LIbelle Zomerweek: is het wat?

05-05-2010 18:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames van het Libelle-forum zullen zeggen van wel, maar ik wil ook graag de mening van de hippe VIVA-vrouw. Is het wat om daar met mijn moeder naar toe te gaan? Wie is er wel eens geweest?
Ja hoor,haske leuk!!

Ik heb er vaak gewerkt (stands opbouwen en soms ook een dagje meehelpen...erg leuk!)
Ik moet meteen aan die docu van Michiel van Erp denken. Mij lijkt het nix maar als mn moeder er graag heen zou willen en mij mee vraagt zou ik gaan en vast een toffe dag hebben
Probeer het gewoon een keer. En als je met je moeder gaat is gezellig toch? Misschien vind je het niets, weet je dat ook weer!
...
Met mijn moeder is altijd alles gezellig, dus daar zal het niet aan liggen.

Maar ik vind het best prijzig (heb het niet zo breed), dus wil wel beetje weten of het gezellig is of dat ik de hele dag loop tussen dames op leeftijd
http://www.libellezomerweek.nl/

Lijkt me nu wel leuk omdat het aan het strand is...
quote:Zuigstengel schreef op 05 mei 2010 @ 18:52:

Ja, daar had ik natuurlijk al gekeken

Ik hoopte op reacties van hippe viva-vrouwen die het ook leuk vinden om een dagje Libelle te doen.
Ik ben vorig jaar samen met een vriendin geweest. We konden gratis en zelfs toen vond ik het nog tegenvallen... Al die dames op leeftijd met hun karretjes, nee, niets voor mij. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat al die dametjes met hun karretjes mij lastig willen vallen haha!

Maar wellicht vind jij het wel heel erg leuk!
Ik heb er een keer gewerkt en vond het echt vreselijk. Wat een vervelende vrouwen allemaal, sorry, wil niet generaliseren maar ik stond er echt versteld van.

Ik zou lekker met je moeder een leuke stad bezoeken, lekker ergens eten, een spa etc.

Bij de libelleweek zag ik vooral lange rijen en er was eigenlijk niets te beleven. Volgens mij is het net als de huishoudbeurs (ben er nooit geweest maar hoorde het van iemand)
Merk je weinig van dat het aan een strand is.

En het is echt niet hip! Alle vrouwen leken op elkaar, niets hips aan.
quote:hsharon schreef op 05 mei 2010 @ 18:55:

Al die dames op leeftijd met hun karretjes, nee, niets voor mij. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat al die dametjes met hun karretjes mij lastig willen vallen haha!

Nou, dan krijgen ze een mep met mijn stok

(Ik loop helaas noodgedwongen sinds kort langere afstanden met een wandelstok).

Maar als ik jullie zo hoor, dan weet ik nog niet of ik er heel veel zin in heb.
Hahaha 't lijkt mij echt vréselijk. Vorig jaar kwam ik in een trein terecht met een stel van die trienen die daar heen gingen nou... huuuuuhhhh.

(waar is die brei-smiley gebleven )
Nah..... een dagje weg met iemand vind ik leuk hoor... goed gezelschap maakt de omgeving ondergeschikt in mijn ogen.

Kan dus nét zo goed de libelle zijn zeg maar...
quote:Zuigstengel schreef op 05 mei 2010 @ 18:52:

Lijkt me nu wel leuk omdat het aan het strand is...

Strand...strand....ik dacht even kijken waar en op welk strand......(uit angst een keer nietsvermoedend naar strand te gaan en in een mega Libelle fuik terecht te komen).......blijkt 't in ALMERE te zijn!

Nooit geweten dat daar ook strand was......

*is helaas verhinderd die dag*
quote:Christiane04 schreef op 05 mei 2010 @ 18:54:

[...]

Ja, daar had ik natuurlijk al gekeken

Ik hoopte op reacties van hippe viva-vrouwen die het ook leuk vinden om een dagje Libelle te doen.Denk niet dat je die hier vindt...
.
zuigstengel wijzigde dit bericht op 05-05-2010 19:26
Reden: niets zeggend
% gewijzigd
quote:quattro35 schreef op 05 mei 2010 @ 19:23:

[...]

Strand...strand....ik dacht even kijken waar en op welk strand......(uit angst een keer nietsvermoedend naar strand te gaan en in een mega Libelle fuik terecht te komen).......blijkt 't in ALMERE te zijn!

Nooit geweten dat daar ook strand was......

*is helaas verhinderd die dag*
Als het ook maar een greintje lijkt op mijn uitspatting op de Margriet Winterfair ( moeders wilde niet alleen) dan zeg ik doe het niet. Wat een afgetrokken bende knutselende huisvrouwen waren dat bij elkaar zeg!

Catfights bij de weightwatchercrackerstand omdat er gratis shakes werden uitgedeeld ( of god weet wat het was waar om gegild werd). Alles maar dan ook alles zat er onder de glitters van de knutselende kerstballendames in hal vier, en tot overmaat van fucking ramp werden de dames met busladingen tegelijk afgeleverd.

Een gekakel waar de gemiddelde kippenfarm in Barneveld jaloers op kan zijn, een waar arsenaal aan sleepkarren in allerhande hippe ruitpatronen om je gratis verkregen meuk in te mikken, en te completeren met aangekochte scrapmeuk, kooknieuwtjes en andere wanstaltige items.

Maar hey... misschien is het jouw ding wel

( ziet bij de strandfair dezelfde busladingen dames al in pareo en op crocks, voorzien van hippe sleepkar in hawaii print de bus uit rollen...nee bedankt)
Ik ben helaas ook verhindert die dag.
Suus, helemaal mee eens!

Ik heb in mijn studententijd jaren gewerkt op diverse beurzen en dan was de landbouwbeurs met allemaal boertjes van buten nog het leukst .
Suus! Maar hey als moederdevrouw graag wil catfighten ? Nah dan gewoon gáán toch?
quote:dangeensuus schreef op 05 mei 2010 @ 19:31:

Als het ook maar een greintje lijkt op mijn uitspatting op de Margriet Winterfair ( moeders wilde niet alleen) dan zeg ik doe het niet. Wat een afgetrokken bende knutselende huisvrouwen waren dat bij elkaar zeg!

Catfights bij de weightwatchercrackerstand omdat er gratis shakes werden uitgedeeld ( of god weet wat het was waar om gegild werd). Alles maar dan ook alles zat er onder de glitters van de knutselende kerstballendames in hal vier, en tot overmaat van fucking ramp werden de dames met busladingen tegelijk afgeleverd.

Een gekakel waar de gemiddelde kippenfarm in Barneveld jaloers op kan zijn, een waar arsenaal aan sleepkarren in allerhande hippe ruitpatronen om je gratis verkregen meuk in te mikken, en te completeren met aangekochte scrapmeuk, kooknieuwtjes en andere wanstaltige items.

Stiekem heb ik -na het lezen van deze post- ineens zin om daar heen te gaan. Om "mensen te kijken" that is
De leukste beurs ever vind ik toch echt de Horecava!

het isecht niks hoor, veel ouwe wijfen, vandie brei en sandaal types

en voor de kraampjes hoef je het ook niet te doen

veel xenos rommel en zo
quote:Christiane04 schreef op 05 mei 2010 @ 19:03:

[...]

Nou, dan krijgen ze een mep met mijn stok

(Ik loop helaas noodgedwongen sinds kort langere afstanden met een wandelstok).

Maar als ik jullie zo hoor, dan weet ik nog niet of ik er heel veel zin in heb.Sorry, kom even off-topic tussendoor schuiven: nog gelukt met het pimpen..?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven