Magische maandag
maandag 7 november 2016 om 17:34
quote:ZombieQueen schreef op 07 november 2016 @ 17:20:
Nou daar ging mijn productieve dag...
Ik ben uit bed gekropen, onder de douche gesprongen en weer in bed gekropen. Ondertussen wel weer uit bed maar mijn hele planning naar de filistijnen.
Heb het nog net kunnen opbrengen om naar de supermarkt te gaan.
Jij hebt tenminste nog gedouched
Ik moet straks nog naar Zumba dus ik bedacht me dat ik vanavond wel douche.
Zit al wel in mijn sportkleren en heb opgeruimd, een lap over de tafel gehaald en gestofzuigd, maar daar stopt het wel.
Ik heb wél een middagdutje van een uur of twee gedaan, maar ik kan geen zwangerschap aanvoeren als excuus
Nou daar ging mijn productieve dag...
Ik ben uit bed gekropen, onder de douche gesprongen en weer in bed gekropen. Ondertussen wel weer uit bed maar mijn hele planning naar de filistijnen.
Heb het nog net kunnen opbrengen om naar de supermarkt te gaan.
Zit al wel in mijn sportkleren en heb opgeruimd, een lap over de tafel gehaald en gestofzuigd, maar daar stopt het wel.
Ik heb wél een middagdutje van een uur of twee gedaan, maar ik kan geen zwangerschap aanvoeren als excuus
668, the neighbour of the Beast
maandag 7 november 2016 om 17:41
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 17:34:
[...]
Heb je ook helemaal geen excuus voor nodig hoor. I middagdutjes. Hoe vaak ik op de bank heb liggen maffen voor mijn zwangerschap...
Ik heb nog wel een wasmand vol met was die schreeuwt om opgevouwen te worden. Ik heb de wasmand in de logeerkamer gezet en de deur dicht gedaan.
[...]
Heb je ook helemaal geen excuus voor nodig hoor. I middagdutjes. Hoe vaak ik op de bank heb liggen maffen voor mijn zwangerschap...
Ik heb nog wel een wasmand vol met was die schreeuwt om opgevouwen te worden. Ik heb de wasmand in de logeerkamer gezet en de deur dicht gedaan.
maandag 7 november 2016 om 19:13
Zo, tandarts heeft m'n spalkje weer vastgezet.
Daar vanuit naar supermarkt, vergeten dingen gehaald.
Vriend heeft gekookt
Ondertussen heb ik een was afgehaald, was in de machine gedaan en de 2 boven verdiepingen gedweild.
Na het eten de was opgevouwen en beneden verdieping gedweild.
Was opgehangen, nieuwe was in de machine en nu met koffie Masterchef terugkijken.
Het wassen doe ik eigenlijk altijd in het weekend, maar ik kon het niet opbrengen afgelopen 2 dagen... M'n eigen stomme schuld dus
Daar vanuit naar supermarkt, vergeten dingen gehaald.
Vriend heeft gekookt
Ondertussen heb ik een was afgehaald, was in de machine gedaan en de 2 boven verdiepingen gedweild.
Na het eten de was opgevouwen en beneden verdieping gedweild.
Was opgehangen, nieuwe was in de machine en nu met koffie Masterchef terugkijken.
Het wassen doe ik eigenlijk altijd in het weekend, maar ik kon het niet opbrengen afgelopen 2 dagen... M'n eigen stomme schuld dus
maandag 7 november 2016 om 19:27
maandag 7 november 2016 om 19:34
Meuh... ik was kapot vandaag, ik was zaterdag in de stad en da was een beeetje laat geworden (of vroeg, wat je wil...) , ik was dus gister zo moe dat ik om 21 u op de bank in slaap gevallen was en daarna dus maar mn bed ingedoken.
Heel lang slapen werkt blijkbaar ook niet want ik was mega dus vandaag op mn werk.
En nu heb ik het gewoon ijskoud. Meuh...
Heel lang slapen werkt blijkbaar ook niet want ik was mega dus vandaag op mn werk.
En nu heb ik het gewoon ijskoud. Meuh...
maandag 7 november 2016 om 19:36
quote:Marels schreef op 07 november 2016 @ 12:13:
Hoe oud is ze Macaron? Ik heb geen kinderen, alleen katten, dus geen idee wanneer kinderen hun prikken krijgen.
Ik weet alleen dat katten elk jaar moeten
Katten zijn ook net kindjes
Ze is nu bijna 3 maanden. Maar was een nieuwe afspraak. Ze moest eerder,maar die was ik vergeten.
Hoe oud is ze Macaron? Ik heb geen kinderen, alleen katten, dus geen idee wanneer kinderen hun prikken krijgen.
Ik weet alleen dat katten elk jaar moeten
Katten zijn ook net kindjes
Ze is nu bijna 3 maanden. Maar was een nieuwe afspraak. Ze moest eerder,maar die was ik vergeten.