Mijn vriend scheldt me uit

08-10-2017 23:27 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 2 jaar een relatie met mijn vriend (20) ik zelf ben 19, toen we begonnen met deze relatie had ik nog niets serieus voor ogen.. ik was toen nog veel bezig met andere jongens (alleen via social media) ik hield van deze aandacht. Daar kon mijn vriend dus niet tegen hij probeerde mij van alles te verbieden school, werk, vrienden etc. Hierdoor begon ik opstandiger te worden en kregen we ruzie doordat ik loog over van alles maar ik vond het moeilijk om uit te maken omdat hij achter mij aan bleef komen. Inmiddels ben ik werkloos en van school veranderd (voor/door hem) Nu ben ik alweer een jaartje serieus met hem ik luister naar hem ik doe niets wat hij niet wil (ik ben letterlijk HONDStrouw) maar alsnog blijft hij mij straffen voor hoe ik WAS hij vertrouwt me niet, maakt me uit voor: hoer, slet,neukpop, witte spook, lelijkerd, afgelebberde kut, en dit alles met de K woord ervoor hij scheldt mijn ouders uit en heeft totaal geen respect. Maar door hoe ik hem vroeger behandelde voel ik mij schuldig en accepteer ik dit gedrag naar mij toe mijn vraag aan jullie is: heeft hij gelijk en ben ik een slecht persoon? Moet ik van GELUK spreken dat hij alles heeft geaccepteerd en altijd serieus is gebleven en nog met mij is? Verdien ik dit door al dat gelieg en "vreemdgaan" en omgaan met meisjes waar hij dat niet van wilde?
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:01
Hahah ik toon te snel medelijden.. maar ik moet harder zijn dan dat ja
Harder niet per se. Je moet vooral goed voor jezelf zorgen. Hij behandelt je verschrikkelijk, dat wil je toch niet voor jezelf? Je bent nog zo jong, dit wil je niet als je toekomst hoor.

Heb je familie waar je terecht kunt als hij staat te snotteren? Deze sukkel de deur uit, veel chocolade en slechte films en weer lekker verder. Je kunt het!
anoniem_356196 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 00:08
3.07% gewijzigd
Simoonxo schreef:
08-10-2017 23:58
Dat is indd wat ik precies nodig heb ik ben het allemaal kwijtgeraakt de afgelopen 2 jaar daarom dat ik ook zo onzeker ben en "bang" ben dat iedereen me slecht vindt maargoed ik moet stoppen met de slachtoffer uithangen en gewoon me ding doen
Je zal eens zien hoe weinig mensen jou slecht vinden. je familie en vroegere vriendinnen zullen alleen maar blij zijn dat je bij hem weg bent ( en degenen die dat niet zijn zijn niet jouw vrienden, maar die van hem). Misschien zullen ze boos zijn dat je hen hebt laten zitten de afgelopen jaren, maar vraag en neem dan tijd om het hen eerlijk te vertellen. Dat je misschien niet slim gehandeld hebt, maar dat je wakker bent geworden.
Ik hoop dat je wakker blijft wat dat betreft, en niet wakker hoeft te liggen van een slechte relatie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:03
Dat maakt het wel makkelijker alleen kan ik niet goed over dit soort dingen praten met mijn ouders. Ik had hier vriendinnen voor maar die zullen mij niet meer willen helpen na 2 jaar niets te hebben gehoord van mij
jawel.
je ouders zullen zeker voor je klaarstaan en je oude vriendinnen ook.
probeer het maar.
S-Meds schreef:
09-10-2017 00:08
jawel.
je ouders zullen zeker voor je klaarstaan en je oude vriendinnen ook.
probeer het maar.
Zeker.
-Julia- schreef:
09-10-2017 00:07
Harder niet per se. Je moet vooral goed voor jezelf zorgen. Hij behandelt je verschrikkelijk, dat wil je toch niet voor jezelf? Je bent nog zo jong, dit wil je niet als je toekomst hoor.

Heb je familie of lieve vriendinnen /vrienden waar je terecht kunt als hij staat te snotteren? Deze sukkel de deur uit, veel chocolade en slechte films en weer lekker verder. Je kunt het!
Dit wil ik zeker niet nee.. ik zal hem zeker uit mijn leven schoppen. Vriendinnen heb ik niet (echt) meer maar het komt hopelijk wel weer goed!
les 4: zet nooit meer je vriendinnen opzij voor een man!!!

ik ben een oude dame en heb dit vaker meegemaakt. Je zal zien dat je oude vriendinnen misschien boos zijn maar ze zullen je met open armen ontvangen en als jullie hebben gesproken hierover dan zal de vriendschap zich herstellen.
nlies schreef:
09-10-2017 00:08
Je zal eens zien hoe weinig mensen jou slecht vinden. je familie en vroegere vriendinnen zullen alleen maar blij zijn dat je bij hem weg bent ( en degenen die dat niet zijn zijn niet jouw vrienden, maar die van hem). Misschien zullen ze boos zijn dat je hen hebt laten zitten de afgelopen jaren, maar vraag en neem dan tijd om het hen eerlijk te vertellen. Dat je misschien niet slim gehandeld hebt, maar dat je wakker bent geworden.
Ik hoop dat je wakker blijft wat dat betreft, en niet wakker hoeft te liggen van een slechte relatie
Dit zal vast het beste zijn ja, ze hebben mij al eerder gewaarschuwd hiervoor ze zullen het vast begrijpen. Ik ben zo blij met jullie reacties echt waar! Het helpt me echt.
S-Meds schreef:
09-10-2017 00:10
les 4: zet nooit meer je vriendinnen opzij voor een man!!!

ik ben een oude dame en heb dit vaker meegemaakt. Je zal zien dat je oude vriendinnen misschien boos zijn maar ze zullen je met open armen ontvangen en als jullie hebben gesproken hierover dan zal de vriendschap zich herstellen.
Klopt, wij vrouwen moeten elkaar steunen ik heb wel een lesje geleerd hiervan iig
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:09
Dit wil ik zeker niet nee.. ik zal hem zeker uit mijn leven schoppen. Vriendinnen heb ik niet (echt) meer maar het komt hopelijk wel weer goed!
Die vriendinnen zijn er misschien nog wel. Of je kunt dat contact weer opbouwen als hij weg is. Wie weet zijn ze enorm blij voor je :)
gewoon even doorpakken nu. Je voelt je een paar weken slecht maar tegen de kerst ben jij helemaal opgeknapt.
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:00
Dat is waar, ik ben indd bang om alleen te einidgen maar dat slaat nergens op. dit is wat ik nodig had. Neutrale meningen en niet die van hem..
Ja..
Nou ga maar vast je boeltje inpakken en morgen gelijk naar je ouders toe.
Anders komt het er nooit meer van en daar krijg je enorm veel spijt van als je ouder bent en ervaart hoe het is om echte liefde te ontvangen. Dit is geen liefde. Dit is niks.
Gewoon een onzekere flapdrol die jou heeft gehersenspoeld en als zijn bezit ziet.
Break free.
Ik loepte je even, aangezien je naam me niet bekend voorkwam.
Mag je post uit een ander topic hier niet plaatsen. Maar lees je advies nog eens uit het nooit een relatie gehad-topic. Dat advies is nl. zo goed op jezelf te betrekken.
-Julia- schreef:
09-10-2017 00:11
Die vriendinnen zijn er misschien nog wel. Of je kunt dat contact weer opbouwen als hij weg is. Wie weet zijn ze enorm blij voor je :)
Indd en zo niet, er zijn genoeg mensen waar je het leuk mee kan hebben, ik moet niet meer afhenkelijk zijn van iemand maar op mijn eigen benen gaan staan.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-10-2017 00:12
Ik loepte je even, aangezien je naam me niet bekend voorkwam.
Mag je post uit een ander topic hier niet plaatsen. Maar lees je advies nog eens uit het nooit een relatie gehad-topic. Dat advies is nl. zo goed op jezelf te betrekken.
Klopt haha, ik ben eens goed gaan nadenken na alle reacties te hebben gelezen. Ik voel me al stukken beter.
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:13
Indd en zo niet, er zijn genoeg mensen waar je het leuk mee kan hebben, ik moet niet meer afhenkelijk zijn van iemand maar op mijn eigen benen gaan staan.
Zo is het!
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:00
Dat is waar, ik ben indd bang om alleen te einidgen maar dat slaat nergens op. dit is wat ik nodig had. Neutrale meningen en niet die van hem..
En al zóu je alleen eindigen. Alles beter dan dit, toch? Een relatie voegt alleen iets toe als je het ook echt leuk hebt samen.
Bblientje schreef:
Ja..
Nou ga maar vast je boeltje inpakken en morgen gelijk naar je ouders toe.
Anders komt het er nooit meer van en daar krijg je enorm veel spijt van als je ouder bent en ervaart hoe het is om echte liefde te ontvangen. Dit is geen liefde. Dit is niks.
Gewoon een onzekere flapdrol die jou heeft gehersenspoeld en als zijn bezit ziet.
Break free.
Ben ik nu al mee bezig ja. Lijkt me het beste. Wel zwaar maar het moet maar
S-Meds schreef:
gewoon even doorpakken nu. Je voelt je een paar weken slecht maar tegen de kerst ben jij helemaal opgeknapt.
Ik hoop het, dankjewel!
Lariba schreef:
09-10-2017 00:15
En al zóu je alleen eindigen. Alles beter dan dit, toch? Een relatie voegt alleen iets toe als je het ook echt leuk hebt samen.
Klopt, zodra het je niet gelukkig maakt voegt het geen waarde toe aan je leven.
Ik heb zoveel respect voor jullie meiden, jullie weten wat jullie willen en laten mannen niet over je heen lopen. Ik neem daar vanaf nu voorbeeld van!
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:17
Ik heb zoveel respect voor jullie meiden, jullie weten wat jullie willen en laten mannen niet over je heen lopen. Ik neem daar vanaf nu voorbeeld van!
Alles valt te leren!

Dus, stop met deze sukkel en kom hier maar spuien als je het moeilijk hebt. Vast wel iemand aanwezig voor een knuffel, sterke verhalen of een schop onder je kont :proud:
-Julia- schreef:
09-10-2017 00:20
Alles valt te leren!

Dus, stop met deze sukkel en kom hier maar spuien als je het moeilijk hebt. Vast wel iemand aanwezig voor een knuffel, sterke verhalen of een schop onder je kont :proud:

Hahah ik heb een paar flinke trappe nodig kan je ik vertellen
Simoonxo schreef:
09-10-2017 00:23
Hahah ik heb een paar flinke trappe nodig kan je ik vertellen
Sorry voor mijn eerdere reactie.
Ik wens je veel succes met het uitmaken en het herstellen van de vriendschapsbanden met je vriendinnen.
Het gaat je vast lukken!
Poeszie schreef:
08-10-2017 23:32
Tjonge, je reactie zou bedoeld kunnen zijn als een soort onhandige wake-up call, maar lijkt me niet de juiste aanvliegroute
Je hebt gelijk!
Ik begin een beetje te denken aan een cultuurverschil.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven