Memorabele topics uit 2009

19-12-2009 12:52 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaroverzicht!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:singalala schreef op 19 december 2009 @ 13:33:

Het topic over de enorm mislukte blondeerbeurt, waar de blondeervloeistof door de kapper zo lang in moest trekken dat al haar haar afbrak en ze echt kaal werd

titel was iets van ergste nachtmerrie van vrouw is mij overkomen. Of iets wat hierop lijkt.

Uiteindelijk kreeg ze wel wat tegemoetkoming van kapper hoewel niet van harte.
ruiltopic en biechttopic zijn beide ouder dan dit jaar.
Het wasmachine topic is echt al heel oud...

Betrapt van die geflipte vlaamse was leuk ja....maar Djoels d'r vloerhoeren vond ik ook erg geslaagd
Ik zelf heb zelden zo hard om reacties moeten lachen als bij het topic van een Vlaamse jongeman die meldde dat zijn vriendin nooit meer trek-trek wilde doen en dat hij langs de cliffen van het rif liep . relatiegewijs. Wat een poëzie werd er spontaan opgeboerd borrelde er om hoog; prachtig!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Het topic wat de meeste indruk op mij heeft gemaakt is het topic van Mimseyen Mopsie, en Hero die er helaas niet meer is. Wat was dat een intens verhaal, dat heeft me zo ontzettend geraakt.
quote:singalala schreef op 19 december 2009 @ 13:33:

Het topic over de enorm mislukte blondeerbeurt, waar de blondeervloeistof door de kapper zo lang in moest trekken dat al haar haar afbrak en ze echt kaal werdDat was echt heel erg ja..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 december 2009 @ 13:41:

Ik zelf heb zelden zo hard om reacties moeten lachen als bij het topic van een Vlaamse jongeman die meldde dat zijn vriendin nooit meer trek-trek wilde doen en dat hij langs de cliffen van het rif liep . relatiegewijs. Wat een poëzie werd er spontaan opgeboerd borrelde er om hoog; prachtig!Dat topic heb ik gemist denk ik.
Sabeltand, Robo, Rider die uit z'n dak ging toen hij een mooie opdracht had binnen gesleept, het roemloze einde van de Havettes...
Jeetje.. moeilijk nog... buurman topic was geweldig (ook al was het fake), wasmachine (maar dus van een jaar eerder), het topic van Patrick die leukemie had en is gestorven (of is dat 2008?), tranen met tuiten heb ik gehuild toen hij euthanasie pleegde.

Verder natuurlijk het havette topic
quote:korenwolf schreef op 19 december 2009 @ 13:44:

Sabeltand, Robo, Rider die uit z'n dak ging toen hij een mooie opdracht had binnen gesleept, het roemloze einde van de Havettes... Mis je wijze woorden nog steeds.
Er staat me ook nog een topic bij van een meisje dat een paniekaanval kreeg waar haar vriendin bij was en dat haar prille liefde toen moest komen. Vervolgens ging het uit en kreeg hij meteen een nieuwe vriendin/bleek hij al een vriendin te hebben maar het meisje was er van overtuigd dat hij terug bij haar zou komen.

Het was een nepperd maar wel amusant
Loreyi, dat was het topic van Sheera.... geweldig
Mastrubeertje

Vlaamse Lena in betrapt

Boer zoekt vrouw topic
quote:mocy schreef op 19 december 2009 @ 13:26:

Meest gelachen om mastrubeertje en een topic over een muis.

Over een muis?

Persoonlijk: mijn eigen topic over kinderen met MCDD, niet uit aandachttrekkerij maar omdat ik daar zoveel aan gehad heb nav de diagnose van Muizelientje.

Er leuk en vreselijk gelachen: "Wat een vuile hond!"
quote:Maeijken schreef op 19 december 2009 @ 12:54:

Lekkende wasmachine topic? Was dat uit dit jaar?

Zo ja dan was dit voor mij de nummer 1

Dacht ik ook meteen aan.

Maar ook aan die forumster die zwanger was en elke keer hysterische topics opende over dat ze een beschimmeld klokhuis had gegeten en op een mobiel in slaap was gevallen.
Mooiste posting trouwens van Mimsey in de 'meest vreem'/hilarische dates'
Oh ja Char, dat was het!
Loreyi, Sheera en Phiep zijn voor altijd in mijn geheugen gegrift
Het topic van de handtastelijke buurman dat zich live afspeelde...

Nog nooit zoveel ge-f5-t!
.
En de mastrubeertjes inderdaad, de kussende buurman (inderdaad: f5 f5 f5)...
Jee lastig, ik heb zo'n slecht lange termijn geheugen

(kort ook eigenlijk )

Zelf heb ik de meeste lol gehad in het topic Mastrubeertje.

Waarin deze ontstond uit het topic mastruberen jullie ook weleens in de auto? (of heette het niet zo?).
Teveel hilarische en sneue topics om te onthouden maar heb weer heel wat afgelachen afgelopen jaar hier.

Het mooiste topic van 2009 voor mij persoonlijk is het 3000+ topic omdat ik daar uit mijn harde, stoere en onverschillige forumschulpje ben gekropen.
.
O ja de kussende buurman live meemaken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven