Leukste forummer

18-11-2011 14:20 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wie is nou de leukste forummer ooit?

(Of mogen we geen nicknamen noemen? )
frans met haar kroketten man , het was trouwens een puppet/frans nooit geweten wie erachter zat
quote:enter schreef op 20 november 2011 @ 00:14:

frans met haar kroketten man , het was trouwens een puppet/frans nooit geweten wie erachter zat Ik was echt heel erg teleurgesteld toen ik daar, pak ém beet een jaar geleden achterkwam :( , volgens mij weet Yassemien het wel, maar ja, die forumt niet meer geloof ik.
quote:hampshire schreef op 20 november 2011 @ 00:12:

[...]

Jaaa, dat is Stephen King en andere enge dingen hoor. Brrrr

vraag ik wat aan jou? neen dus !!!

grapje hoor
Hmmm, dus eigenlijk vind ik mezelf ook gewoon heel leuk. Omdat jij (Enter) post wat ik ook meestal wil posten.

Pennywise vind ik wel eng ja. Er zitten een aantal schrikeffecten in 'It' waar ik echt wel de shivers van krijg.
quote:just-juul schreef op 20 november 2011 @ 00:16:

[...]

Ik was echt heel erg teleurgesteld toen ik daar, pak ém beet een jaar geleden achterkwam :( , volgens mij weet Yassemien het wel, maar ja, die forumt niet meer geloof ik.niet? eh.... hoor
quote:enter schreef op 20 november 2011 @ 00:19:

[...]

niet? eh.... hoor
quote:enter schreef op 20 november 2011 @ 00:17:

[...]

vraag ik wat aan jou? neen dus !!!

grapje hoor

Nee, vraag es wat aan mij!

open houden en l e z e n , die herken je meteen. althans ik wel
overigens ben ik mega fan van Stephen. King that is.

Duma. hevig.....
O ja idd. Heb echt een geheime crush op 1 van de mannen die Iris1969 noemt haha.
Hey, zelfs ik ben genoemd hier. Én dat alles door mijn autocorrectie em de ienie mienie toetsjes op mijn telefoon. Niet omdat.ik nou Zo leuk of zo dronken ben.
Leukste forummer ooit:

Eleonora, Meds, BGB, VC natuurlijk bij de dames.

Donkey shot, Boog en Antonio bij de heren.

Dan nog een aantal die ik maar beter niet noem, mensen die weg zijn gegaan en die ik soms nog mis.

Leukste topic ooit:

De BEO natuurlijk!
Oh en lief dat jullie mij genoemd hebben!

Mijn dank is groot dat ik na al die jaren forummen nu eindelijk erkenning krijg!

quote:enter schreef op 19 november 2011 @ 20:03:

[...]

o. Even geheel offtopic maar wil je ALSJEBLIEFT een andere avatar nemen? Dit is echt mijn meest grootste angst hahahaha. Vannacht ben ik nog snel de trap opgerend in het donker, omdat ik standaard aan die stomme clown denk in 'worst case scenario'
quote:elastiekje schreef op 20 november 2011 @ 11:05:

[...]

Even geheel offtopic maar wil je ALSJEBLIEFT een andere avatar nemen? Dit is echt mijn meest grootste angst hahahaha. Vannacht ben ik nog snel de trap opgerend in het donker, omdat ik standaard aan die stomme clown denk in 'worst case scenario' http://youtu.be/ZuLkQMQBZA4 maar deze moet je ff kijken dit is niet eng hoor....
Dat collectieve jeugdtrauma is dus helemaal langs mij heen gegaan. Ik vind It gewoon niet eng.
Pfoe, ik ga mensen vergeten haha.

De gele forummer, aubrey, iris, ksenija, rakim, donkeyshot, kuzu, elninjoo(ja echt, viva zou viva niet zijn zonder elninjoo)..*denkt ff verder en komt straks terug*
de gele forummer? mamalief bedoel je daarmee (met BadAssMam avatar) ?
Blommetje, ik denk dat ze Yellow L. bedoelt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oow ja MV dat kan ook.

Bij Yellow Love denk ik vooral aan die avatar met die wilde donkere vrouw

maar mamalief had een gele avatar..en die is ook weg
quote:Ruza schreef op 20 november 2011 @ 14:07:

Pfoe, ik ga mensen vergeten haha.

De gele forummer, aubrey, iris, ksenija, rakim, donkeyshot, kuzu, elninjoo(ja echt, viva zou viva niet zijn zonder elninjoo)..*denkt ff verder en komt straks terug*

Wat lief van je en ik lees jou ook graag .

Ik deel je mening over de rest trouwens ook.
Ik mis Chatterly, dit hoort waarschijnlijk bij afscheidtopic maar ik heb haar ontmoet bij een bbq meet van de zomer bij mij en het is echt zo een leuke forumster.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 november 2011 @ 14:25:

Ik mis Chatterly, dit hoort waarschijnlijk bij afscheidtopic maar ik heb haar ontmoet bij een bbq meet van de zomer bij mij en het is echt zo een leuke forumster.Ja ik ook . We zouden gaan koffie leuten en opeens was ze weg. Te druk voor het forum schreef ze.
quote:Murdoch schreef op 20 november 2011 @ 13:51:

Dat collectieve jeugdtrauma is dus helemaal langs mij heen gegaan. Ik vind It gewoon niet eng.Voel je gezegend Ik heb deze film per ongeluk in mijn eentje gezien toen ik 8 was, en sindsdien ben ik er enorm bang voor. Ja nu nog steeds Niet meer zo erg als vroeger maar krijg nog steeds de kriebels als ik die film of clown zie.
quote:elastiekje schreef op 20 november 2011 @ 14:28:

[...]

Voel je gezegend Ik heb deze film per ongeluk in mijn eentje gezien toen ik 8 was, en sindsdien ben ik er enorm bang voor. Ja nu nog steeds Niet meer zo erg als vroeger maar krijg nog steeds de kriebels als ik die film of clown zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven