moeder wordt 60

20-03-2008 13:33 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Mijn moeder wordt deze zomer 60 en al zegt ze dat ze er niets aan wil doen weet ik dat ze het stiekem jammer zou vinden als we inderdaad niets doen. Maar ik heb totaal geen inspiratie! Ik wil iets doen met haar, mijn vader en mijn broer en zijn vrouw. met z'n 5en dus. Gewoon uit eten vind ik te saai. Hebben jullie ideeën?
@ Bor. Nu je dat zo zegt, Keuteltje is al een tijdje uit het zicht, of niet? Ik begin haar bijna te missen...
anoniem_648d867ac9e9b wijzigde dit bericht op 20-03-2008 14:27
Reden: om lynching te voorkomen ;-)
% gewijzigd
Ik had je terplekke gelyncht denk ik. Ik hou niet van dat soort grappen. Maar goed, soms denk ik wel eens dat ik gewoon het humor-gen mis.
nou, ik snap de hilariteit wel hoor, tis net zo leuk als het boodschappen spel, abc of het blikken eten zonder etiketten spel op bruiloften.......
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gelukkig is onze familie rijkelijk bedeeld met het humor-gen.

We lachen graag met elkaar en om elkaar. En misschien om ons zelf nog wel het hardst. Ik kan het je aanraden, wordt het leven echt alleen maar leuker van!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
wij hebben een weekendje weg geboekt met de organisatie

swingbo

en was een succes!!!

ze weten niet waar ze naar toe gaan en post met hints er in

groetjes

dita
quote:Winterdip schreef op 20 maart 2008 @ 14:41:

We lachen graag met elkaar en om elkaar. En misschien om ons zelf nog wel het hardst. Ik kan het je aanraden, wordt het leven echt alleen maar leuker van!Dat we deze grap gewoon über-flauw vinden, van het niveau Samson en Gert, wil nog niet zeggen dat ons leven niet leuk is. Wij vinden gewoon ándere grappen leuk. Wij lachen ws ook niet om broodje poep-verhalen en keken, denk ik, bijna nooit naar Over de rooie.
quote:Onderdezon schreef op 20 maart 2008 @ 14:25:

@ Bor. Nu je dat zo zegt, Keuteltje is al een tijdje uit het zicht, of niet? Ik begin haar bijna te missen...Nee hoor, kijk maar o.a. op de reis pijler en overig (verjaardagstopic voor haar vader 65 jaar). En andere. Of in de zoekfunctie. Dat is net een stoomlocomotief, die gaat wel door hoor wekelijks met openen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:fleurtje schreef op 20 maart 2008 @ 15:33:

[...]

Dat we deze grap gewoon über-flauw vinden, van het niveau Samson en Gert, wil nog niet zeggen dat ons leven niet leuk is. Wij vinden gewoon ándere grappen leuk. Wij lachen ws ook niet om broodje poep-verhalen en keken, denk ik, bijna nooit naar Over de rooie.Kennelijk geldt dat voor sommigen onder ons wel wanneer ze zelf aangeven het ´humor-gen´ te missen. Volgens mij is dit topic geopend om ideetjes op te doen dus vandaar mijn bijdrage, die bij ons erg geslaagd was. Van jou heb ik, naast commentaar, nog geen bijdrage voorbij zien komen. Oja, een goede beurt, was die niet van jou? Over uber-flauw en Samson en Gert niveau gesproken....
quote:Winterdip schreef op 20 maart 2008 @ 13:58:

Nou ja zeg! Als je iets leuks wilt doen dan slaat de gemiddelde Nederlander toch ook gelijk aan het googlen. Waarom zou niet gewoon hier een topic openen voor (extra) ideetjes?

Maar waarom dan ook niet google gebruiken voor het zoeken van leuke ideeen en cadeautjes? Waarom dan de zoveelste "die en die wordt zo oud, wat zal ik geven/doen/organiseren-topic" openen?
Je mag hier toch openen wat je wilt?! Daar is het toch een forum voor? Mij is het nooit opgevallen dat er al zoveel van dit soort topics zijn geopend maar dat komt omdat dit meestal niet mijn interessegebied is. Deze viel me toevallig op omdat mijn moeder ook 60 wordt.

Maar goed, waarom zou je dus geen topic mogen openen hierover? Als je je eraan stoort dan kom je er toch gewoon niet? Er zijn ook tig topics over eerste-zwangerschapstekenen en de vraag of vriend vreemd gaat.

Ik begrijp echt al het commentaar niet op dit topic. Maar goed, van TO niks meer gehoord, die zal dus wel aan het googlen zijn.
quote:Winterdip schreef op 20 maart 2008 @ 14:41:

We lachen graag met elkaar en om elkaar. En misschien om ons zelf nog wel het hardst. Ik kan het je aanraden, wordt het leven echt alleen maar leuker van!Dan hebben mijn omgeving en ik een heel ander humorgen, de godenzijgedankt.
Geen bijzonderheden
Jéé zeg wat een rare reacties allemaal. Ik had gehoopt dat iemand misschien een heel leuk origineel idee had waar wij als 5, sorry 4, volwassenen niet op konden komen. Niet alles is te vinden via google namenlijk. En eigenlijk zou ik dit helemaal niet moeten melden maar ik sta er alleen voor, omdat mijn broer en schoonzus geen zin hebben zich in te zetten voor zoiets en mijn vader ook niet (ze willen wel meedoen maar niets verzinnen) en ik wil mijn moeder toch verrassen. En als mensen zich ergeren aan dit topic, waarom lees je het dan? En als dit al niet mag op het forum wat dan wel? Ik vind sommige onderwerpen ook onzin maar doe daar niet flauw over.

Ik was echt heel erg verbaasd en schrok erg van de negatieve reacties.

Laat dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven