Mijn rare gewoonte is...

22-09-2011 07:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hebben jullie een poosje geleden dat TV-programma gezien, mensen die hun teennagels beten, of andere rare dingen?

zo heeft iedereen wel iets denk ik....

ik loop nog vaak met mijn handen de trap op (als een klein kind zeg maar), doe het alleen thuis, dat dan weer wel

ik vind het heerlijk om ipv 1 of 2 kauwgoms het hele pakje ineens op te kauwen...

nu jullie!
quote:Ladida schreef op 22 september 2011 @ 09:46:

Als ik ergens anders eet, dan kan ik het niet laten om mn bord opnieuw te organiseren tot het eten ligt zoals ik wil.

Bij een dinner in een restaurant en bij mn moeder thuis als ik daar mee eet.

Dit doe ik ook bij belegde broodjes bij een lunchroom oid, dan reorganiseer ik het hele broodje.

Ik kan nooit gelijk beginnen met eten, hoeveel trek ik ook heb!!Alles moet goed liggen Haha herkenbaar! Daarom wil ik ook altijd zelf mijn eten op mijn bord scheppen/zelf broodjes maken etc.;-)
haha, echt leuk die reacties

praten hardop doe ik ook, soms zelfs op de fiets, ook op mijn gedachten te ordenen, alleen lullig als iemand me inhaalt...

fantaseren voor het slapen gaan doe ik ook, heerlijk...kan over van alles gaan

en ook ik zit graag met mijn hand in mijn broek s'avonds op de bank

herkenbaar allemaal
Ik check altijd 5x of het gas uit is, het koffiezet apparaat etc. Soms trek ik maar de stekker eruit, dan weet ik het echt zeker.
quote:Confiture schreef op 22 september 2011 @ 09:45:

[...]

Zou Cynthiao dat maar eens doen!Of Ilske
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Sim69 schreef op 22 september 2011 @ 09:49:

[...]

Waarom niet? Zijn de stoelen in het openbaar te klein of zo?ik kan toch niet in een restaurant met mijn voeten op de stoel oid gaan zitten?
Haha herkenbare dingen allemaal!

Als ik ijs met een lepel eet, 'lik' ik het van de lepel alsof dat een stokje/hoorntje is
gekke gewoontes, heb eens moeten nadenken, voor mij is eht niet gek?

met voetballen altijd 2 paar sokken aan korte en lange (anders loop ik blaren).

Vaatwasser op een bepaalde volgorde inruimen (vrouw wordt er gek van,maar laat me het wel doen omdat ik er gewoon meer en goed in kwijt kan)

zit bijna nooit stil beweeg altijd een been op mijn tenen/voorvoet heen en weer (houten vloeren leverd dat best wel eens commentaar op

De rest weet ik even niet
Ik heb nogal overdreven dieren-gewoontes:

- Ik begroet elk dier dat ik tegenkom (behalve blindengeleidenhonden, want dat mag niet. Maar die kijk ik altijd wel even aan en dan knik ik ze gedag met half gesloten ogen).

- Als ik een mug doodsla of spin buiten zet, zeg ik altijd hardop sorry.

- Al er mieren op m'n fiets zitten probeer ik ze er altijd eerst af te vegen voordat ik wegrijd want anders vind ik het sneu als ze hun nest en familie kwijtraken.
quote:mali30 schreef op 22 september 2011 @ 09:38:

Machutookunbietjemeerzijn, 3 minuten geleden

Ben je het middelste kind?

Nee, de jongste van 2. Mijn broer is 1 jaar ouder. En we kregen altijd net zoveel als de ander, verschil werd er niet gemaakt, Mss komt het daardoor wel, hahahaha

Knopjes van volumes moeten ook bij mij altijd op een even getal staan. Verwarming trouwens ook. En in de zomer de airco.

Dwangeurotisch aangelegd??? Wel nee, joh, ik ben gewoon een beetje vreemd.
Nope
Hand in de broek als Al Bundy: check.
Volume op een even getal: check.
quote:Yraatje schreef op 22 september 2011 @ 08:35:

Ik praat tegen mezelf. Hardop dan wel te verstaan. Zo kan ik mijn gedachten beter ordenen.

Ik probeer altijd wel om dit niet te doen als er anderen in de buurt zijn Check. En ik slaap soms met mijn bril op.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:hekje schreef op 22 september 2011 @ 09:59:

- Al er mieren op m'n fiets zitten probeer ik ze er altijd eerst af te vegen voordat ik wegrijd want anders vind ik het sneu als ze hun nest en familie kwijtraken.

Check! Als ik andijvie bij schoonouders uit de tuin heb gehaald, kijk ik altijd of echt, echt alle mieren eruit zijn. Ik sta dus die krop altijd een half uur te kloppen.

En man moet ook altijd voor we weggaan naar de wc, ook als ie 2 minuten ervoor nog geweest is...
Nope
Iedereen vind mij altijd raar met m'n volumeknop!!! Jullie zijn ook raar, we kunnen wel een volumeknopjes genootschap beginnen. Voor alle gekken.
Ik ben dol op sokken en koop vaak nieuwe, altijd van Esprit want die hebben geen knellende band. Als ik thuiskom doe ik direct mijn schoenen uit en sokken aan. Zodra er een gaatje in zit gooi ik ze weg. Verder heb ik speciale teensokken voor yoga met anti-slip en speciale hardloopsokken met een linker- en een rechtervoet. Met badpakken heb ik ook iets, maar ik zwem ook vaak dus dan mag ik van mezelf mooie badpakken hebben Sowieso ben ik heel precies en netjes met mijn kleren en moet ook alles in huis opgeruimd hebben voordat ik 's avonds op de bank ga zitten en dan moeten de kaarsjes aan ... Beetje dwangmatig als ik het zo lees, haha.
Als ik weg ga moet ik idd ook altijd eerst naar de wc ookal ben ik a geweest

als ik heb gedoucht en een handoek om mijn natte haren heb stop ik altijd het puntje van de handdoek in mijn mond
Haha wat een leuke gewoontes allemaal!

- Boodschappentas inpakken moet gebeuren op mijn manier... vriend mag hier niet bij helpen.

- Ook bij mij moeten alle deuren dichtzijn voordat ik tv ga kijken... waarom weet ik niet!!

- Ook ik spoel de wc door voordat ik zelf ga.

- Als ik aan het koken ben en dan wat verpakkingen gebruik, moet ik deze allemaal in elkaar vouwen tot een mooi pakketje.

- Borden op scheppen, dan moet de buitenste rand vrij zijn van eten.

heb er nog wel meer, maar kan er niet opkomen!
quote:Starshine schreef op 22 september 2011 @ 09:55:

[...]

ik kan toch niet in een restaurant met mijn voeten op de stoel oid gaan zitten?In kleermakerszit toch wel, niemand die er last van heeft hoor.
frummel graag aan mijn oren, heb bijna geen kraakbeen in mijn oorschelp, en leg er ook graag een knoop in

eet graag chocopasta op peperkoek of donker roggebrood

kan de hele dag doen met 1 theezakje (of is dat zuinigheid)
quote:Nina_22 schreef op 22 september 2011 @ 10:11:

- Borden op scheppen, dan moet de buitenste rand vrij zijn van eten.

Zo hoort het ook.
Ik moet altijd naar de wc als ik net mijn tanden heb gepoetst.

Ook al ben ik 1 minuut daarvoor ook al geweest.

Anders kan ik niet slapen!

Of begin ik mijn dag te onrustig.

En verder praat ik ook heel veel in mezelf.

En ik ga proberen om ook elke avond een verhaal voor mezelf te fantaseren voor ik ga slapen. Leuke gewoonte Mali!
Slapen met mijn knuffel en nagels bijten..
quote:Zo.maar schreef op 22 september 2011 @ 08:14:

Hoe heette dat programma?freak like me, bij BNN
Mijn eten mag elkaar niet raken op het bord. Eten prakken doe ik dus nooit, behalve met stampotten. Ook doe ik de saus altijd naast bijv. macaroni of spaghetti, nooit erover heen.

Als ik fiets moet mijn rechtervoet naar beneden zijn als ik een lantarenpaal passeer. Komt dat qua trappen niet uit dan even de voeten stil, dan is het voor spek en bonen en telt ie niet. Maar verder ben ik wel 'normaal' hoor.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Als ik ijs of pudding eet pak ik een volle lepel uit het kommetje, maar eet ik eerst de eerste helft van de lepel en daarna de rest. Dat er na de eerste hap nog wat op de lepel ligt, zeg maar. Thuis vinden ze het een gore bedoeling.

De Al Bundy is mij ook niet vreemd.

Ik staar altijd naar de TV. Ik kan wel zeggen dat ik bepaalde serie grappig vind, maar lachen doe ik nooit. Altijd voor me uit staren.

Thuis moeten de schoenen uit, sokken aan. Ik kan eigenlijk ook best wel balen als ik moet wachten op iemand of nog de vuilnis moet wegbrengen, want kan ik niet direct op sokken lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven