Meetingpoint; voor als je elkaar wil blijven vinden

20-06-2021 11:59 30 berichten
Een praktisch topic, met als insteek om ervoor te zorgen dat men elkaar weet te vinden. Als het hier op zwart gaat wordt het lastig om de connectie te behouden.

Hier kun je je mailadres neerzetten ( een anonieme) en elkaar lekker spammen met berichtjes. Ook handig om te weten waar iedereen straks zit

Edit: ik heb toch een nieuwe aangemaakt: vivajuul@gmail.com

Deze werkt wel goed.
anoniem_380155 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:52
12.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
'.....aan het typen en emailadres aanmaken...'
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn druk bezig om een ander forum op te zetten. Dit kost natuurlijk even wat tijd. Maar wij hopen daar gewoon verder te kunnen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-06-2021 12:05
Wij zijn druk bezig om een ander forum op te zetten. Dit kost natuurlijk even wat tijd. Maar wij hopen daar gewoon verder te kunnen gaan.
Is dat contacpuntje.nl? Daar heb ik me reeds aangemeld.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zeker mee naar een nieuw forum!

Ben ook te vinden op Bellatrixvandetta072 @ gmail .com
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Leuk Bella, zodra ik weer in die mail kan ga ik je mailen. Wij gaan ook al lang terug samen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is zo Julus! Leuk om contact te houden :high5:
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
BellatrixVanDetta schreef:
20-06-2021 12:22
Dat is zo Julus! Leuk om contact te houden :high5:
Zeker!
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-06-2021 12:05
Wij zijn druk bezig om een ander forum op te zetten. Dit kost natuurlijk even wat tijd. Maar wij hopen daar gewoon verder te kunnen gaan.
Volg..
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-06-2021 12:05
Wij zijn druk bezig om een ander forum op te zetten. Dit kost natuurlijk even wat tijd. Maar wij hopen daar gewoon verder te kunnen gaan.
Wie zijn wij en hoe professioneel gaat dat zijn?
Honey, you should see me in a crown
BellatrixVanDetta schreef:
20-06-2021 12:22
Dat is zo Julus! Leuk om contact te houden :high5:
Gemaild!
Bella ik ga je mailen.
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-06-2021 12:05
Wij zijn druk bezig om een ander forum op te zetten. Dit kost natuurlijk even wat tijd. Maar wij hopen daar gewoon verder te kunnen gaan.

Mooi initiatief!
Maar ik geloof dat er nu minimaal 3 mensen bezig zijn met het zelf opzetten van een forum, is het niet veel handiger dat deze 3 (of meer) forummers de koppen bij elkaar steken en samen 1 goed platform maken?
(Maar misschien ben ik mosterd en is dat al gebeurd)
metallover wijzigde dit bericht op 20-06-2021 13:53
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
20-06-2021 13:16
Mooi initiatief!
Maar ik geloof dat er nu minimaal 3 mensen bezig zijn met het zelf opzetten van een forum, is het niet veel handiger dat deze 3 (of meer) forummers de koppen bij elkaar steekt en samen 1 goed platform maakt?
(Maar misschien ben ik mosterd en is dat al gebeurd)
Eens.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
20-06-2021 13:16
Mooi initiatief!
Maar ik geloof dat er nu minimaal 3 mensen bezig zijn met het zelf opzetten van een forum, is het niet veel handiger dat deze 3 (of meer) forummers de koppen bij elkaar steekt en samen 1 goed platform maakt?
(Maar misschien ben ik mosterd en is dat al gebeurd)
Dat, plus nog het serieuze aanbod van ouders. Welke ik momenteel het meest zie zitten, omdat het meer kans geeft op nieuwe aanwas.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
20-06-2021 13:00
Wie zijn wij en hoe professioneel gaat dat zijn?
Wij zijn drie professionals die samen iets willen doen aan het zwarte gat waar wij met zijn alle in dreigen te vallen. Er is genoeg ervaring in huis (dus ook qua techniek, vormgeving en commerciele kennis) om dit op te kunnen zetten. We hebben alleen wat tijd nodig. Wij zijn bijvoorbeeld nu aan het onderzoeken hoe we de kosten kunnen dekken die gemaakt gaan worden.

Een samenwerking met andere staan we zeker niet negatief tegenover maar voor nu willen we eerst zelf nog wat dingen uitzoeken.

We zijn hard aan het werk!
Alle reacties Link kopieren
Bladiebladiebla2016 schreef:
20-06-2021 13:37
Wij zijn drie professionals die samen iets willen doen aan het zwarte gat waar wij met zijn alle in dreigen te vallen. Er is genoeg ervaring in huis (dus ook qua techniek, vormgeving en commerciele kennis) om dit op te kunnen zetten. We hebben alleen wat tijd nodig. Wij zijn bijvoorbeeld nu aan het onderzoeken hoe we de kosten kunnen dekken die gemaakt gaan worden.

Een samenwerking met andere staan we zeker niet negatief tegenover maar voor nu willen we eerst zelf nog wat dingen uitzoeken.

We zijn hard aan het werk!
Top! En ik ben best bereid te betalen voor deelname.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
20-06-2021 13:38
Top! En ik ben best bereid te betalen voor deelname.
Dat is goed om te weten! We hopen een gratis platform op te kunnen zetten. Maar ik kan daarover helaas nog geen harde uitspraken doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees aan alle kanten goeie initiatieven! Ik hoop dat er tegen het eind een overzicht is can wat er precies georganiseerd is en waar iedereen blijft 😨
Alle reacties Link kopieren
Volg
Alle reacties Link kopieren
sabje2085@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
20-06-2021 13:38
Top! En ik ben best bereid te betalen voor deelname.
Ik ook! Wil jullie helemaal niet missen 😢
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik schop deze omhoog, voor je weet maar nooit. Stel dat ze het ineens spontaan bedenken dat het morgen al klaar is..

Wees er op tijd bij en laat hier je contactgegevens achter. Zou zonde zijn als je dat te laat doet.

Tis maar een idee😊
Alle reacties Link kopieren
Mij kun je appen.

Denk dat Rik wel snel een nieuw forum in de lucht heeft.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed.

Bij ons krijgt het nieuwe forum al vorm. Ik ben bezig met de vormgeving. Bouwer is al aan het bouwen. Heb geduld, het wordt leuk en het gaat goedkomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven