mooiste compliment op dit forum ?

30-08-2007 16:25 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een échte vent genoemd.............. Ik vond dat wel een geinig compliment .



wat is jouw mooiste compliment geweest ? Of... om welke beschuldiging heb je moeten lachen , of ben je boos geworden ?



Wil je iemand nog een compliment maken ; ook dat kan.....en vooruit , wil je iemand op een LUDIEKE manier beschuldigen ( géén grove beledigingen , geen vals onder de gordel getrap ) dan mag dat ook....... en voor één keer ; gooi die hengel dan ook meteen maar uit in alle openheid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef Perel een compliment omdat ze altijd op een of andere manier begrijpt waar ik het over heb en nog een goed antwoord weet te geven ook.

Ook haar antwoorden aan anderen vind ik vaak getuigen van veel inzicht.



MV krijgt voor mij een compliment omdat ze is wie ze. Een enorme steun en vraagbaak als ik 'problemen/vragen heb over mijn katten, maar ook in alles even oprecht



Zuigstengel/wortel; omdat ze me laat lachen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik geef een compliment aan alle vivadames die dat verdienen!



Helaas zullen velen zich nu gevleid voelen, die het niet verdienen. Velen voelen zich ook overgeslagen, die het wel verdienen.



Enfin, de dames die het wel verdienen weten het wel.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegt Poez! complimenti! zeg ik in italiaans! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Roma, vager kon ik het niet maken. X-D



Leuk dat je er weer bent trouwens!
:hello:
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2007 @ 16:25:

Ik ben een échte vent genoemd..............



wat is jouw mooiste compliment geweest ?



Wil je iemand nog een compliment maken ; ook dat kan.






Oei, dat compliment kwam van mij, maar behoeft wel enige toelichting.

BGB kwam weer eens met een hele strakke opmerking op een topic waar enkele "heren" zichzelf belachelijk maakten in een poging de ander belachelijk te maken. BGB maakte hen allemaal in 1 keer belachelijk. Vandaar mijn echt positief bedoelde opmerking! :smile:
Alle reacties Link kopieren
Ik geef een compliment aan al mijn digidinnetjes van het berliner topic, omdat ik met ze kan lachen en huilen en we elkaars problemen nooit moe zijn!!



En een dik vet compliment voor vivian2 omdat ze zo stoer is geweest om terug te komen op het forum, ondanks het feit dat sommige mensen het haar moeilijk maakten hier.
Alle reacties Link kopieren
Complimenten aan de Nietjes, dat zijn leuke vrouwen.



Compliment aan BGB vanwege haar ijzersterke humor en uitspraken.



Compliment aan Festen omdat ze gezegd heeft van me te houden. En dat zonder enige aanleiding. Cool. Da's pas onvoorwaardelijke liefde :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
VC....................................................................... :heart:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij verdient Eleonora wel een complimentje voor haar wijze en lieve adviezen aan iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hierbij wil ik ReinaAzura een compliment geven want ik vind haar reacties op Viva forum rechtstreeks en direct! Ook heel aangenaam om te lezen hoe correct haar nederlands is. Elke keer als ik haar reactie heb gelezen, denk ik bij mijzelf 'Ja, dat klopt helemaal wat ik er van vind'.



:cheer2:
I am Spaaartaaacus.
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een complimentje voor BGB, buk maar ff om die veer in ontvangst te nemen meid ;-)



Ik heb genoten van je bijdragen op een topic over kinderen wel of niet een opvoedkundige tik geven.

Je was zo lekker realistisch bezig tussen al dat zoetsappige gelul, wat een verademing.

Hilarisch om te lezen en het versterkte mijn idee dat jij van de opvoeding geen hoogverheven-boekenwijsheid-tere-zieltjes-superbezorgd-alles draait om de kids- gedoe maakt.

:applause:
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, iemand te lezen die gewoon opvoedt zonder die absurde kindverheerlijking die je zo vaak leest,blech.

Lekker nuchter,realistisch, vlot en mèt humor, zo stel ik me jou als moeder voor. :)
Alle reacties Link kopieren
[quote]Tante Sjaan schreef op 02 september 2007 @ 01:35:

Hierbij een complimentje voor BGB, buk maar ff om die veer in ontvangst te nemen meid ;-)



quote]



http://home.hetnet.nl/~evelienappelboom/images/11sep/billen-suus.jpg





Dank u !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Is dit dan iets anders dan het voormalig "steekeenveerindekontvan..." topic?



Effe op bekijk bericht klikken, dan ben ik die kont van BGB kwijt, die leid namelijk erg af.



Hehe, dat scheelt! 8-P



Ik complimenteer eerst maar even mezelf, ik ben al meer dan een jaar lid van het Vivaforum, en schijnbaar ben je dan een echte bikkel!



Dan complimenteer ik de vrouwen uit het topic "been there..done that..." bij Relaties. Pijn. Kracht. Moed. Zege!



En ik complimenteer de techneut achter "WieHier", eindelijk sta ik er ook bij (weliswaar om 4.05 uur...maar toch)



En ik heb nog een giga veer hier liggen, die steek ik BGB wel in haar bibs....ruimte zat zag ik X-D !
Alle reacties Link kopieren
Ja, op dit topic mocht je je gekrégen compliment nog eens uit de doeken doen.kan je er wéér van genieten....... Maar we zijn te bescheiden , merk ik al .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Een belediging waar echt mijn wenkbrauwen tot in mijn haargrens verdwenen en mijn kin tot op mijn knieën zakte was de opmerking dat ik wel een mannenhater zou zijn. Moi ?

Hahahaha......... dat zijn leuke dingen voor de mens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mmm, een gekregen compliment.



Ik ben wel eens in 1 zin genoemd met Eleonora, als het ging om eerlijke en genuanceerde postings op relaties. Dat was errug vleiend!



En in het topic 'Welke forummer zou jij wel eens in het echt willen ontmoeten' wilde iemand Poez wel eens in het eggie zien, samen met Kitty. Omdat ik altijd zo liefdevol over mijn dochter zou schrijven. Dat vond ik een heel erg tof compliment!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
op het topic emigreren zitten een aantal dames van over heel de wereld intussen, voor verhalen, vragen en gewoon dagelijkse ditjes en datjes (sperzibonen bv) en daar werd een keer de term: wereldwijven gebruikt.

ik vind dat nog steeds een goeie



owh en ik wil Kjong bij deze een compliment geven. weet niet precies de reden waarom je niet meer meeschrijft op emigreren na dat relletje, maar ik wil je niet alleen complimenteren met je heerlijke schrijfstijl en zienswijze op bepaalde dingen, maar ook vanwege je situatie en dat je er het beste van maakt. heb ik grote lijnen het wel en wee nog een beetje gevolgd en vind het echt klasse!!
Alle reacties Link kopieren
WOWWWWWWW .............. Ik ben zojuist gedegradeerd/ gepromoveerd tot anti-conceptiemiddel ! ( maar wel een zonder bijwerkingen ! )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef op 04 september 2007 @ 11:59:

WOWWWWWWW .............. Ik ben zojuist gedegradeerd/ gepromoveerd tot anti-conceptiemiddel ! ( maar wel een zonder bijwerkingen ! )
Gefeli! Op welk topic? :-9
Ik ben uitgemaakt voor "venijnig" doe ik mijn nick toch voldoende eer aan.
Alle reacties Link kopieren




Sex natuurlijk.....ik laat met één blik eierstokken én penissen verschrompelen.....

X-D

Nee , joh......... op relaties , iets met wel of niet nog een kindje..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
[quote]Krengiserweer schreef op 04 september 2007 @ 17:07:

Ik ben uitgemaakt voor "venijnig" quote]





Jij ????

:rolling:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven