Marktplaatsaankoop, hoe kan dit?
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:14
Hai allen,
Ik heb van de week een mascara van Lancome gekocht via MP. Kosten 10 euro incl verzenden.... inmiddels ontvangen en ik ben er blij mee. Natuurlijk omdat het in de winkel over de 20 euro kost..
Mijn vraag is hoe kan het dat het zoveel goedkoper is? en waarom doet niet iedereen dit???
Alvast bedankt
Ik heb van de week een mascara van Lancome gekocht via MP. Kosten 10 euro incl verzenden.... inmiddels ontvangen en ik ben er blij mee. Natuurlijk omdat het in de winkel over de 20 euro kost..
Mijn vraag is hoe kan het dat het zoveel goedkoper is? en waarom doet niet iedereen dit???
Alvast bedankt
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:19
Misschien de kostprijs? Of een oudere partij? Of van een winkel die failliet is gegaan? Op de Bazaar in Beverwijk verkopen ze ook veel make up tegen lagere prijzen, van de range van vorig jaar maar als het nog geplastificeerd is kan dat volgens mij geen kwaad.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:20
Het kan veel goedkoper omdat (onder andere);
-het van de vrachtwagen af gevallen is,
-er geen personeel en huur betaald hoeft te worden zoals in een winkel
-het zwart verkocht word en dus geen belasting en andere bij komende kosten
-het al eens gebruikt is
-het imitatie is
-het een B partij is
en nog veel meer opties dus
Waarom niet iedereen het doet? Omdat gewoon in de winkel kopen makkelijk is, omdat dat betrouwbaarder is (je weet zeker dat je na betalen ook daadwerkelijk je gekochte waar hebt) en omdat je zeker weet dat er niks raars mee is.
-het van de vrachtwagen af gevallen is,
-er geen personeel en huur betaald hoeft te worden zoals in een winkel
-het zwart verkocht word en dus geen belasting en andere bij komende kosten
-het al eens gebruikt is
-het imitatie is
-het een B partij is
en nog veel meer opties dus
Waarom niet iedereen het doet? Omdat gewoon in de winkel kopen makkelijk is, omdat dat betrouwbaarder is (je weet zeker dat je na betalen ook daadwerkelijk je gekochte waar hebt) en omdat je zeker weet dat er niks raars mee is.
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:23
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:24
Mn vriendin werkt bij een parfumerie en krijgt zovaak mascara en cremepjes dat ze ze niet eens allemaal kan proberen.
Ook een kennis werkt bij de pafumerie taxfree en krijgt elke maand een tasje vol (volgens mij zet zij dit ook weer op mp).
De mascara van lancome zit volgens mij alleen in een doosje en is dacht ik niet verzegeld.
Ook een kennis werkt bij de pafumerie taxfree en krijgt elke maand een tasje vol (volgens mij zet zij dit ook weer op mp).
De mascara van lancome zit volgens mij alleen in een doosje en is dacht ik niet verzegeld.
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:26
dinsdag 3 augustus 2010 om 15:29
Geloof er niks van dat het meteen jatwerk of namaak moet zijn.
Wat dacht je van een slimme handelaar die in Amerika (bijvoorbeeld via Ebay) een partij Lancome heeft opgekocht? Hij adverteert namelijk ook met 4 stuks mascara's tegelijk... Grote bestelling gedaan, daarna in stukjes weer doorverkopen. Hij blij, kopers blij.
(Ik doe dit zelf ook met Opi, werkt als een tierelier!)
Wat dacht je van een slimme handelaar die in Amerika (bijvoorbeeld via Ebay) een partij Lancome heeft opgekocht? Hij adverteert namelijk ook met 4 stuks mascara's tegelijk... Grote bestelling gedaan, daarna in stukjes weer doorverkopen. Hij blij, kopers blij.
(Ik doe dit zelf ook met Opi, werkt als een tierelier!)