Leuk en betaalbaar cadeau voor je moeder??

22-06-2012 16:13 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik denk dat het onderwerp al voor zich spreekt! Ik ben opzoek naar een leuk cadeau voor mijn moeders verjaardag wat ook nog betaalbaar is Heeft iemand een idee?



Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Een proefabonnement op een tijdschrift. Die loopt automatisch af na 12 of 13 weken en kost rond de 30 euro.
Alle reacties Link kopieren
Een proefabonnement op een tijdschrift. Dit stopt automatisch na 12 of 13 weken en kost rond de 30 euro.
Wildvreemden gaan vragen wat jij JOUW moeder cadeau moet doen...en die wildvreemden in hun gazen bol ook nog kunnen zien wat jij betaalbaar acht.....

Alle reacties Link kopieren
Kippengaas, dat wel ;)



Er is een boek, vele varianten, maar voor je moeder "Mam, vertel eens" waarin jouw moeder aan de hand van leuke vragen, dingen kan schrijven over haar kindertijd, tienertijd, studententijd, de tijd dat ze jou kreeg enz. Als m heeft ingevuld krijg jij m weer terug. Leuk he?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 juni 2012 @ 16:48:

[...]





Moeders zijn overal blij mee en zo niet, dan doen ze alsof.



Die van mij geeft de bestelling gewoon vooraf door. Dit jaar was het wel heel extreem; maak het geld maar over en dan haal ik het wel zelf.....



Nouja, als ze daar gelukkig van wordt, mij best. Ze heeft maar een klein huis en een fikse stapel allergien dus ergens snap ik het wel. En het is ook handig. Maar toch...
Iets gekleid? Gevouwen? Een tekening?
Alle reacties Link kopieren
quote:Julia2 schreef op 22 juni 2012 @ 18:03:

Kippengaas, dat wel ;)



Er is een boek, vele varianten, maar voor je moeder "Mam, vertel eens" waarin jouw moeder aan de hand van leuke vragen, dingen kan schrijven over haar kindertijd, tienertijd, studententijd, de tijd dat ze jou kreeg enz. Als m heeft ingevuld krijg jij m weer terug. Leuk he?





Dat heb ik mijn moeder vorig jaar gegeven, nog niet ingevuld staat het in de kast.

Ze vind het zonde om met verschillende pennen er in te schrijven en ze moet er tijd voor vinden om er echt voor te gaan zitten haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat een reacties Die macaroni is the bomb!!



+/- 50 euro ofzo We kunnen met 4 personen geld bij elkaar leggen
Alle reacties Link kopieren
Nou, 50 euro. Hamvraag 2: wat vindt moeders leuk??
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is een lastige haha! Uhm kleren, eten, poetsen, Dr Frank, humor, vakantie spanje, gezelligheid... ??



Ik was al aan het denken om een hi tea middag te doen maar ze doet al lang aan Dr Frank gaat n beetje lastig dan
Alle reacties Link kopieren
Een ingelijste foto van Dr Frank? (zou niet weten wat er anders leuk aan is..)



Mooi kookboek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven