Meelezers meldt u hier!
woensdag 1 september 2010 om 15:17
haha, spreek je ons zelfs aan me U?
Meelezen... waarom weet ik niet, maar vaak is het veel leuker! Je volgt het hele verhaal vanaf de zijlijn. Deelt geen emotie en ziet daardoor bijzondere processen gebeuren in een topic.
En dat vind ik leuk.
Ik heb een poos bij jullie op 3000 meegelezen, maar dat doe ik al een tijd niet meer.
Slimme meiden heb ik vanaf het begin gevolgd, maar tegenwoordig steeds minder omdat ze voor de leuek dingen naar 'elders' gaan :’-(
Robo en haar friends volg ik ook.
Ach nog wel meer, maar dan lijkt het te ziek! hahaha!
Nu post ik soms ook wat en dat is gek. Ik 'ken' iedereen namelijk heul goed, maar niemand kent mij....
Meelezen... waarom weet ik niet, maar vaak is het veel leuker! Je volgt het hele verhaal vanaf de zijlijn. Deelt geen emotie en ziet daardoor bijzondere processen gebeuren in een topic.
En dat vind ik leuk.
Ik heb een poos bij jullie op 3000 meegelezen, maar dat doe ik al een tijd niet meer.
Slimme meiden heb ik vanaf het begin gevolgd, maar tegenwoordig steeds minder omdat ze voor de leuek dingen naar 'elders' gaan :’-(
Robo en haar friends volg ik ook.
Ach nog wel meer, maar dan lijkt het te ziek! hahaha!
Nu post ik soms ook wat en dat is gek. Ik 'ken' iedereen namelijk heul goed, maar niemand kent mij....
woensdag 1 september 2010 om 15:26
woensdag 1 september 2010 om 15:30
quote:zusenzoo schreef op 01 september 2010 @ 15:12:
Meelezers meldt u hier!
1)Waar leest u graag mee, welke topics?
Het GTST topic en het topic van de Beo's. Hunnie zijn me helden.
2)Wat weerhoudt u te reageren?
Ik heb geen toetsenbord
3)Meelezer ben je tevreden met je status op het forum?
Ja ik sta in het motto van Malificent!
4)Heb je een RL?
Nooit gehad ook.
Meelezers meldt u hier!
1)Waar leest u graag mee, welke topics?
Het GTST topic en het topic van de Beo's. Hunnie zijn me helden.
2)Wat weerhoudt u te reageren?
Ik heb geen toetsenbord
3)Meelezer ben je tevreden met je status op het forum?
Ja ik sta in het motto van Malificent!
4)Heb je een RL?
Nooit gehad ook.
woensdag 1 september 2010 om 15:33
Ik ben voornamelijk meelezer, maar schrijf soms ook iets als ik denk dat ik wat kan toevoegen of als het onderwerp me op dat moment wat doet.
Maar meestal schrijf ik dus niets meer, omdat ik denk dat mijn inbreng toch nutteloos is of als ik het sowieso al eens ben met de eerdere schrijvers.
Overigens heb ik op het moment niet echt een RL. Ben voornamelijk Farmville aan het spelen en online banen aan het zoeken.
Maar meestal schrijf ik dus niets meer, omdat ik denk dat mijn inbreng toch nutteloos is of als ik het sowieso al eens ben met de eerdere schrijvers.
Overigens heb ik op het moment niet echt een RL. Ben voornamelijk Farmville aan het spelen en online banen aan het zoeken.
Semper ubi sub ubi
woensdag 1 september 2010 om 15:40