Marktplaats en privacy

03-05-2008 23:20 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een poos een advertentie op marktplaats waardoor ik makkelijk oppasgezinnen vindt. Ik heb veel ervaring en ik heb een zo professioneel mogelijke advertentie gemaakt met zo min mogelijk persoonlijk informatie. Maar mijn achternaam en telefoonnummer had ik er wel bij gezet. Verder heb ik bewust geen hyves en andere pagina's met een profiel van mij erop omdat ik het een naar idee vind dat iedereen met je mee kan kijken. Ik heb er gewoon niet goed genoeg over nagedacht.

Sinds gister krijg ik opeens smsjes van een Nico die me maar niet met rust laat, ook al heb ik in 1 smsje te kennen gegeven niet gediend te zijn van dit soort acties. Verder heb ik niet teruggesmst. Maar hij blijft dus maar door gaan, want net kreeg ik een berichtje met daarin: Zal nu maar eens eerlijk zijn, heb je van marktplaats.

Ik ben hier nog best wel van geschrokken, want onbewust staat er toch nog wat persoonlijk info op marktplaats. Dat zet je er natuurlijk in omdat ouders willen lezen wie je bent en wat je doet etc. Ik heb nu gauw mijn achternaam en telefoonnummer weggehaald. Maar ik baal er wel van! Ben ik nou echt zo naief??
aanvulling: Arwen het is bij mij geen -extreme - zwijnestal en ik heb ook geen doodshoofden aan de muur. Maar het is wel klein (soort kruising tussen een studentenkamer en appartement) en ik vind het echt niet professioneel om mijn toekomstige bazen naast mijn bed te hebben zitten voor een sollicitatiegesprek
Dat zeg ik....
quote:Meneer Nico is afgehaakt toen mijn vriend hem een sms stuurde met zijn eigen telefoon. Of hij aub zijn vriendin met rust wilde laten en als hij dat niet deed dat hij dat wel op date met hem wilde

Toch jammer. Heeft je vriend wel verteld dat hij ook heel leuk met kinderen is?

de andere reactie was dus mosterd, Ik zie dat jij hetzelfde bed-probleem hebt Als je het bureau niet nodig hebt, zou ik het gewoon niet doen en aanbieden om ergens anders af te spreken. Is dit zo'n 'bureau' dat ook gewoon vanuit de huiskamer wordt gerund toevallig? Dat zou dan ook wel de reden kunnen zijn dat ze bij jou willen afspreken ipv op hun 'kantoor'.
Dat zeg ik....
quote:websje schreef op 05 mei 2008 @ 18:06:

aanvulling: Arwen het is bij mij geen -extreme - zwijnestal en ik heb ook geen doodshoofden aan de muur. Maar het is wel klein (soort kruising tussen een studentenkamer en appartement) en ik vind het echt niet professioneel om mijn toekomstige bazen naast mijn bed te hebben zitten voor een sollicitatiegesprek Dat is een hele goede! Mag ik die van je gebruiken??
quote:ambrosia9 schreef op 05 mei 2008 @ 18:07:

[...]

Dat is een hele goede! Mag ik die van je gebruiken??Be my guest Dat moeten ze toch wel snappen?
Dat zeg ik....
Ik heb het afgekapt, deze vrouw kwam me veel te opdringerig over. Alsof ik een klein kind ben, niet normaal. Blij dat ik er vanaf ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven