Meegesleept worden door andere forummers

19-09-2009 10:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het (inmiddels verwijderde) topic over Robijntje (de beer van wasverzachter Robijn), die bij MissMara moordneigingen opriep. Binnen de kortste keren vlogen de doodsverwensingen voor diverse andere reclame-dames en -heren over het scherm. Ik heb echt vreselijk gelachen.

Totdat iemand komt melden dat het echt veel te ver gaat. Dan schaam ik me kapot, dat ik me zo heb laten meeslepen door anderen. Gelukkig heb ik zelf niet meegepost, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Dan vraag ik me af waar mijn eigen kritische blik toch blijft op zo'n moment.

Herkenbaar?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Goh wat grappig, geef een stok en mensen gaan ermee slaan. Hoe dit topic over Robijntje opeens verzaakt in een ander onderwerp. Dacht dat dit topic ging over meegesleept worden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 10:37:

Nou zit ik tot over mijn oren in de schulden, dus ook wel es een offerte aangevraagd bij lenen.nl (zoals bij alle bonafide en malafide geldverstrekkers), maar zelfs bij lenen.nl trapten ze niet in mijn verhaal.Had je dan maar een kat die geld verdient he?
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 10:37:

Nou zit ik tot over mijn oren in de schulden, dus ook wel es een offerte aangevraagd bij lenen.nl (zoals bij alle bonafide en malafide geldverstrekkers), maar zelfs bij lenen.nl trapten ze niet in mijn verhaal.Dan zit je er zwaar in, want ze nemen het daar niet zo nauw.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:misschicken schreef op 19 september 2009 @ 10:36:

[...]

Daar zijn die mensen dan zelf bij, het staat in elke reclame onderaan dat ze onder DSB vallen.

Nee. Dat 'zien' ze niet. Ze zien een 'oplossing' voor hun geldproblemen en DSB, Friesland Bank en lenen.nl (allemaal van Scheringa) maken een mooi verhaal, men gelooft dat alles goedkomt en patsboem, dichtgetimmerd.

Ik heb zelf bij een hypotheker gewerkt, ik weet precies hoe dat gaat.
Geen bijzonderheden
quote:fleurtje schreef op 19 september 2009 @ 10:35:

[...]

Klopt. Maar sommige postings hier kan ik niet meer serieus nemen als ik weet dat iemand zn kat mee laat spelen in een leenreclame. Principes enzo.

Beter een kat in de reclame mee laten spelen dan een uitkering trekken neem ik aan????

De schoorsteen van MV moet ook branden.
quote:korenwolf schreef op 19 september 2009 @ 10:38:

Daar gaat dit topic toch niet over, hoe iedereen z'n geld verdient en of je opdrachtgever wel helemaal kosher is?

Of is dit een demonstratie van je laten meeslepen?Nee, maar als MV dat noemt dan kan ze weten dat mensen daar zo op reageren. Niet iedereen denkt zo makkelijk over hoe je aan je centjes komt.
Guttegut, dat topic is weggehaald wegens doodsbedreigingen. Doodsbedreigingen die niemand serieus meent. Gewoon een uitlaatklep, niks meer. Gaat niet eens om bestaande personen maar om typetjes. Wat een gezeik zeg.
quote:Zamirah schreef op 19 september 2009 @ 10:39:

[...]

Beter een kat in de reclame mee laten spelen dan een uitkering trekken neem ik aan????

De schoorsteen van MV moet ook branden.Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.
Eigenlijk kreeg ik van elke 'geldverstrekker' hetzelfde verhaal. Dus ook bij lenen.nl en postkrediet en weet ik wat.

Ze zijn echt veel banger voor hun eigen hachje en met mijn inkomen gaan ze echt geen enkel risico nemen.

Mijn schulden zijn niet eens zo extreem hoog, mijn inkomen is zo extreem laag.

David Dunning
quote:korenwolf schreef op 19 september 2009 @ 10:38:

Daar gaat dit topic toch niet over, hoe iedereen z'n geld verdient en of je opdrachtgever wel helemaal kosher is?

Of is dit een demonstratie van je laten meeslepen?:rofl
Geen bijzonderheden
quote:Moonlight82 schreef op 19 september 2009 @ 10:36:

Zit ik eens één keer niet middenin de nacht slapeloos achter de PC... rel gemist

Zonde!

Om half 1 was t heel rustig op t forum dus toen ben ik gaan slapen.Het was niet echt een rel hoor. En het kwam vanmorgen pas ter sprake.. Dus je hebt niets gemist
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 10:38:

Goh wat grappig, geef een stok en mensen gaan ermee slaan. Hoe dit topic over Robijntje opeens verzaakt in een ander onderwerp. Dacht dat dit topic ging over meegesleept worden.

Jammer MV, je kwam er zelf mee. Je gaat me toch niet vertellen dat je hier nog geen kritische vraag over hebt gehad he?

Trouwens, als jij een paar vragen en meningen al 'slaan' noemt, dan kun je weinig hebben hoor.
Trouwens, ik zou mijn katten ook exploiteren. Handel is handel, boeien.
Geen bijzonderheden
quote:fleurtje schreef op 19 september 2009 @ 10:40:

[...]

Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.Bijvoorbeeld.

[...]

Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.Je gaat te ver.
Tis dat er met mijn kat geen land te bezeilen is (een vreemde mag niet eens in zijn buurt komen), maar anders......... Tis een supermooi beest.

David Dunning
quote:Zamirah schreef op 19 september 2009 @ 10:39:

[...]

De schoorsteen van MV moet ook branden.

Liever een uitkering dan meewerken aan een bedrijf dat mensen in de ellende stort.

Godsamme zeg, op dat BKR topic roept iedereen hoe zielig het wel is en hier wordt lenen.nl verdedigt. Ik snap het soms helemaal niet.
quote:misschicken schreef op 19 september 2009 @ 10:42:

[...]

Je gaat te ver.Vind je? Het gaat allebei om principes. Waarom het een niet en het ander wel?

[...]

Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.Eens.

[...]

Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.godallemachtig ben jij wel helemaal in orde?
Zooooooo ik ga mijn laptoppie weer eens verder reanimeren. Kom straks wel kijken of ik nog een teiltje nodig heb.
Toch handig dat ik die tribune vast heb opgezet.
Geen bijzonderheden

[...]

Ja, en dan gooi je je principes maar over boord. Kan ze net zo goed achter het raam gaan zitten.Maar dat zijn jouw principes, niet die van MV (ook niet die van mij trouwens).

David Dunning
quote:Festen schreef op 19 september 2009 @ 10:44:

[...]

godallemachtig ben jij wel helemaal in orde?

Jawel hoor.

Ik vraag me hiermee gewoon af waar die grens ligt, bij die principes.
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 10:44:

[...]

Maar dat zijn jouw principes, niet die van MV (ook niet die van mij trouwens).Dat is waar, daar heb je gelijk in. Als het niet tegen haar principes gaat, dan gaat mijn vergelijking idd niet op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven