Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
Ik heb de oplossing van 35. Die schalen met rijst. Alleen weet ik niet hoe ik hem in moet voren. Ik snap het voorbeeld niet. Kan iemand helpen?
vraag 35 komma's er tussn
Heb ik ook gedaan, maar dat accepteert hij niet. Kleinste getal eerst?
dan een andere volgorde blijven proberen of hij is toch niet goed
Ik heb hem. De volgorde was niet goed. Bedankt.
quote:Puzzelt er niemand meer is iedereen klaar?Ik puzzel nog steeds hoor, maar zit hartstikke vast op 37, dus wie daar een dikke hint heeft...graag!
37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.

Iemand die al iets weet over 41?
quote:

37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.

Iemand die al iets weet over 41? als je me:D wil hinten over 40, misschien kan ik jou dan helpen....
quote:

Iemand die al iets weet over 41? Bedankt voor de hint Martje, maar ik ben zo helemaal sufgepuzzeld, dat ik het verkeerde nummer gaf, zit sinds gisteravond vast bij 40 LOL
40 begrijp ik de logica niet van, eerlijk gezegd.

6 letters

Helpt dat?
quote:40 begrijp ik de logica niet van, eerlijk gezegd.

6 letters

Helpt dat?Oh dat klinkt hoopvol LOL

we gaan gewoon maa woorden invoeren, misschien dat dat sneller gaat.

Toch bedankt voor je hulp!
kan iemand ons helpen bij 5_32? Ik heb de tips al doorgelezen, maar er is veel over en weer gemailt en op het forum zelf staan weinig hints... mailadres is: [fgcolor=#ffffff]wilfreek@hotmail.com[/fgcolor]
quote:37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er
quote:

quote: martje reageerde

eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er

dan heb je niet goed gekeken, want er beweegt echt wel het een en ander
quote:

quote: renee71 reageerde

quote: martje reageerde

eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er

dan heb je niet goed gekeken, want er beweegt echt wel het een en ander

vergat erbij te zetten: maak anders eens een kopietje van de afbeelding en leg die er eens naast
quote:vergat erbij te zetten: maak anders eens een kopietje van de afbeelding en leg die er eens naastoke, gedaan. tot later allemaal ;)
bizarrrrrrrrrrrrr! ik heb het plaatje opgeslagen in die is ineens heel anders hahahaha!
Voor iedereen die me gemaild heeft vanmiddag/vanavond... sorry ik was vergeten dat ik naar verjaardag moest en vanmiddag druk met oudste dochter uit school halen en daarna naar de zwemles enz. Dus mail niet meer gelezen... Als jullie nog iets willen weten, moet je wachten tot morgenavond, ben morgen nl de hele dag op pad. Ach en anders zijn er wel anderen die willen helpen.

Succes!
kan iemand nog een gouden tip geven voor puzzel 32, die met de scheikundige elementen. heb al ettelijke kladblaadjes volgerekend, maar kom er niet uit
quote:

kan iemand nog een gouden tip geven voor puzzel 32, die met de

scheikundige elementen. heb al ettelijke kladblaadjes volgerekend, maar

kom er niet uit stuur me een mail, dan zal ik je op weg helpen.
mailadres staat wel tig keer in oudere topics,

dus bij deze: mkoppert@home.nl
Ik weet dat er al heel veel over vraag 21 is geschreven (die met die centen) maar ik kom er toch nog steeds niet uit... Mag ik iemand mijn sommetje mailen? Dan weet ik nl of ik überhaupt goed op weg ben..
iemand nog een betere hint voor 41 dan de hint op brein?
heb em, al vind ik de berekening wel erg vergezocht...
ik ben bij vraag 40 heeft iemand een hint

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven