Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 19:20:

[...]

Fancy?

Dat was een Nederlands magazine toen ik puber was.

Verder las ik als puber ook nog Joepie, maar weet niet of die te kopen is in Nederland.

Joepie zo heet de mascotte van de zwemles van mijn oppas kinderen. XD

All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
MWA jij verwacht serieuze antwoorden en adviezen als jij zelf niet eens serieus kan zijn ...
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:43:

[...]

15Wie doet er mee aan een poultje

[...]

Thanks No thanks, liefje

[...]

15

Ja vast.

En zo wel: toedeloe voor jou.

Tot over een jaar, dan mag je hier nl pas posten.

Maar volgens mij ben je zelf gewoon stiekem een oude zure huisvrouw, je weet wel die waar je zo'n hekel aan hebt.

[...]

15

En geloof het of niet: dat is géén aanval vanwege je leeftijd oid.

Je wil je meten met volwassenen, volwassenen vertellen wat ze verkeerd doen, gedraag je dan niet als een puber als je serieus genomen wil worden.

Dat je je als een puber gedraagt is logisch, je bènt immers een puber. En als je de kritiek die je gekregen hebt op dit forum eens rustig doorleest dan zul je zien dat het overgrote deel gaat over hoe je je opstelt en niet over je leeftijd. Iemand van jouw leeftijd kan zich best volwassen gedragen, jij ook. Maar jij maakt de fout om kritiek op je gedrag onlosmakelijk te koppelen aan je leeftijd, jij stelt dat je kritiek krijgt vanwege je leeftijd en dat is niet zo.
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 19:47:

MWA jij verwacht serieuze antwoorden en adviezen als jij zelf niet eens serieus kan zijn ...

Hey Kiaorahoi,

Ik heb heel wat serieuze antwoorden gehad waar ik echt overna aan het denken ben, de emmers vol shit heb ik even gelaten waar het voor is. Vind het jammer dat je mij als niet serieus beschaduw, mag hopen dat het niet iets te maken heeft met mij leeftijd? Ik heb net zo veel recht om als volwaardig forumster te worden gezien als elk ander hier.

Liefs Mwa
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 19:50:

[...]

Ja vast.

En zo wel: toedeloe voor jou.

Tot over een jaar, dan mag je hier nl pas posten.

Maar volgens mij ben je zelf gewoon stiekem een oude zure huisvrouw, je weet wel die waar je zo'n hekel aan hebt.

Hoi!

Ik wil je graag verzoeken eerst eens hand in eigen boezem te steken en niet jouw frustratie te projecteren op mij, word je zelf ook echt leuker van en het forum ook.

Liefs Mwa
Doe toch niet zo zielig zeg. Als je als volwaardig gezien wilt worden moet je je anders opstellen.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:56:

[...]

Hey Kiaorahoi,

Ik heb heel wat serieuze antwoorden gehad waar ik echt overna aan het denken ben, de emmers vol shit heb ik even gelaten waar het voor is. Vind het jammer dat je mij als niet serieus beschaduw, mag hopen dat het niet iets te maken heeft met mij leeftijd? Ik heb net zo veel recht om als volwaardig forumster te worden gezien als elk ander hier.

Liefs Mwa

Het wordt steeds leuker!

[...]

Hey Kiaorahoi,

Liefs MwaEh.. nee dus. Niet als je echt 15 bent want de minimum leeftijd voor dit forum is 16 jaar.
quote:Bij_Zonder schreef op 01 september 2015 @ 19:55:

[...]

[img]http://cdn.meme.am/instances/500x/56549020.jpg[/img]

En geloof het of niet: dat is géén aanval vanwege je leeftijd oid.

Je wil je meten met volwassenen, volwassenen vertellen wat ze verkeerd doen, gedraag je dan niet als een puber als je serieus genomen wil worden.

Dat je je als een puber gedraagt is logisch, je bènt immers een puber. En als je de kritiek die je gekregen hebt op dit forum eens rustig doorleest dan zul je zien dat het overgrote deel gaat over hoe je je opstelt en niet over je leeftijd. Iemand van jouw leeftijd kan zich best volwassen gedragen, jij ook. Maar jij maakt de fout om kritiek op je gedrag onlosmakelijk te koppelen aan je leeftijd, jij stelt dat je kritiek krijgt vanwege je leeftijd en dat is niet zo.

Ik vind het opvallend dat je begin met iets waar de aanval niet op gebaseerd zou moeten zijn, maar waar jij je heel reactie toch wel naar refereerd?! WTF. Met alle respect maar ik zie die twee echt los van elkaar samen.. Dat je 50 bent betekend niet dat je de wijsheid in pacht heb en beter bent dan een jonger wezen..

Ik heb alles doorgelezen en ik ben nu ook hand in eigen boezem aan het steken, overdenken waar het mijn schuld is dat de meeste mensen mij hier irritant en vervelend vinden. Ik probeer gewoon mee te gaan in de menigte van de forum. Ik wil ook bij een groepje horen en geliefd zijn.. Oke dat is dus dubbel want ergens maakt het geen .... uit maar kom op ik ben ook een mens met gevoel?!

[...]

Hey Kiaorahoi,

Liefs MwaToch niet. Als je 15 bent, ben je nu eenmaal te jong en wordt je geband. Regels van het forum.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 19:59:

[...]

Het wordt steeds leuker!Je bent mij nu aan het opfokken en wilt een soort van sensatie achtige discussie opgang brengen. Ik laat mij hier toe niet verleiden Bromelia..

[...]

Hey Kiaorahoi,

Liefs Mwa

En verder:

Kia beschaduwt mij ook nooit als serieus. Stout van haar, niet?

Kia, beschaduw mij serieus!
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:03:

[...]

Je bent mij nu aan het opfokken en wilt een soort van sensatie achtige discussie opgang brengen. Ik laat mij hier toe niet verleiden Bromelia.. nog even oefenen!
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:01:

[...]

Ik vind het opvallend dat je begin met iets waar de aanval niet op gebaseerd zou moeten zijn, maar waar jij je heel reactie toch wel naar refereerd?! WTF. Met alle respect maar ik zie die twee echt los van elkaar samen.. Dat je 50 bent betekend niet dat je de wijsheid in pacht heb en beter bent dan een jonger wezen..

Ik heb alles doorgelezen en ik ben nu ook hand in eigen boezem aan het steken, overdenken waar het mijn schuld is dat de meeste mensen mij hier irritant en vervelend vinden. Ik probeer gewoon mee te gaan in de menigte van de forum. Ik wil ook bij een groepje horen en geliefd zijn.. Oke dat is dus dubbel want ergens maakt het geen .... uit maar kom op ik ben ook een mens met gevoel?!

FYI: ik ben 41.

Ik ga er van uit dat je een mens met gevoel bent ja. Maar nogmaals: je acties (waar jij dus zèlf invloed op kunt uitoefenen) worden bekritiseerd, niet jij als persoon. Als jij het niet kunt hebben dat er kritiek komt op dingen die je schrijft, als jij dat niet los kunt zien van kritiek op jou als persoon, dan is een forum misschien gewoon niet zo geschikt voor jou.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 20:03:

[...]

En verder:

Kia beschaduwt mij ook nooit als serieus. Stout van haar, niet?

Kia, beschaduw mij serieus!Ze schreef 'beschauwd' en toen maakte de autocorrect er wat anders van. Dat is ook wel een dingetje: ik vind het wel leuk als een mod een beetje kan spellen .
Zeg Vrouwen, ik ben er nu echt helemaal klaar mee! Prima als jullie mij niet als een gelijkwaardige kunne zien, maar ik vind het echt merkwaardig dat jullie mij zien als een zielige 15 jarige, uiteraard ben ik dat niet. Maar ik ga ook niet steeds alles weerleggen, verantwoorden, verklaren etc etc etc etc. Ik heb wel wat beters te doen ik wens jullie een mooie avond! Gelieve ON topic te blijven..

Sterkte en Succes gewenst

Liefs Mwa.
En hou of met dat 'liefs' gedoe. Je vindt ons helemaal niet lief
quote:Bij_Zonder schreef op 01 september 2015 @ 20:07:

[...]

FYI: ik ben 41.

Ik ga er van uit dat je een mens met gevoel bent ja. Maar nogmaals: je acties (waar jij dus zèlf invloed op kunt uitoefenen) worden bekritiseerd, niet jij als persoon. Als jij het niet kunt hebben dat er kritiek komt op dingen die je schrijft, als jij dat niet los kunt zien van kritiek op jou als persoon, dan is een forum misschien gewoon niet zo geschikt voor jou.bedankt voor de trap na!
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 19:58:

[...]

Hoi!

Ik wil je graag verzoeken eerst eens hand in eigen boezem te steken en niet jouw frustratie te projecteren op mij, word je zelf ook echt leuker van en het forum ook.

Liefs Mwa

Welke frustratie?

Ik ben al leuk, nog leuker is niet goed voor deze wereld, lijkt de rest zo stom bij.

Maar ik vertel je de waarheid, als je echt 15 bent is het toedeloe.

Een goede mod zou dat weten, die leest nl de huisregels.
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 20:05:

[...]

nog even oefenen!kinderachtig ! #negeerstand
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 20:07:

[...]

Ze schreef 'beschauwd' en toen maakte de autocorrect er wat anders van. Dat is ook wel een dingetje: ik vind het wel leuk als een mod een beetje kan spellen .

Dan nog is het beschouwd en niet beschauwd.

Als mensen zeiken om te zeiken, doe ik gewoon gezellig mee .
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:08:

[...]

bedankt voor de trap na!Als je dat al een trap vind wat ga je dan doe als iemand echt gemeen wordt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven