Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
Weet je waar ik bij de topics van TO aan moet denken?

Aan iemand die zijn eigen begrafenis in scene zet om te kijken wie er komt.
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 22:27:

[...]

Wat ben jet toch een gekkie Weet ik toch, zussie .
quote:Vl43inder schreef op 01 september 2015 @ 22:29:

Weet je waar ik bij de topics van TO aan moet denken?

Aan iemand die zijn eigen begrafenis in scene zet om te kijken wie er komt.Ik vind jou dus echt volkomen krankzinnig maar dan ook echt... deze opmerking zeg dus alles, maar dan ook echt alles over jou en je brein...
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 22:31:

[...]

Ik vind jou dus echt volkomen krankzinnig maar dan ook echt... deze opmerking zeg dus alles, maar dan ook echt alles over jou en je brein...Thx!
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 22:28:

[...]

Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat. Weetje wat het is, ik dacht in de rol van een moderator wel geliefd te kunnen worden.. Dat forummers hier dan tegen mij zouden opkijken ipv over me heen zouden vallen over mijn leeftijd.. Inschattingsfoutje van mijn kant overigens. Bedankt xxxx

Een moderator is niet iets om tegen op te kijken hoor, zij doen gewoon hun werk en verder hebben wij niet veel met ze te maken.

Misschien wel als ze hier persoonlijk ook komen, maar je kunt niet aan een nick aflezen of ze ernaast nog modereren.

Je kunt als forummer ook geliefd zijn, daar hoef je geen moderator voor te zijn.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 22:28:

[...]

Dank je wel, aan jou heb ik tenminste wat. Weetje wat het is, ik dacht in de rol van een moderator wel geliefd te kunnen worden.. Dat forummers hier dan tegen mij zouden opkijken ipv over me heen zouden vallen over mijn leeftijd.. Inschattingsfoutje van mijn kant overigens. Bedankt xxxx

Waarom denk je dat die taak je geliefd zou maken?

Als er iemand is die bakken kritiek krijgt, is het een Mod wel.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:48:

[...]

Lieve Grobbekuiken,

Over het laatste kan ik enkel maar heel kort zijn: Daar hoef jij je echt geen zorgen om te maken.. Ik wil gewoon pleiten voor jongere vrouwen dat zij ook een bestaansrecht krijgen hier op het forum.. Dat is enkel wat ik voor ogen heb. Liefs Mwa.Goh. Nooit geweten dat ik als jongere vrouw hier geen bestaansrecht heb. Weer wat geleerd!
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 16:52:

[...]

Mag ik vragen waarom je zo kortzichtig beeld hier van hebt? Mag ik opkomen voor de jongere vrouw, ik merk gewoon dat ze hier vaak ondergewaardeerd wordt, ik voel mij zelf als ''bloempje'' daar niet prettig bij. In plaats van bij de pakken neer te blijven zitten en hier en daar wat te dollen, wil ik dit probleem online serieus gaan aanpakken!Hahaha sorry, maar wat??? Dat ligt dan denk ik niet aan je leeftijd, maar aan iets anders. Ik voel me niet ondergewaardeerd en voel me hier prima thuis op het forum!
quote:rennie_girl schreef op 01 september 2015 @ 22:40:

[...]

Hahaha sorry, maar wat??? Dat ligt dan denk ik niet aan je leeftijd, maar aan iets anders. Ik voel me niet ondergewaardeerd en voel me hier prima thuis op het forum!Maar lieve Rennie, jij bent ook ouder dan 15 .
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 20:10:

[...]

Ik kijk dwars door alle negativiteit heen, en vind in tegenstelling tot jouw conclusie ( gebaseerd op gebakken lucht) tcoh wel degelijk heel veel mensen hier op het forum lief..

Tuulk...

Je hapt net zo erg als mijn 12jarige puberdochter.
Mmmmmmmmm. Of je bent niet echt.... Of het enige dat is gegroeid is die plaat voor je kop. Werkelijk. Ik heb zelden zoveel rare bijdragen gelezen van iemand. En dat wil ook nog mod worden.

Geluk dr mee meis.

Liefs en kusjes xxxxxxxx ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:KiaOraHoi schreef op 01 september 2015 @ 22:45:

[...]

Maar lieve Rennie, jij bent ook ouder dan 15 .Niet zo heel veel ouder ;) en lekker jong van geest
quote:rennie_girl schreef op 01 september 2015 @ 23:03:

[...]

Niet zo heel veel ouder ;) en lekker jong van geest
quote:tanteslankie schreef op 01 september 2015 @ 23:02:

Mmmmmmmmm. Of je bent niet echt.... Of het enige dat is gegroeid is die plaat voor je kop. Werkelijk. Ik heb zelden zoveel rare bijdragen gelezen van iemand. En dat wil ook nog mod worden.

Geluk dr mee meis.

Liefs en kusjes xxxxxxxx ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️trolhunten is niet toegestaan..
quote:rennie_girl schreef op 01 september 2015 @ 22:40:

[...]

Hahaha sorry, maar wat??? Dat ligt dan denk ik niet aan je leeftijd, maar aan iets anders. Ik voel me niet ondergewaardeerd en voel me hier prima thuis op het forum!Met alle respect maar jij bent niet echt ''bekend'' in tegenstelling tot mij.. Dus sorry je weet totaal niet hoe of wat.. Wees maar blij overigens.. Niet altijd een pretje namelijk ;)
Paris Hilton.
quote:coolpack2 schreef op 01 september 2015 @ 23:50:

Paris Hilton.

quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 23:45:

[...]

Met alle respect maar jij bent niet echt ''bekend'' in tegenstelling tot mij.. Dus sorry je weet totaal niet hoe of wat.. Wees maar blij overigens.. Niet altijd een pretje namelijk ;) En dan ook "In tegenstelling tot mij"..... schattig hoor, zeg TO, je woont zeker nog niet op je eigen?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 23:51:

[...]

Ik geef jou een serieus antwoordt en je negeert het en pikt alleen maar de negatieve dingen van andere gebruikers eruit om op te reageren... ga je ook nog op mij reageren?
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 00:01:

[...]

Ik geef jou een serieus antwoordt en je negeert het en pikt alleen maar de negatieve dingen van andere gebruikers eruit om op te reageren... ga je ook nog op mij reageren?

Natuurlijk krijg je geen antwoord. Je hebt meer dan drie zinnen getypt.

Denk dat je je verwachtingen eens moet bijstellen.
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 00:03:

[...]

Natuurlijk krijg je geen antwoord. Je hebt meer dan drie zinnen getypt.

Denk dat je je verwachtingen eens moet bijstellen. Echt? Dat maakt me verdrietig.
quote:KiaOraHoi schreef op 02 september 2015 @ 00:11:

[...]

Echt? Dat maakt me verdrietig.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 23:45:

[...]

Met alle respect maar jij bent niet echt ''bekend'' in tegenstelling tot mij.. Dus sorry je weet totaal niet hoe of wat.. Wees maar blij overigens.. Niet altijd een pretje namelijk ;)Wie doet er hier nou neerbuigend naar andere jonge vrouwen op het forum? Hoppa zo een emmer shit over me heen. Misschien moet je gaan uitdragen wat je zelf predikt? Dat kan zo als moderator-to-be echt niet hoor!
quote:DorothyParker schreef op 02 september 2015 @ 00:14:

[...]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven