Marktplaats - verkeerd product

21-04-2012 12:10 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had woensdag wat gekocht op marktplaats en kreeg het gisteren met de post. Alleen heb een ander artikel gekregen dan waar ik op heb geboden. Zelfde merk alleen ander type. ik heb uitraad de afzender al gemaild maar die reageerd niet (meer). Het artikel was + verzendkosten ¤20,-. Wat moet ik hier mee...?
Kopen op marktplaats is voor eigen risico. Als ik iets op marktplaats koop, zorg ik dat het op dusdanige afstand is dat ik het persoonlijk op kan halen. Kom je voor een stuk minder verrassingen te staan.
Lullig.

Misschien had de verkoper een foto van internet geplukt die er op leek..?

Ben bang dat je pech hebt.

Is dit niet iets waar je wat mee kunt dan?

(ben wel heel nieuwsgierig waar het dan om gaat en wat dan het verschil is)
gewoon pech, als je het artikel niet wil hebben bied je het zelf gewoon weer opnieuw te koop aan
Vrees een helaas-pindakaas verhaal.

Maar.. als je het product gisteren hebt gekregen neem ik aan dat je gisteren pas hebt gemaild. Wellicht heeft de afzender je mail nog niet gehad, en heeft hij of zij nog niet kunnen reageren. Mocht je na het weekend nog niets hebben gehoord, dan denk ik dat je de hoop kan opgeven dat je nog iets hoort. Niet eerlijk, maar dat is het risico van Marktplaats.
Nou ze verkocht er 2, ook degene die ik heb gekregen. Ik neem aan dat ze zich heeft vergist en de verkeerde heeft opgestuurd.
Ik heb dit laatst ook gehad,maar dan was ik de verkoper. Had helaas een verkeerde foto erbij gezet. Ik heb het product terug genomen en verzendkosten vergoed. Vond het ,ijn fout, dus ik moest het oplossen.
Ja, ik weet dat opsturen altijd op eigen risico is. En opzich is dit artikel ook wel leuk. Al vond ik de andere mooier.
quote:-a- schreef op 21 april 2012 @ 12:46:

Ik heb dit laatst ook gehad,maar dan was ik de verkoper. Had helaas een verkeerde foto erbij gezet. Ik heb het product terug genomen en verzendkosten vergoed. Vond het ,ijn fout, dus ik moest het oplossen.

Netjes van je.

Zo blijft het MP gebeuren ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven