Leukste en minder leuke dingen afgelopen jaar.
maandag 28 december 2009 om 16:26
Even een terugblik op 2009 voor jullie het afgelopen jaar.
Wat was echt het leukste wat je hebt meegemaakt?
En wat het minst leuke?
Ik zal aftrappen met mijn puntjes.
Mijn leukste is dat ik dit jaar ten huwelijk ben gevraagd.
Maar dan is meteen mijn minst leuke, helaas ging het minder goed tussen ons en is het uitgeweest, maar gelukkig ben ik weer samen met hem, en gaan we over 2 jaar alsnog trouwen .
Het hoeft niet heel heftig dus te zijn zoals mijn verhaal. Maar echt wat jij bijzonder vond .
(als dit topic er al was sorry alvast, kon niks vinden met zoekfunctie)
Wat was echt het leukste wat je hebt meegemaakt?
En wat het minst leuke?
Ik zal aftrappen met mijn puntjes.
Mijn leukste is dat ik dit jaar ten huwelijk ben gevraagd.
Maar dan is meteen mijn minst leuke, helaas ging het minder goed tussen ons en is het uitgeweest, maar gelukkig ben ik weer samen met hem, en gaan we over 2 jaar alsnog trouwen .
Het hoeft niet heel heftig dus te zijn zoals mijn verhaal. Maar echt wat jij bijzonder vond .
(als dit topic er al was sorry alvast, kon niks vinden met zoekfunctie)
maandag 28 december 2009 om 16:28
maandag 28 december 2009 om 16:32
Oh zie ik dacht al dat er een topic was Wist nou niet wat ik moest intypen bij de zoekfunctie. Nouja maakt verder ook niet uit.
Nou het punt is budget, zoiets is duur, en we willen er ook naar toe groeien. En bovendien onze relatie is erg onstabiel geweest, als we die 2 jaar overleven denk ik wel dat we er klaar voor zijn .
Nou het punt is budget, zoiets is duur, en we willen er ook naar toe groeien. En bovendien onze relatie is erg onstabiel geweest, als we die 2 jaar overleven denk ik wel dat we er klaar voor zijn .
maandag 28 december 2009 om 16:34
quote:essiej schreef op 28 december 2009 @ 16:32:
Oh zie ik dacht al dat er een topic was Wist nou niet wat ik moest intypen bij de zoekfunctie. Nouja maakt verder ook niet uit.
Dan wens ik je stabiliteit, liefde en budget toe
Op het andere topic zijn ook mooie dingen geschreven, misschien kun je het samen (laten) voegen en/of krijg je daar meer reacties.
Dan wens ik je stabiliteit, liefde en budget toe
Op het andere topic zijn ook mooie dingen geschreven, misschien kun je het samen (laten) voegen en/of krijg je daar meer reacties.
maandag 28 december 2009 om 16:39