Loterij
maandag 16 augustus 2010 om 09:07
Brieven in de bus met 156 miljoen en ik ben geen lid.
Krijg nu toch wel zoiets van straks wint de hele straat behalve ik?
Vraag me nu af toch eens lid te worden van een loterij, maar ging alles lezen en dacht toen van welke?
Postcodeloterij krijg je de lotnummers op de afschriften?
Staatsloterij?
Los lot kopen?
Wie is er lid, waarvan en waarom? Of misschien helemaal niet omdat je toch nooit wint?
Krijg nu toch wel zoiets van straks wint de hele straat behalve ik?
Vraag me nu af toch eens lid te worden van een loterij, maar ging alles lezen en dacht toen van welke?
Postcodeloterij krijg je de lotnummers op de afschriften?
Staatsloterij?
Los lot kopen?
Wie is er lid, waarvan en waarom? Of misschien helemaal niet omdat je toch nooit wint?
maandag 16 augustus 2010 om 12:38
kon het op hun site niet vinden, maar wel dit:
Ik woon in het buitenland. Kan ik toch meespelen in de Postcode Loterij?
Wanneer u een Nederlands rekeningnummer heeft, kunt u ook vanuit het buitenland meespelen in de Nationale Postcode Loterij. U kunt met iedere willekeurige Nederlandse postcode meespelen.
Wanneer u lid wilt worden, kunt u ons een e-mailbericht sturen met daarin uw naam, postadres, uw Nederlandse rekeningnummer en het gewenste aantal lotnummers. Geeft u alstublieft ook aan met welke Nederlandse postcode(s) u wilt meespelen.
Ik woon in het buitenland. Kan ik toch meespelen in de Postcode Loterij?
Wanneer u een Nederlands rekeningnummer heeft, kunt u ook vanuit het buitenland meespelen in de Nationale Postcode Loterij. U kunt met iedere willekeurige Nederlandse postcode meespelen.
Wanneer u lid wilt worden, kunt u ons een e-mailbericht sturen met daarin uw naam, postadres, uw Nederlandse rekeningnummer en het gewenste aantal lotnummers. Geeft u alstublieft ook aan met welke Nederlandse postcode(s) u wilt meespelen.