met rokje op de fiets???
maandag 25 mei 2009 om 20:18
Tja, ik ben gewoon benieuwd of iemand van jullie de gouden tip heeft...
ik ga graag met mijn fiets naar mijn werk en draag graag rokjes of jurkjes. Die combi werkt niet zo. Of je moet het prettig vinden om bij wind compleet in je ondergoed rond te fietsen. En met alle macht alles naar beneden houden fietst ook zo rot
Hoe doen jullie dat? Gewoon geen rokjes aan op de fiets? Andere kleding voor op je werk meenemen? Of heeft iemand DE tip waar ik gewoon niet aan denk?
(tja, waar een mens zich al niet druk om maakt, ik weet het..)
ik ga graag met mijn fiets naar mijn werk en draag graag rokjes of jurkjes. Die combi werkt niet zo. Of je moet het prettig vinden om bij wind compleet in je ondergoed rond te fietsen. En met alle macht alles naar beneden houden fietst ook zo rot
Hoe doen jullie dat? Gewoon geen rokjes aan op de fiets? Andere kleding voor op je werk meenemen? Of heeft iemand DE tip waar ik gewoon niet aan denk?
(tja, waar een mens zich al niet druk om maakt, ik weet het..)
maandag 25 mei 2009 om 21:04
Hee Jij:
kan iedereen wel leuk roepen 'nou nou zien ze je onderbroek! boehoee!' ten eerste draag ik nooit onderbroeken maar strings. Wil niet met mn blote naad op de fiets. En zit je dan ook in je bikini op de fiets? op je bikini op je werk? nou nou, op het strand draag je dat toch ook, sjees zeg.
IK vind het wel vervelend ja als ik op de fiets zit en anderen zien mn ondergoed. Dat een ander dat niks uit maakt moet ie zelf weten.
En ten tweede????????
kan iedereen wel leuk roepen 'nou nou zien ze je onderbroek! boehoee!' ten eerste draag ik nooit onderbroeken maar strings. Wil niet met mn blote naad op de fiets. En zit je dan ook in je bikini op de fiets? op je bikini op je werk? nou nou, op het strand draag je dat toch ook, sjees zeg.
IK vind het wel vervelend ja als ik op de fiets zit en anderen zien mn ondergoed. Dat een ander dat niks uit maakt moet ie zelf weten.
En ten tweede????????
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
maandag 25 mei 2009 om 21:10
maandag 25 mei 2009 om 21:32
stoeltje voor op de fiets scheelt ook een hoop.
Ik heb rokjes waarmee ik prima kan fietsen en die niet opwaaien. Legging is ook een prima oplossing.
Verder verkoopt Didi een soort van minijurkjes voor onder een jurk, dat is een soort van extra lang hemd. Dat werkt dan weer goed onder wijdere jurkjes.
Ik heb rokjes waarmee ik prima kan fietsen en die niet opwaaien. Legging is ook een prima oplossing.
Verder verkoopt Didi een soort van minijurkjes voor onder een jurk, dat is een soort van extra lang hemd. Dat werkt dan weer goed onder wijdere jurkjes.
maandag 25 mei 2009 om 22:09
quote:manuela schreef op 25 mei 2009 @ 21:36:
Ken je die gewichtjes die je aan het tafelkleed van de tafel van het tuinstel kan hangen? Die heb ik wel eens gebruikt aan de zoom van een dun rokje. Er waaide helemaal niks meer omhoog. Bij de Blokker of de Hema.Die heb ik lang geleden eens van mijn man gekregen voor als het hard waaide (ik draag veel lange rokken die bij normaal weer gewoon blijven hangen, maar waardoor ik bij harde wind bijna van mijn fiets afwaaide). Levensgevaarlijk, het waaide weliswaar niet meer op maar ze sloegen aan alle kanten tegen mijn fiets aan. Heb je dat met een korte rok minder? En zorgen die gewichtjes niet voor punten aan je rok als die van dun stof is?
Ken je die gewichtjes die je aan het tafelkleed van de tafel van het tuinstel kan hangen? Die heb ik wel eens gebruikt aan de zoom van een dun rokje. Er waaide helemaal niks meer omhoog. Bij de Blokker of de Hema.Die heb ik lang geleden eens van mijn man gekregen voor als het hard waaide (ik draag veel lange rokken die bij normaal weer gewoon blijven hangen, maar waardoor ik bij harde wind bijna van mijn fiets afwaaide). Levensgevaarlijk, het waaide weliswaar niet meer op maar ze sloegen aan alle kanten tegen mijn fiets aan. Heb je dat met een korte rok minder? En zorgen die gewichtjes niet voor punten aan je rok als die van dun stof is?
dinsdag 26 mei 2009 om 00:27
Ik zie ze af en toe fietsen... echt genant. En dan zit ik zelf met een rok en dan waait die ook omhoog, vreselijk en dan gelijk toeterende auto's, opmerkingen. Vreselijk. Ik wil dat iig niet, maar draag ook graag rokken, rokjes en jurken. Bij wat slechter weer trek ik gewoon mijn regenbroek aan, die is lekker groot en gaat overal overheen. In de zomer een legging of fietsbroek eronder en op het werk uit. Fiets ik toch een stuk lekkerder.
dinsdag 26 mei 2009 om 00:55
loodjes in de zoom van je rok, of van die gewichtjes die je normaal aan je tafellaken hangt! Haha! Ik doe meestal een spijkerrokje aan, die 'wappert' niet zo..
Natuurlijk heb je altijd van die vieze mannetjes die erop kicken om dan te toeteren of anderszins te reageren..maarja, het blijven natuurlijk mannen...beetje sneu..
Natuurlijk heb je altijd van die vieze mannetjes die erop kicken om dan te toeteren of anderszins te reageren..maarja, het blijven natuurlijk mannen...beetje sneu..
dinsdag 26 mei 2009 om 10:22
quote:IvyRosa schreef op 25 mei 2009 @ 20:59:
Oh, en je kan ook even met een wasknijper eea om je heen vast zetten. Zeker bij een wikkelrok handig.
Dat doe ik, een wijde rok met een knijper vastzetten. Het is gewoon lastig als je rok je gezicht in waait.
En verder, je kan wel boeie roepen.
Ik woon in een buurt waar je voor een rok net boven je knie al voor hoer wordt uitgemaakt. Ook als je niet fietst.
Oh, en je kan ook even met een wasknijper eea om je heen vast zetten. Zeker bij een wikkelrok handig.
Dat doe ik, een wijde rok met een knijper vastzetten. Het is gewoon lastig als je rok je gezicht in waait.
En verder, je kan wel boeie roepen.
Ik woon in een buurt waar je voor een rok net boven je knie al voor hoer wordt uitgemaakt. Ook als je niet fietst.
dinsdag 26 mei 2009 om 15:45
Volgens Bennie Jolink :
De zomer is de tied dat iedereen genieten kan
dan bunt der toch nog dames met een lange bokse an
een lange boks en met zo'n hitte dat is toch gin gezicht
't is spannender as 't røksken deur de wind wurt opgelicht
dames loat die rockjes now moar waaien
lekker in de frisse wind
want de wint maakt toch gin kind
wi-j mannen bunt ok niet van steen
tut 't dikke van 't been
op de fiets dan bunt de dames ok al heel wat mans
één hand an 't stuur, één op de rock, dan heb de wind gin kans
moar stekken zie een hand uut umdat zue de bocht um mot
dan kommen zie op dat moment wel handjes te kort
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
't ende van dit liedjen hef zeer zeker een moraal
de nederlandse vrouw telt met, moar dan veural verbaal
van deze dames hebt d'r nog vøl de bokse an
veur ons mot dames met een rock an op 't eerste plan
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
De zomer is de tied dat iedereen genieten kan
dan bunt der toch nog dames met een lange bokse an
een lange boks en met zo'n hitte dat is toch gin gezicht
't is spannender as 't røksken deur de wind wurt opgelicht
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
op de fiets dan bunt de dames ok al heel wat mans
één hand an 't stuur, één op de rock, dan heb de wind gin kans
moar stekken zie een hand uut umdat zue de bocht um mot
dan kommen zie op dat moment wel handjes te kort
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
't ende van dit liedjen hef zeer zeker een moraal
de nederlandse vrouw telt met, moar dan veural verbaal
van deze dames hebt d'r nog vøl de bokse an
veur ons mot dames met een rock an op 't eerste plan
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
lekker in de frisse wind
tut 't dikke van 't been
dinsdag 26 mei 2009 om 15:57
[knip quote van Fleur] Ik weet niet, dit getut doet me denken aan toen ik nog op hockey zat: toen deden ze allemaal een boxershort onder hun rokje, als de dood dat iemand hun onderbroek zou zien.
-----------------------------------------------------------------------------------
Hockeyrokjes hedentendaage hebben een broekje er in verwerkt. Ik snap dan weer niet waarom uberhaupt dan nog een rokje dragen, met meidenvoetbal doe je dat toch ook niet
-----------------------------------------------------------------------------------
Hockeyrokjes hedentendaage hebben een broekje er in verwerkt. Ik snap dan weer niet waarom uberhaupt dan nog een rokje dragen, met meidenvoetbal doe je dat toch ook niet