Lieve Wereldmeid :'-(

23-07-2012 13:49 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

gisteravond hebben een aantal van ons van het Kindervrij topic het bericht gekregen dat Wereldmeid overleden is.

Nog geen 2 weken geleden wensten we haar een fijne vakantie, omdat ze voor een korte vakantie zou vertrekken naar Portugal met haar vriend, van wie ze zielsveel hield.

Enthousiast was ze ook omdat het haar zus eindelijk gelukt was kaarten te bemachtigen voor de Olympische Spelen in Londen. Ze verheugde zich er enorm op.

Wereldmeid was, alhoewel zelf bewust kindvrij, een betrokken tante bij haar kleine nichtje.Een belangstellende zus, lieve vriendin en dochter. En voor ons in het Bewust Kindervrije topic een vriendin, waarmee wij veel deelden.

Gisteravond hoorden wij tot onze schrik en verdriet dat zij, 35 jaar jong, is overleden aan de gevolgen van een longembolie.

Wij wensen haar vriend, familie en iedereen die haar na stond heel veel sterkte met dit zware verlies.

De familie heeft toestemming gegeven om een topic voor haar te openen.

Dag lieve Wereldmeid. Ik zag er zo naar uit om je in het echt te leren kennen bij de volgende meet, die al over een paar weken zou zijn.

Ik heb genoten van je humor, je eerlijkheid en de spontane manier waarop je meeschreef op "ons" topic.

Rust zacht.
Afschuwelijk..

Sterkte voor de nabestaanden, en ook voor de kindervrijen ....
Wat een naar bericht.

Veel sterkte aan de forummers die met haar schreven en aan alle andere mensen die haar hebben gekend.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wat tragisch.

Veel sterkte voor de nabestaanden.
Ik kende haar niet, kwam zelfs nooit op KV, maar wens haar nabestaanden en alle KV-dames veel sterkte toe om met dit gemis verder te gaan.
Och, verschrikkelijk.

Wat een onbeschrijfelijk leed voor alle betrokkenen, haar directe nabestaanden, maar ook de betrokken forumdames.

Veel sterkte voor jullie allen.
Wat vreselijk. iedereen die bij haar betroken is, online of IRL veel sterkte met dit inmebse en onverwachte verlies
Wat een vreselijk bericht.
Wat vreselijk, ik wens haar vriend, familie en vrienden, ook hier van het forum heel veel sterkte met dit afschuwelijke en onverwachte verlies.
Rust zacht Wereldmeid

Sterkte toegewenst aan haar vriend, familie en vrienden in deze verdrietige tijd.

Ook sterkte toegewenst aan iedereen die via het forum contact met haar had
Wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte allemaal.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jeetje, ik zie de topictitel in de lijst staan en denk direct "godsamme, die zal toch niet overleden zijn?"

Wel dus.

Wat erg. Ik vond haar een leuke forummer, en nu ik lees hoe jong ze was kan ik me goed voorstellen wat een enorm gat ze achterlaat.

Ik wil dan ook alle nabestaanden, familie en vrienden oprecht heel veel sterkte wensen in deze afschuwelijke tijd.

Dag wereldmeid,

Het ga je goed op je laatste reis...
Am Yisrael Chai!
Gecondeleerd en sterkte voor familie, partner en (forum)vrienden.

Wat een vreselijk verlies.
Sterkte voor alle nabestaanden en voor wie haar moeten missen.

Jeetje, wat een naar bericht zeg! Veel sterkte gewenst voor iedereen
Hehh?!?!? ...jeetje...

Wat een vreselijk bericht.

Nabestaanden, gecondoleerd en heel, veel sterkte.

Geen bijzonderheden
Wat erg!

Veel sterkte voor iedereen
wat een vreselijk bericht. Sterkte voor de nabestaanden
Wat erg!!!!!!!!

Kende haar ook niet, maar wens alle betrokkenen veel sterkte!
Wat een vreselijk nieuws.

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Wat een afschuwelijk bericht. Veel sterkte voor de nabestaanden.
Jeetje, wat een afschuwelijk bericht.

Gecondoleerd en sterkte voor haar vriend, familie en vrienden
Oh, wat verschrikkelijk! Zo jong en zo onverwacht (denk ik?).

Ik kende haar niet, maar ik wil haar toch gedenken door hier te schrijven. Veel sterkte voor haar familie en vrienden gewenst.
Lieve nabestaanden, ik wens jullie sterkte. Ik heb geen woorden om te zeggen wat ik wil zeggen.

Alle mensen van het KV topic, ik wens jullie sterkte. Zonder Wereldmeid zal het voor altijd anders zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven