Leuke kroegen in Arnhem?

16-09-2011 14:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ga vanavond stappen in Arnhem met een vriendin. Hebben we wel vaker gedaan, maar we kunnen er nog niet echt onze draai vinden. Veel kroegen die aan de Korenmarkt of het Jansplein zitten, zijn voor 16jarigen of er lopen de wat asocialere mensen rond. Worden wij niet echt gelukkig van;) Iemand tips waar we heen kunnen gaan? We houden van kroegen waar liefst ook gedanst wordt, en graag 25+ publiek.

Heb trouwens geen idee of er elders in de stad ook nog wel kroegen zitten of dat alles aan de korenmarkt/jansplein zit. In dat geval hebben we pech:P

Bedankt alvast!
Niet voor dansen wel gezellig (vind ik)

Moortgat

evt De Beugel
De baron
Voor dansen The 5th avenue. Maar gemiddeld jonger publiek dan 25 ik schat tussen de 20 en 25.

Dollars is ook leuk, moet je wel van live rock houden. Bij de baron hebben ze ook vaak live muziek, maar is geen danskroeg.
Ik ben altijd te vinden in Aspen Vally, Korenmarkt :D Leuk Leuk.. Beetje feestcafe/top40/vanalles en nog wat... Leeftijd: 18-25 ofzo..

Have fun!
quote:missmieszje schreef op 16 september 2011 @ 14:53:

Ik ben altijd te vinden in Aspen Vally, Korenmarkt :D Leuk Leuk.. Beetje feestcafe/top40/vanalles en nog wat... Leeftijd: 18-25 ofzo..

Have fun!Ze vraagt 25+, en zit nu net niet op van die kindercafé's te wachten
Moortgat ja. Er wordt helaas (voor jou dan) niet gedanst maar het is er wel altijd gezellig!
Dollars is idd leuk, is tot nu toe favoriet!

De beugel en De baron ken ik nog niet, ga ik even googlen. Moortgat wel eens geweest, leuk voor een half uurtje maar niet voor een hele avond.

Dank voor de tips!
Als je wilt googlen, moet je opletten dat je op baRRon zoekt en niet baron
5th avenue is inderdaad erg leuk. Dansen boven, wat drinken onder. En inderdaad wat oudere mensen. Kom er regelmatig mensen tegen van halverwege/eind 20 en soms begin 30.

Juicy Lucy komen ook oudere mensen maar ik weet niet of je het daar naar je zin zal hebben. Ik vind het daar een beetje........... Nouja ieder z'n mening he:).

En idd Barron is gezellig! Verder zou ik het ook even niet weten.

TwentyNine misschien, komende ook mensen die wat ouder zijn (halverwege 20) maar ligt eraan of je die mensen leuk vind. (Ik vind het wel gezellig daar, leuke muziek).

Maar het is wel smaken verschillen...
Bestaat cafe Meijers nog?
Barron ziet er leuk op op de site, gaan we vanavond denk ik wel even een kijkje nemen. Twentenine is denk ik niks voor ons, gezien de muziek die meteen gestart wordt zodra je de website bezoekt..

Cafe meijers lijkt me ook niet zo.

Maar iig dus wel 1 bruikbare tip:)
Bestaat het swingcafé nog, the move enzo....ahhh jeugdsentiment....
Iedereen die mij De Barron heeft aangeraden: bedankt! Was erg gezellig vannacht, hier ga ik vaker te vinden zijn:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven