Leuke en vreselijke versieractie

24-11-2016 19:48 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je weleens op een heel bijzondere manier, goed of slecht, versierd? Heb je zelf weleens een afschuwelijke poging gewaagd of heb je juist een superoriginele versiertruc? Had het hier met een vriendin over vanmiddag en leek me wel een leuk topic onderwerp!

TO trapt af:

Leukste poging naar mij toe: ik was 18 en was lekker aan het dansen en opeens werd ik op mijn schouder getikt. Die jongen had een gaatje een bierviltje gemaakt en deze op zijn neus gezet. Toen ik me omdraaide, riep ie semi-verontwaardigd: hé, gooide jij die?

Niks geworden maar is me wel altijd bijgebleven!

Over vreselijke kan ik denk een boekwerk schrijven, maar de raarste (zelfs een beetje eng) was de volgende: ik stond aan de bar te wachten op mijn drankjes. Naast mij stond een man te wachten en het duurde best wel lang dus zo raakten we aan de praat. Vrij snel benoemde dat ik een vriend had in een verhaal wat ik vertelde. Hij legde daarop zijn vingers op zijn mond en hij werd me daar toch woest! Ik was een hoer en een schande voor het vrouwelijke geslacht, weet mijn vriend dit wel? Ik dacht echt dat hij me een knal ging verkopen! Heel raar...

Ben benieuwd naar jullie verhalen!
What I feared was the onset of incontinence was simply a mid-laugh crisis.
Raar, jaar of 12 geleden:

'Jij bent 16 toch?'

'Nee, ben 21'

'Als je 16 was had je met me mee naar huis gemogen'

quote:minnimouse schreef op 24 november 2016 @ 19:54:

'Jij bent 16 toch?'

'Nee, ben 21'

Ik word nooit versierd.
De slechtste poging was wc papier. Ik werd rondom ingewikkeld in wc papier.
De ergste was van een man die minstens 30 jaar ouder was dan ikzelf en zei: jij bent echt zoveel knapper dan mijn dochters. Komt door mijn ex vrouw hoor. Met jou zou ik mooie kindjes maken
quote:minnimouse schreef op 24 november 2016 @ 19:54:

'Jij bent 16 toch?'

'Nee, ben 21'

Waren dat misschien de collega's uit een ander topic?
quote:Philae schreef op 24 november 2016 @ 19:59:

De slechtste poging was wc papier. Ik werd rondom ingewikkeld in wc papier.Ehm, why?
quote:RegalPrinces schreef op 24 november 2016 @ 19:55:

Ik word nooit versierd. He RegalPrincess, deed het zeer toen je uit de hemel viel?
quote:Trijntje84 schreef op 24 november 2016 @ 20:00:

De ergste was van een man die minstens 30 jaar ouder was dan ikzelf en zei: jij bent echt zoveel knapper dan mijn dochters. Komt door mijn ex vrouw hoor. Met jou zou ik mooie kindjes maken Nou, vader bedankt.... Tssk
quote:Baron-Samedi schreef op 24 november 2016 @ 20:01:

[...]

Waren dat misschien de collega's uit een ander topic?Welke collega's?
TO, je laatste alinea: dat is toch geen versierpoging?
Ik weet niet zeker of het een versierpoging was. Denk t niet maar ik vond het wel grappig. Ik stond gisteren voor een eettentje een sigaret te roken. Even met collega een snelle hap, wij zouden overwerken. Collega was al naar binnen, die rookt niet.

Komt er een man naar buiten. Die zegt tegen mij terwijl hij langsloopt : Waarom sta je te roken? Dat vind ik niet lekker en ik wou je net gaan zoenen.

Zonder ook maar even stil te hebben gestaan was hij alweer doorgelopen.

Ik kon er wel om lachen
quote:minnimouse schreef op 24 november 2016 @ 20:04:

[...]

Welke collega's?Sorry, uit dit topic
quote:Baron-Samedi schreef op 24 november 2016 @ 20:06:

[...]

Sorry, uit dit topicAh! Wie weet
minnimouse wijzigde dit bericht op 24-11-2016 20:07
Reden: I
% gewijzigd
quote:Kootsies schreef op 24 november 2016 @ 20:05:

TO, je laatste alinea: dat is toch geen versierpoging?Nee dat staat er misschien een beetje krom. Hij was aan het flirten, en aan het begin flirtte ik een beetje terug, maar toen werd t me wat te serieus en zei ik dus dat ik al bezet was.
Dat bierviltje, was dat toevallig mijn man? Die gebruikt dit altijd als grapje en allemaal liggen ze dubbel als hij het weer doet.

Ik heb geen leuke of gekke versier dingen te vertellen, ben vanaf mijn 17de al bij mijn man dus erna nooit meer versierd.
quote:pokkewijf schreef op 24 november 2016 @ 20:05:

Ik weet niet zeker of het een versierpoging was. Denk t niet maar ik vond het wel grappig. Ik stond gisteren voor een eettentje een sigaret te roken. Even met collega een snelle hap, wij zouden overwerken. Collega was al naar binnen, die rookt niet.

Komt er een man naar buiten. Die zegt tegen mij terwijl hij langsloopt : Waarom sta je te roken? Dat vind ik niet lekker en ik wou je net gaan zoenen.

Zonder ook maar even stil te hebben gestaan was hij alweer doorgelopen.

Ik kon er wel om lachen Haha toch wel een versierpoging of een flirt. Ik sta altijd versteld dat sommige mensen dat zo durven!
Het niveau van versieren in de kroeg is zowel in situatie 1 als 2 bedenkelijk tenzij je 21 bent of 16.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:OldWood schreef op 24 november 2016 @ 20:10:

Dat bierviltje, was dat toevallig mijn man? Die gebruikt dit altijd als grapje en allemaal liggen ze dubbel als hij het weer doet.

Ik heb geen leuke of gekke versier dingen te vertellen, ben vanaf mijn 17de al bij mijn man dus erna nooit meer versierd.

Haha wie weet! Leuke man heb je in elk geval, want ik vind dat echt humor.

Fijn, zo lang samen! (Edit, dat denk ik, want ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent)
quote:viva-amber schreef op 24 november 2016 @ 20:12:

Dat het niveau van versieren in de kroeg is zowel in situatie 1 als 2 bedenkelijk tenzij je 21 bent of 16.Wat bedoel je precies?
quote:Baron-Samedi schreef op 24 november 2016 @ 20:03:

[...]

He RegalPrincess, deed het zeer toen je uit de hemel viel?Die laatste centimeter hè, die komt het hardst aan.
Een hele slechte:

Ik was een aantal jaar terug in een discotheek komt een jongen op me af

Joh jij lijkt echt heel erg op een vrouw die ik afgelopen week gearresteerd heb..

(Ik weet nog steeds niet zeker of het een versierpoging was maar echt wtf...)
Life is like an hourglass glued to the table.
quote:Baron-Samedi schreef op 24 november 2016 @ 20:13:

[...]

Haha wie weet! Leuke man heb je in elk geval, want ik vind dat echt humor.

Fijn, zo lang samen! (Edit, dat denk ik, want ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent)Ja hij is zeker leuk en inderdaad al lang, bijna 10 jaar alweer.
"Mag ik je kussen?"

"Nee!"

"Dan zal je voor altijd een kikker blijven."

Dit hoorde ik een vriend van me tegen een meisje zeggen. Ik vond het hilarisch!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven