoor ik bij die 3.
Prima, maar dan moet ik wel lachen als ze toch op me reageert.
Ik ben nummer 2!

Ik wist dat helemaal niet trouwens. Als ik een enkele keer dat ik ns loep een foutmelding krijg dan dacht ik dat dat weer één van de vele bugs op dit forum was.
redbulletje schreef:
10-01-2019 12:55
Ik ben nummer 2!

Ik wist dat helemaal niet trouwens. Als ik een enkele keer dat ik ns loep een foutmelding krijg dan dacht ik dat dat weer één van de vele bugs op dit forum was.
Het is een bug op het forum. Het is bijna niet mogelijk om te loepen, dan krijg je een foutmelding, dus je bent niet geblocked, maar het ligt, zoals gewoonlijk, aan het forum.
Loepen lukt gewoon hoor, dus niks bug.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
10-01-2019 12:57
Het is een bug op het forum. Het is bijna niet mogelijk om te loepen, dan krijg je een foutmelding, dus je bent niet geblocked, maar het ligt, zoals gewoonlijk, aan het forum.
Dat denk jij :whistle:
Cateautje schreef:
10-01-2019 12:57
Het is een bug op het forum. Het is bijna niet mogelijk om te loepen, dan krijg je een foutmelding, dus je bent niet geblocked, maar het ligt, zoals gewoonlijk, aan het forum.
Klopt niet wat ik schreef. Ik heb een paar mensen geloept en dat kan nu ineens wel, dat betekent dat ik bij een aantal forummers op de negeer sta. Lekker rustig wel. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven