Mzsteriax VIII 3e topic
maandag 16 april 2007 om 14:35
Haha Carhon, nieuw topic geopent en dan is ie nog heemaal leeg! Dat kan natuurlijk niet!
Ik heb vanmorgen, gewassen, was opgehangen en op gevouwen, slaapkamer, kamer en keuken afgestofd en gestofzuigd, wc en badkamer schoongemaakt en nu rest mij enkel nog een bergje strijkgoed.... Maar daar is het te warm voor. Dus ik ben er weer helemaal klaar voor; vraag 38!
Wie nog meer?
Ik heb vanmorgen, gewassen, was opgehangen en op gevouwen, slaapkamer, kamer en keuken afgestofd en gestofzuigd, wc en badkamer schoongemaakt en nu rest mij enkel nog een bergje strijkgoed.... Maar daar is het te warm voor. Dus ik ben er weer helemaal klaar voor; vraag 38!
Wie nog meer?
maandag 16 april 2007 om 16:03
@36, in de wirwar van letters staat een hint wat te doen met het raster. Daarna leg je die op de letters en als je het op de goede manier doet zie je ergens in het veld een zin staan.
@37, als je echt al een paar uur staart (:P) dan zie je ook dat er iets verandert in het scherm en daar moet je mee dingbatten!
Succes allebei! En dan mij helpen okè?
@37, als je echt al een paar uur staart (:P) dan zie je ook dat er iets verandert in het scherm en daar moet je mee dingbatten!
Succes allebei! En dan mij helpen okè?
maandag 16 april 2007 om 16:16
maandag 16 april 2007 om 16:31
stuur maar een mailtje wit [fgcolor=#ffffff]lijnie_beer@hotmail.com[/fgcolor]
maandag 16 april 2007 om 17:17
Mail mij even en doe de puzzel erbij dan kijk ik of ik je kan helpen: cecileb43@yahoo.co.uk
maandag 16 april 2007 om 19:48