Magische maandag

07-11-2016 10:54 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele week geen weekdagtopics meer gezien, dus ik open deze.

Omdat 't altijd zo gezellig is.

Wat zijn jullie plannen op deze koude, magische maandag?
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:11:

Ik ben omgeven door zwangeren, bijna zwangeren en net niet meer zwangeren?ik ook zoiets, had gister nog een babyshower
Ik doe niet aan babyshowers en babyborrels, dat scheelt weer.
Voor vandaag een was wassen en was ophangen en de was van gisteren afhalen en opruimen. Dat is al heel wat voor mij op deze magische maandag. Vanmiddag wil ik eten voorbereiden zodat dat vanavond snel klaar is. En ik moet boodschappenlijst maken, zodat man al die boodschappen kan halen. Morgen voor controle naar het ziekenhuis, maar lopen als een kieviet zit er nog niet in.

Ik ben omgeven door zwangeren, bijna zwangeren en net niet meer zwangeren?En een manke.

Ik ben omgeven door zwangeren, bijna zwangeren en net niet meer zwangeren?

Ja hé jij vraagt op een maandagochtend wat men gaat doen

Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:14:

[...]

Nou ja, tis niet dat alles wat je nu schoon hebt gefikst is tot de baby er is he.

En help me eens... Dan ben je uitgerekend in februari ofzo?

Ik verwacht een kaartje dan dus he

En ik verwacht minstens dat je 'm Ronnie James of Lemmy noemt, dat snap je. Of Daryl. Dat mag ook.

Eind januari.

Geen Ronnie James, Lemmy of Daryl.
Uit zieken, bah! Ben zo beroerd..

Sinds zaterdag een antibioticakuur.

Moet vanavond wel werken dus ik probeer zo weinig mogelijk te doen vandaag, al is dat nog knap lastig met 2 kleine kinderen
Als het Carl is mag je mijn forumvriendinnetje niet meer zijn...
Boodschappen doen, de badkamer schoonmaken, klein beetje was opvouwen. Gewoon een lekker dagje thuis huishoudelijk doen dus eigenlijk
quote:Aurora_Australis schreef op 07 november 2016 @ 11:18:

[...]

Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.En in deze tijd van het jaar; grieplijers
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:15:

Nog een dilemma trouwens... Naar buiten in de regen hout halen voor de houtkachel (gezelliger, warmer en energiebesparend) of lui zijn en de cv aan.Lui zijn, absoluut.
Ik moet over anderhalf uur weg om te werken.

Ik moet voor die tijd nog naar de winkel en koken maar ik kan me er niet toe zetten. Ik heb het nu al zo koud. Het idee dat ik naar buiten moet de kou in..
quote:winters schreef op 07 november 2016 @ 11:20:

Ik moet over anderhalf uur weg om te werken.

Ik moet voor die tijd nog naar de winkel en koken maar ik kan me er niet toe zetten. Ik heb het nu al zo koud. Het idee dat ik naar buiten moet de kou in..

Werken? Wat is dat?

Ik vond het wel leuk om naar buiten te gaan want ik had mijn nieuwe schoenen aan
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:19:

Als het Carl is mag je mijn forumvriendinnetje niet meer zijn...

Ook geen Carl hahahahaha. Absoluut geen Carl.
Lori?

Is het een jongen of een meisje trouwens? Of weten we dat niet of is het staatsgeheim?
Poetsen, poetsen, poetsen...totdat alles blinkt en kippensoep maken en een Facebookpagina aanmaken en o ja:

dansen in de kamer tussen het poetsen door...en ook af en toe een beetje forummuh!

https://www.youtube.com/watch?v=9QaEvw_KQL0

En omdat het nu eenmaal dan toch magische maandag is:

https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8
quote:shisha schreef op 07 november 2016 @ 11:23:

Poetsen, poetsen, poetsen...totdat alles blinkt en kippensoep maken en een Facebookpagina aanmaken en o ja:

dansen in de kamer tussen het poetsen door...en ook af en toe een beetje forummuh!

https://www.youtube.com/watch?v=9QaEvw_KQL0

En omdat het nu eenmaal dan toch magische maandag is:

https://www.youtube.com/watch?v=D2yymMhjRu8Vind ik leuk! Hier zo ook maar Queen aanzetten tijdens het poetsen en keihard meezingen (sorry buren).
quote:Aurora_Australis schreef op 07 november 2016 @ 11:18:

[...]

Dan heb je in willekeurige volgorde veel kans op antwoord van: bejaarden, vakantievierders, zwangeren/ontzwangeren en arbeidsongeschikten.

Als ik niet man ben, ben ik ook vaak thuis op maandag, maandag is poetsdag hier. Al jaren, zelfs als ik een baan ziek probeer ik altijd of de maandag mijn vrije dag kan zijn.

Niet alleen om het poetsen, ook om het lange weekend. Man hier heeft vrijdags altijd vrij.
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:22:

Lori?

Is het een jongen of een meisje trouwens? Of weten we dat niet of is het staatsgeheim?

Ik heb nog niet op het forum geschreven of wij een jongetje of meisje verwachten. Mijn buurvrouw is ook een fanatiek forummer hier en ik wil niet dat iedereen in mijn omgeving weet wat wij krijgen. Alleen familie mag het weten.

We hebben een hele normale (top 10) naam. Niet heel orgineel... Maar! De naam is niet genoemd in een afgrijselijke kindernamen topic.
quote:-Isabella- schreef op 07 november 2016 @ 11:26:

[...]

Vind ik leuk! Hier zo ook maar Queen aanzetten tijdens het poetsen en keihard meezingen (sorry buren).Ja heerlijk! Ik ben groot fan van Queen. Ik luister het enorm vaak, arme buren.
Hier ook een magische maandag, dwz. rustig aan, want ik ben aan het herstellen van een gebroken teen. Dus meestal bankhangen(internetten, gamen, lezen, haken) en af en toe de afwas eens doen, wasje opvouwen, dan soort werk.
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 11:08:

Spannend Pebbles!

Ik moet ook nog wel wat werkdingen doen, maar dingen die ik rustig al netflixend achter mijn laptop kan doen.

Zit te twijfelen of ik TLC blijf kijken of dat ik seizoen 1 van Dexter nog eens opnieuw kijk...

Dilemma's, dilemma's

Zeker spannend, zijn al ruim 2 jaar aan het proberen nu. Vorige maand verhuisd naar eensgezinswoning en nu blijft m'n menstruatie uit en heb ik alleen negatieve zwangerschapstesten in mijn handen

Zeer frustrerend

Ben net gebeld, moet morgenochtend voor een echo. Ze gaan kijken of ze misschien iets kunnen zien, anders maar af blijven wachten denk ik....

Ik zou kiezen voor TLC als dat je keuzes zijn, maar dat komt omdat ik Dexter niet boeiend genoeg vond...
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 11:31:

[...]

Ik heb nog niet op het forum geschreven of wij een jongetje of meisje verwachten. Mijn buurvrouw is ook een fanatiek forummer hier en ik wil niet dat iedereen in mijn omgeving weet wat wij krijgen. Alleen familie mag het weten.

We hebben een hele normale (top 10) naam. Niet heel orgineel... Maar! De naam is niet genoemd in een afgrijselijke kindernamen topic.

Dat is bijna knap! Heb het idee dat daar elke naam weleens voorbij is gekomen

Gefeliciteerd nog
Hoe kun je Dexter nou niet boeiend vinden?

Da's echt mijn favoriete serie OOIT. Ik vind 'm zelfs beter dan TWD.

Mijn activiteitslevel is grof gestegen... Rest van de boodschappen opgeruimd, hout gehaald (toch maar) en toen wel uiteraard weer thee gezet. Nu een poging de kachel aan te krijgen maar dat werkt nog niet helemaal.
Wie is jouw buurvrouw dan ZQ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven