Magische maandag
maandag 7 november 2016 om 11:17
Voor vandaag een was wassen en was ophangen en de was van gisteren afhalen en opruimen. Dat is al heel wat voor mij op deze magische maandag. Vanmiddag wil ik eten voorbereiden zodat dat vanavond snel klaar is. En ik moet boodschappenlijst maken, zodat man al die boodschappen kan halen. Morgen voor controle naar het ziekenhuis, maar lopen als een kieviet zit er nog niet in.
maandag 7 november 2016 om 11:18
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:11:
Ik ben omgeven door zwangeren, bijna zwangeren en net niet meer zwangeren?
Ja hé jij vraagt op een maandagochtend wat men gaat doen
Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.
Ik ben omgeven door zwangeren, bijna zwangeren en net niet meer zwangeren?
Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.
maandag 7 november 2016 om 11:18
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:14:
[...]
Nou ja, tis niet dat alles wat je nu schoon hebt gefikst is tot de baby er is he.
En help me eens... Dan ben je uitgerekend in februari ofzo?
Ik verwacht een kaartje dan dus he
En ik verwacht minstens dat je 'm Ronnie James of Lemmy noemt, dat snap je. Of Daryl. Dat mag ook.
Eind januari.
Geen Ronnie James, Lemmy of Daryl.
[...]
Nou ja, tis niet dat alles wat je nu schoon hebt gefikst is tot de baby er is he.
En help me eens... Dan ben je uitgerekend in februari ofzo?
Ik verwacht een kaartje dan dus he
En ik verwacht minstens dat je 'm Ronnie James of Lemmy noemt, dat snap je. Of Daryl. Dat mag ook.
Eind januari.
Geen Ronnie James, Lemmy of Daryl.
maandag 7 november 2016 om 11:20
quote:Aurora_Australis schreef op 07 november 2016 @ 11:18:
[...]
Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.En in deze tijd van het jaar; grieplijers
[...]
Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.En in deze tijd van het jaar; grieplijers
668, the neighbour of the Beast
maandag 7 november 2016 om 11:21
quote:winters schreef op 07 november 2016 @ 11:20:
Ik moet over anderhalf uur weg om te werken.
Ik moet voor die tijd nog naar de winkel en koken maar ik kan me er niet toe zetten. Ik heb het nu al zo koud. Het idee dat ik naar buiten moet de kou in..
Werken? Wat is dat?
Ik vond het wel leuk om naar buiten te gaan want ik had mijn nieuwe schoenen aan
Ik moet over anderhalf uur weg om te werken.
Ik moet voor die tijd nog naar de winkel en koken maar ik kan me er niet toe zetten. Ik heb het nu al zo koud. Het idee dat ik naar buiten moet de kou in..
Werken? Wat is dat?
Ik vond het wel leuk om naar buiten te gaan want ik had mijn nieuwe schoenen aan
maandag 7 november 2016 om 11:23
Poetsen, poetsen, poetsen...totdat alles blinkt en kippensoep maken en een Facebookpagina aanmaken en o ja:
dansen in de kamer tussen het poetsen door...en ook af en toe een beetje forummuh!
https://www.youtube.com/watch?v=9QaEvw_KQL0
En omdat het nu eenmaal dan toch magische maandag is:
https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8
dansen in de kamer tussen het poetsen door...en ook af en toe een beetje forummuh!
https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8
maandag 7 november 2016 om 11:26
quote:shisha schreef op 07 november 2016 @ 11:23:
Poetsen, poetsen, poetsen...totdat alles blinkt en kippensoep maken en een Facebookpagina aanmaken en o ja:
https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8Vind ik leuk! Hier zo ook maar Queen aanzetten tijdens het poetsen en keihard meezingen (sorry buren).
https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8Vind ik leuk! Hier zo ook maar Queen aanzetten tijdens het poetsen en keihard meezingen (sorry buren).
maandag 7 november 2016 om 11:28
quote:Aurora_Australis schreef op 07 november 2016 @ 11:18:
[...]
Als ik niet man ben, ben ik ook vaak thuis op maandag, maandag is poetsdag hier. Al jaren, zelfs als ik een baan ziek probeer ik altijd of de maandag mijn vrije dag kan zijn.
Niet alleen om het poetsen, ook om het lange weekend. Man hier heeft vrijdags altijd vrij.
[...]
Als ik niet man ben, ben ik ook vaak thuis op maandag, maandag is poetsdag hier. Al jaren, zelfs als ik een baan ziek probeer ik altijd of de maandag mijn vrije dag kan zijn.
Niet alleen om het poetsen, ook om het lange weekend. Man hier heeft vrijdags altijd vrij.
maandag 7 november 2016 om 11:31
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:22:
Lori?
Is het een jongen of een meisje trouwens? Of weten we dat niet of is het staatsgeheim?
Ik heb nog niet op het forum geschreven of wij een jongetje of meisje verwachten. Mijn buurvrouw is ook een fanatiek forummer hier en ik wil niet dat iedereen in mijn omgeving weet wat wij krijgen. Alleen familie mag het weten.
We hebben een hele normale (top 10) naam. Niet heel orgineel... Maar! De naam is niet genoemd in een afgrijselijke kindernamen topic.
Lori?
Is het een jongen of een meisje trouwens? Of weten we dat niet of is het staatsgeheim?
Ik heb nog niet op het forum geschreven of wij een jongetje of meisje verwachten. Mijn buurvrouw is ook een fanatiek forummer hier en ik wil niet dat iedereen in mijn omgeving weet wat wij krijgen. Alleen familie mag het weten.
We hebben een hele normale (top 10) naam. Niet heel orgineel... Maar! De naam is niet genoemd in een afgrijselijke kindernamen topic.
maandag 7 november 2016 om 11:37
maandag 7 november 2016 om 11:42
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:08:
Spannend Pebbles!
Ik moet ook nog wel wat werkdingen doen, maar dingen die ik rustig al netflixend achter mijn laptop kan doen.
Zit te twijfelen of ik TLC blijf kijken of dat ik seizoen 1 van Dexter nog eens opnieuw kijk...
Dilemma's, dilemma's
Zeker spannend, zijn al ruim 2 jaar aan het proberen nu. Vorige maand verhuisd naar eensgezinswoning en nu blijft m'n menstruatie uit en heb ik alleen negatieve zwangerschapstesten in mijn handen
Zeer frustrerend
Ben net gebeld, moet morgenochtend voor een echo. Ze gaan kijken of ze misschien iets kunnen zien, anders maar af blijven wachten denk ik....
Ik zou kiezen voor TLC als dat je keuzes zijn, maar dat komt omdat ik Dexter niet boeiend genoeg vond...
Spannend Pebbles!
Ik moet ook nog wel wat werkdingen doen, maar dingen die ik rustig al netflixend achter mijn laptop kan doen.
Zit te twijfelen of ik TLC blijf kijken of dat ik seizoen 1 van Dexter nog eens opnieuw kijk...
Dilemma's, dilemma's
Zeker spannend, zijn al ruim 2 jaar aan het proberen nu. Vorige maand verhuisd naar eensgezinswoning en nu blijft m'n menstruatie uit en heb ik alleen negatieve zwangerschapstesten in mijn handen
Zeer frustrerend
Ben net gebeld, moet morgenochtend voor een echo. Ze gaan kijken of ze misschien iets kunnen zien, anders maar af blijven wachten denk ik....
Ik zou kiezen voor TLC als dat je keuzes zijn, maar dat komt omdat ik Dexter niet boeiend genoeg vond...
maandag 7 november 2016 om 11:44
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 11:31:
[...]
Dat is bijna knap! Heb het idee dat daar elke naam weleens voorbij is gekomen
Gefeliciteerd nog
[...]
Dat is bijna knap! Heb het idee dat daar elke naam weleens voorbij is gekomen
Gefeliciteerd nog
maandag 7 november 2016 om 11:46
Hoe kun je Dexter nou niet boeiend vinden?
Da's echt mijn favoriete serie OOIT. Ik vind 'm zelfs beter dan TWD.
Mijn activiteitslevel is grof gestegen... Rest van de boodschappen opgeruimd, hout gehaald (toch maar) en toen wel uiteraard weer thee gezet. Nu een poging de kachel aan te krijgen maar dat werkt nog niet helemaal.
Da's echt mijn favoriete serie OOIT. Ik vind 'm zelfs beter dan TWD.
Mijn activiteitslevel is grof gestegen... Rest van de boodschappen opgeruimd, hout gehaald (toch maar) en toen wel uiteraard weer thee gezet. Nu een poging de kachel aan te krijgen maar dat werkt nog niet helemaal.