Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik ben weer zo maar uitgelogd! Na op nieuw inloggen geen inlogscherm meer zoals eerder vanaaf.

Wel ineens een rennende kat onderin het scherm....... leuk zeg NOT!!
Heb je FF Hela?

Zo ja, adblocker installeren (plug in van FF). Werkt uitstekend!
Hey hey,

Ik had ook al een andere angel gemaild, maarre het topic waar ik op schrijf ondervindt regelmatig (foutmeldingen (aborted) met een groot rood kruis. Erg irritant, want de computer slaat ervan op tilt en opent zomaar 65 blz.

Ik ben helaas niet de enige die deze problemen in dit topic. Het is het topic "kinderen van april, mei en juni 2008"

Kun je hier iets aan veranderen, kunnen wij hier iets aan veranderen, kan ik hier iets aan veranderen?

de meldingen neemt de lol een beetje weg van het typen van een verhaal als het vervolgens niet geplaatst wordt door zo'n foutmelding...

Thanx,

Larissa77
Gotgloeiendekutkatreklame!!!!!!!
quote:misschicken schreef op 19 juni 2009 @ 14:48:

Onbegrijpelijk! Een forum wat uitermate RUK loopt, al weken kampt met bugs en andere ellende...en dan pleuren ze er weer een banner op, onder in het scherm!

Jullie leren het echt niet he?

Kip kind, maak je niet druk.....denk aan je bloeddruk

Technisch gezien zal het Viva-forum altijd RUK blijven ...ik maak me er allang niet meer druk om.....heeft geen zin.....
quote:kjong schreef op 19 juni 2009 @ 23:50:

Gotgloeiendekutkatreklame!!!!!!!nou...nou....
quote:Larissa77 schreef op 19 juni 2009 @ 21:58:

Hey hey,

Ik had ook al een andere angel gemaild, maarre het topic waar ik op schrijf ondervindt regelmatig (foutmeldingen (aborted) met een groot rood kruis. Erg irritant, want de computer slaat ervan op tilt en opent zomaar 65 blz.

Ik ben helaas niet de enige die deze problemen in dit topic. Het is het topic "kinderen van april, mei en juni 2008"

Kun je hier iets aan veranderen, kunnen wij hier iets aan veranderen, kan ik hier iets aan veranderen?

de meldingen neemt de lol een beetje weg van het typen van een verhaal als het vervolgens niet geplaatst wordt door zo'n foutmelding...

Thanx,

Larissa77Dat ligt niet aan je topic, maar is een forumbreed probleem. Tijdelijke oplossing is firefox of google chrome installeren.
quote:fiba schreef op 19 juni 2009 @ 16:11:

Ik neem eigenlijk niet eens de moeite meer om dingen nog te melden. Ben er in dat opzicht wel klaar mee. Heb nu veel tijd over om van de tuin en het mooie weer te genieten. Maar blijf het onbegrijpelijk vinden dat het niet opgelost kan worden. Eens....
quote:Xander68 schreef op 19 juni 2009 @ 23:59:

[...]

Kip kind, maak je niet druk.....denk aan je bloeddruk

Technisch gezien zal het Viva-forum altijd RUK blijven ...ik maak me er allang niet meer druk om.....heeft geen zin.....

Ach de ergernis vlakte ook al af, maar dan krijg je zo'n banner in je vizier en dan loopt ie toch weer op he, die bloeddruk...

Ik zou toch graag eens achter de schermen kijken hoe hard er gewerkt wordt aan die ongein.
ennuh...kind?
quote:misschicken schreef op 20 juni 2009 @ 00:08:

ennuh...kind?
quote:misschicken schreef op 20 juni 2009 @ 00:07:

[...]

Ach de ergernis vlakte ook al af, maar dan krijg je zo'n banner in je vizier en dan loopt ie toch weer op he, die bloeddruk...

Ik zou toch graag eens achter de schermen kijken hoe hard er gewerkt wordt aan die ongein.

Ik neem aan dat ze er hard aan werken om het forum technisch vlekkeloos te maken, maar ook ik kan maar niet begrijpen dat de technische problemen rond het forum niet opgelost kunnen worden.

Sanoma heeft vast heel veel spijt dat ze met R.. *PIEP*.. T en consorten in zee zijn gegaan.
you've got mail

Dat moet een belabberd contract zijn.
jezus zelfs mijn popupblocker kan die kat niet aan
quote:misschicken schreef op 20 juni 2009 @ 00:18:

you've got mail

Dat moet een belabberd contract zijn.Waar Sanoma niet meer onderuit komt...slim gedaan van R.
quote:meds schreef op 20 juni 2009 @ 00:22:

jezus zelfs mijn popupblocker kan die kat niet aanSterk beestje hè?
Misschien moeten ze van het forum (wie dit ook mogen zijn) ook maar gewoon door het stof gaan? Toegeven dat het door een stelletje prutsers opgelost moet worden die blijkbaar niet in staat zijn het werk te doen waar ze voor betaald worden. Dat er aan "gewerkt" wordt maar dat het niet (op korte termijn) opgelost gaat worden. En heel veel waardering voor de forummers die ondanks alle ellende toch nog hier blijven komen. Want je moet je zo langzamerhand toch schamen als dit is wat je de forummers kunt bieden?
Fiba, ik sluit me echt bij je post aan!
Ik zie geen kattenreclame.

Het forum is af en toe wel verschrikkelijk traahaaaaaag!

En als je kijkt hoeveel topics er nu per dag worden geopend in tegenstelling tot een paar maand geleden (circa 25% minder), daaraan kun je echt zien dat er veel minder bezoekers/forummers zijn de laatste tijd. Als dit doorzet zie ik het heel donker in voor het forum.
Ik ook Jasch
quote:Viva Angel5 schreef op 20 juni 2009 @ 12:03:

Ik ook Jasch Tot een paar weken geleden had ik nog zoiets van, ach, het komt allemaal wel goed. Maar dat gevoel heb ik helaas niet meer (en ik heb niet eens als die foutmeldingen en reclames)
Valt mij ook op dat de bedrijvigheid hier op het forum afneemt. Alleen de die hard forummers blijven zo over, totdat ook die het voor gezien houden. Zie het volgende scenario voor me: in juni 2010 komt een techneut hier blij op het forum melden dat alle problemen verholpen zijn. Alleen komt ie er dan ook achter dat het forum inmiddels niet meer bestaat omdat iedereen is afgehaakt....
Sinds een maand ofzo krijg ik ook steeds "bewerking wordt afgesloten".

Om de laatste drie pagina's van dit topic te lezen ben ik er serieus een keer of 50 uitgegooid.

Ik ga dan via het pijltje terug boven aan weer naar de vorige pagina en soms gaat het dan goed maar nu dus niet meer.

IK WORD ER GEK VAN!!!!!

Verder kan ik al langer niet meer uit de pijlers kiezen via het scroll down ding.

Ik moet boven aan de bladzijde weer op "forum"drukken en dan een pictogram kiezen....

Wat is dit en waneer is het over?

Ik heb verder met internet geen enkel probleem dus het ligt echt bij het forum.
Goede statistieken van jaschenka, dat moet de adverteerders, waarvan minstens 25% is toegenomen tot nadenken stemmen
Hoe krijg ik die kutkat weg?

vista en chrome

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven