Mzsteriax VIII 3e topic
dinsdag 17 april 2007 om 20:00
dinsdag 17 april 2007 om 20:47
kan iemand ons helpen bij 5_32? Ik heb de tips al doorgelezen, maar er is veel over en weer gemailt en op het forum zelf staan weinig hints... mailadres is: [fgcolor=#ffffff]wilfreek@hotmail.com[/fgcolor]
dinsdag 17 april 2007 om 21:32
quote:37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er
dinsdag 17 april 2007 om 21:43
quote:
quote: martje reageerde
37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.
eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er
dan heb je niet goed gekeken, want er beweegt echt wel het een en ander
37 is eigenlijk een dingbat. Je moet het plaatje goed in de gaten houden en kijken en omschrijven wat er gebeurt.
eeeehhhh, moet ik hieruit opmaken dat er serieus wat gaa bewegen (behalven dansende schele oogjes)? Deze puzzel heb ik nu een aantal uurtjes voor staan, maar niks nakkes nada gebeurt er
dinsdag 17 april 2007 om 21:43
quote:
quote: renee71 reageerde
vergat erbij te zetten: maak anders eens een kopietje van de afbeelding en leg die er eens naast
quote: renee71 reageerde
vergat erbij te zetten: maak anders eens een kopietje van de afbeelding en leg die er eens naast
dinsdag 17 april 2007 om 22:58
Voor iedereen die me gemaild heeft vanmiddag/vanavond... sorry ik was vergeten dat ik naar verjaardag moest en vanmiddag druk met oudste dochter uit school halen en daarna naar de zwemles enz. Dus mail niet meer gelezen... Als jullie nog iets willen weten, moet je wachten tot morgenavond, ben morgen nl de hele dag op pad. Ach en anders zijn er wel anderen die willen helpen.
Succes!
Succes!
woensdag 18 april 2007 om 10:44