Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
woensdag 17 september 2008 om 20:40
Bedankt voor de tips. De engeltjes hebben hier uiteraard niets over te zeggen, maar de redactie leest ze ongetwijfeld mee en anders kunnen wij ze doorgeven. Het is overigens een prachtig idee voor een topic, wat als bijkomend voordeel heeft dat je die discussie niet hier hoeft te voeren En als je er een poll bij doet, weten we meteen waar het meeste animo voor is.

woensdag 17 september 2008 om 23:12

donderdag 18 september 2008 om 20:51
vrijdag 19 september 2008 om 22:18
Engel, zou je willen kijken naar het door Mirlo geopende topic?
Ik vind het walgelijk, de indirecte verwijzing die ze maakt naar MissChicken met haar zgn. ode op Kipnuggets (aangezien je geloof ik het Attractietopic bijgelezen hebt zul je denk ik wel begrijpen waarom me dit behoorlijk in het verkeerde keelgat schiet).
Ik vind het walgelijk, de indirecte verwijzing die ze maakt naar MissChicken met haar zgn. ode op Kipnuggets (aangezien je geloof ik het Attractietopic bijgelezen hebt zul je denk ik wel begrijpen waarom me dit behoorlijk in het verkeerde keelgat schiet).
vrijdag 19 september 2008 om 22:24
vrijdag 19 september 2008 om 22:26
quote:Spinster schreef op 19 september 2008 @ 22:24:
Lieve Digi, ik heb het hele attractie-topic gelezen en het lachen verging mij wel. Ik ben vrijwel altijd in voor een lolletje en ook best voor een klapstoel hier en daar maar dit vind ik echt veel te ver gaan, zo vals en zgn. verkapt over de rug van een forummer heen.Nou ja, zo vat ik het iig niet op. Ik heb niets tegen MissC.
Lieve Digi, ik heb het hele attractie-topic gelezen en het lachen verging mij wel. Ik ben vrijwel altijd in voor een lolletje en ook best voor een klapstoel hier en daar maar dit vind ik echt veel te ver gaan, zo vals en zgn. verkapt over de rug van een forummer heen.Nou ja, zo vat ik het iig niet op. Ik heb niets tegen MissC.
vrijdag 19 september 2008 om 22:32
Ik vat het wel zo op en ik twijfel er nog geen milliseconde aan hoe Mirlo het bedoeld heeft. Het ligt er namelijk vrij dik bovenop.
Dat jij niks tegen MissC hebt is natuurlijk fijn maar zelfs als je dat wel zou hebben zou dat mogen. De manier echter waarop Mirlo nu bezig is, gericht tegen een paar mensen waaronder MissC, is m.i. stijlloos, achterlijk en onnodig.
Dat jij niks tegen MissC hebt is natuurlijk fijn maar zelfs als je dat wel zou hebben zou dat mogen. De manier echter waarop Mirlo nu bezig is, gericht tegen een paar mensen waaronder MissC, is m.i. stijlloos, achterlijk en onnodig.
vrijdag 19 september 2008 om 23:37
Het topic over gewicht en attracties is gesloten. De opvolger is weggehaald. Als wij een topic sluiten hebben we daar een reden voor en dan is het niet de bedoeling de discussie ergens anders voort te zetten. Zeker niet als het vooral bedoeld is om te beledigen of te provoceren. We verwachten dat jullie volwassen genoeg zijn om dat in te zien of je in ieder geval aan de regels te houden.
De off-topic berichten op dit moderator-topic worden verwijderd.
De off-topic berichten op dit moderator-topic worden verwijderd.