Let jij op wie, wie is hier op Viva?

09-01-2019 14:10 290 berichten
Of onthoud je dat en pas je daar je eventuele reactie op aan?

Ik dus niet
Heb een heel slecht geheugen met namen tegenwoordig en kijk er eigenlijk ook niet echt naar.

Zie wel regelmatig dezelfde namen voorbij komen maar kan vaak niet plaatsen wie dat ook weer is ofzo.

Bij mij kan het dus zo zijn dat ik misschien wel fel door iemand ben uitgeluld ofzo in een topic en daarna weer in een ander topic tegen diegene zeg dat ze het geweldig doet mbt t onderwerp.

Vind ik ook wel prima, ene is t andere onderwerp niet.
Ben hier in t begin wel eens flink boos geworden op een paar naar nav wat ik vervelende reacties vond :mrgreen:

Vraag me af of anderen er ook niet op letten of wel.
Cateautje schreef:
10-01-2019 12:57
Het is een bug op het forum. Het is bijna niet mogelijk om te loepen, dan krijg je een foutmelding, dus je bent niet geblocked, maar het ligt, zoals gewoonlijk, aan het forum.
Maar het lijkt wel te kloppen. Die Fragolise schreef dat ze mij op negeer heeft en die kan ik idd niet loepen.
De meesten in dit topic wel. Behalve ook die andere die schreef dat ze 3 mensen op negeer heeft.
Cateautje schreef:
10-01-2019 13:01
Klopt niet wat ik schreef. Ik heb een paar mensen geloept en dat kan nu ineens wel, dat betekent dat ik bij een aantal forummers op de negeer sta. Lekker rustig wel. :-D
;-D
redbulletje schreef:
10-01-2019 13:01
Maar het lijkt wel te kloppen. Die Fragolise schreef dat ze mij op negeer heeft en die kan ik idd niet loepen.
De meesten in dit topic wel. Behalve ook die andere die schreef dat ze 3 mensen op negeer heeft.
Je hebt gelijk.
Vreselijk infantiel wel, alsof je niet in staat bent iemand zo te negeren en door te scrollen als iets of iemand je niet bevalt.
Een heel aantal forummers herken ik wel en daarvan weet ik ook 'wat ik aan ze heb'. Dan nog een hele bups die ik wel ken van nick en avatar, maar die wat meer inwisselbaar zijn. En dan nog forummers die me niets zeggen.

Ben wel benieuwd in welke categorie ik inmiddels zit bij mensen :P (Dit is mijn derde nick ofzo, vond het tijd voor een schone lei).
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-01-2019 11:02
Grappig, dan klopt wat Solomio zegt dus niet :rofl:

Of wat jij zegt natuurlijk
Wat ik zeg klopt altijd.

Wilde je Cateautje loepen? :there:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
10-01-2019 13:25
Wat ik zeg klopt altijd.

Wilde je Cateautje loepen? :there:
Ik heb niemand onder de negeer, dus dat betekent dat ik onder de negeer sta en vandaar dus niet te loepen ben.
Ik ben opgelucht. :)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
09-01-2019 15:18
Doen we het niet eigenlijk allemaal wel eens? Als bijvoorbeeld Willem iets post dan weten we allemaal hoe laat het is. En als het over kinderen gaat dan weten we allemaal wie er elk moment met gestrekt been binnen kan komen. En dat laat je maar want je weet van wie het komt. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen.
hahaha
inderdaad :-D
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
RégineFilange schreef:
10-01-2019 13:21
Een heel aantal forummers herken ik wel en daarvan weet ik ook 'wat ik aan ze heb'. Dan nog een hele bups die ik wel ken van nick en avatar, maar die wat meer inwisselbaar zijn. En dan nog forummers die me niets zeggen.

Ben wel benieuwd in welke categorie ik inmiddels zit bij mensen :P (Dit is mijn derde nick ofzo, vond het tijd voor een schone lei).

Bij mij in categorie 2.

Maar uiteindelijk zegt dat niet zoveel. Ik reageer bijvoorbeeld maar zelden op de pijlers aktueel, zwanger, reizen, entertainment, sport en seks. Mensen die vaak op aktueel zitten ken ik dus niet, tenzij ze zich ook met de opvoeding van anderen bemoeien ;-D . De ´sterren´boeien me al helemaal niet.

Ik heb er overigens 7 op negeer, waarvan er inmiddels zes een permaban hebben. Dus blijkbaar oordeel ik niet al te slecht.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Als mensen vaak reageren, vallen bepaalde namen op een gegeven moment op. Er zijn wel namen waarvan ik weet, dat ik vaak moet lachen om hun reacties, dus die lees ik graag.
Alle reacties Link kopieren
de vaste forummers herken ik wel
ook hun eigenaardigheden

Redbulletje bijvoorbeeld
en er zijn vast anderen

en ik weet mijn eigenaardigheden ook
(slechte spelling etc)

wat ik wel merk bij mezelf is dat ik niet altijd ze quote als ik het ergens niet mee eens ben wat ze zeggen
hoe dat komt weet ik niet

ik heb niemand onder negeer
misschien mensen mij wel

loepen doe ik alleen als mensen er in de betreffende topic er over hebben
vorig week heb ik een keer gedaan voordat ik reageerde op de topic
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
redbulletje schreef:
10-01-2019 13:01
Maar het lijkt wel te kloppen. Die Fragolise schreef dat ze mij op negeer heeft en die kan ik idd niet loepen.
De meesten in dit topic wel. Behalve ook die andere die schreef dat ze 3 mensen op negeer heeft.
Het werkt! Eén van de Laffe Staffers heeft me nu na mijn vriendelijke verzoek alsnog onder de negeer gezet. Wat een nuttig topic dit!
Murrmurr schreef:
10-01-2019 14:46
Het werkt! Eén van de Laffe Staffers heeft me nu na mijn vriendelijke verzoek alsnog onder de negeer gezet. Wat een nuttig topic dit!

Ben wel benieuwd hoe je dat dan weet.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
10-01-2019 14:56
Ben wel benieuwd hoe je dat dan weet.
Door diegene te loepen natuurlijk.

Wel blijven opletten hè. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
De meeste forummers die hier, net zoals ik, al heel lang zitten ‘ken’ ik wel, ook na een Nick change. Er zijn een aantal forummers die mij door de jaren heen best veel geholpen hebben, die draag ik een warm hart toe :). Ik heb sinds het begin al dezelfde nick en avatar, dus ik denk dat een aantal mij ook wel herkennen.

Negeer doe ik ook niet aan. Ondanks dat er genoeg forummers zijn die ik super irritant vind haha.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Pipistrello schreef:
10-01-2019 14:56
Ben wel benieuwd hoe je dat dan weet.
Doordat ik haar niet kan loepen dus. mosterdt
Cateautje schreef:
10-01-2019 13:04
Je hebt gelijk.
Vreselijk infantiel wel, alsof je niet in staat bent iemand zo te negeren en door te scrollen als iets of iemand je niet bevalt.
Nou nou, k heb haar er al af gehaald hoor (hai Redbull, no hard feelings! :bye:) Ze raakt op dit moment in mijn leven gewoon een gevoelige snaar bij me waar ik liever nu niet bij stil sta. HBG en consorten blijven overigens wel op de negeer, ik wil me niet elke keer boos maken om dat rechtse gelul over deugdrammers. De actueel pijler wordt een stuk overzichtelijker als je die rechtse malloten negeert.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken best wel veel namen, maar alleen als er een afbeelding bij staat.
Ik denk niet dat ik heel herkenbaar ben, ik lees meer mee dan dat ik veel post, behalve op een paar vaste topics. Misschien toch maar eens wat meer gaan schrijven :)
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
-Bladora- schreef:
10-01-2019 15:10
De meeste forummers die hier, net zoals ik, al heel lang zitten ‘ken’ ik wel, ook na een Nick change. Er zijn een aantal forummers die mij door de jaren heen best veel geholpen hebben, die draag ik een warm hart toe :). Ik heb sinds het begin al dezelfde nick en avatar, dus ik denk dat een aantal mij ook wel herkennen.

Negeer doe ik ook niet aan. Ondanks dat er genoeg forummers zijn die ik super irritant vind haha.
Jou vind ik leuk om te lezen door de jaren heen.
Solomio schreef:
10-01-2019 14:59
Door diegene te loepen natuurlijk.

Wel blijven opletten hè. :roll:

Neh daar geloof ik niet in. Bij de een werkt het en bij een ander is het een bug en op dinsdagen hebben alleen forummers wiens naam begint met een K er last van.
Viva werkt hoe Viva dat wil en hoe en wanneer is maar afwachten.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-01-2019 16:22
Doordat ik haar niet kan loepen dus. mosterdt

Maar zie je dan wel het loepje rechts in beeld of die ook al niet?

Of moet je wel eerst op het loepje drukken? Even voor de beeldvorming
broodtrommel schreef:
10-01-2019 18:01
Maar zie je dan wel het loepje rechts in beeld of die ook al niet?

Of moet je wel eerst op het loepje drukken? Even voor de beeldvorming
Ja je ziet het wel en als je erop klikt staat er dat er een fout is en word je teruggeleid naar de pagina van het forum zema.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
10-01-2019 10:09
Duidelijk, ik vroeg me al af hoe je dat wist.
Ik heb Solomio pas een paar dagen op negeer, zijn er 4 ipv 3. Het probleem is dat je die personen vaak via quotes van anderen toch leest. En dan is het inderdaad lastig om niet alsnog te reageren ;-D
...
Anárion schreef:
10-01-2019 18:12
Ik heb Solomio pas een paar dagen op negeer, zijn er 4 ipv 3. Het probleem is dat je die personen vaak via quotes van anderen toch leest. En dan is het inderdaad lastig om niet alsnog te reageren ;-D
Lullig voor je :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
10-01-2019 17:34
Neh daar geloof ik niet in. Bij de een werkt het en bij een ander is het een bug en op dinsdagen hebben alleen forummers wiens naam begint met een K er last van.
Viva werkt hoe Viva dat wil en hoe en wanneer is maar afwachten.
Dat denk ik ook. Geloof niet dat ik bij iemand op negeer sta, maar evengoed komt het wel eens voor dat ik iemand niet kan loepen.
...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
10-01-2019 18:14
Lullig voor je :cheer:
Ik kan ermee leven ;-)
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven