Mzsteriax VIII 3e topic

15-04-2007 18:42 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vast een topic geopend waar we verder kunnen. Succes!
Haha Carhon, nieuw topic geopent en dan is ie nog heemaal leeg! Dat kan natuurlijk niet!

Ik heb vanmorgen, gewassen, was opgehangen en op gevouwen, slaapkamer, kamer en keuken afgestofd en gestofzuigd, wc en badkamer schoongemaakt en nu rest mij enkel nog een bergje strijkgoed.... Maar daar is het te warm voor. Dus ik ben er weer helemaal klaar voor; vraag 38!

Wie nog meer?
heLemaal bedoel ik...
vraag 35 weer een reken puzzel heeft iemand een hint hoe hier te beginnen
quote: er zit trouwens 1 fout snaveltje tussen

Even iets rechtzetten:

Er zit geen fout snaveltje tussen. Je moest niet naar Snaveltjes kijken.
Hoi Lijniebeer, de enige hint die ik je kan geven is: verhouding 4-6-9. Ik hoop dat je hiermee verder kunt.
dank je dino ik heb hem
you're welcome!
vraag 36 is toch gewone woordzoeker maar moet je alle woorden die bekent zijn opzoeken
Ik vond het al zo stil in het andere topic :-)

Zit nu al redelijk wat uurtjes naar 37 te staren, maar ik kan het pad (nog) niet vinden.

Iemand een hint voor me?
@36, in de wirwar van letters staat een hint wat te doen met het raster. Daarna leg je die op de letters en als je het op de goede manier doet zie je ergens in het veld een zin staan.

@37, als je echt al een paar uur staart (:P) dan zie je ook dat er iets verandert in het scherm en daar moet je mee dingbatten!

Succes allebei! En dan mij helpen okè?

Ik ga zo met het avondeten beginnen, ben er rond 20.00 uur weer hoop ik.
quote:vraag 35 weer een reken puzzel heeft iemand een hint hoe hier te beginnenDat is een hele mooi hint maar brengt mij niet vel verder helaas. Ik ben geen rekenwonder. ik had het volgende gedaan maar dat klopt niet wany er komen getallen met komma's uit wit: 133-9=124:6=20,6:4=5,16

Dino, ik staarde niet naar het scherm hoor, ik print een opdracht altijd gelijk uit tja en op dat papier blijft alles hetzelfde :-)

Ga ook zo aan het eten beginnen en hoop vanavond verder te puzzelen
stuur maar een mailtje wit [fgcolor=#ffffff]lijnie_beer@hotmail.com[/fgcolor]
Ik heb je gemaild bedankt alvast
Hallo! wij zijn bij puzzel 29, maar we kunnen het laatste woord, de dingbat, niet vinden...iemand een hintje in welke richting (behalve de al in de vraag aangegeven richting) we moeten zoeken?
Mail mij even en doe de puzzel erbij dan kijk ik of ik je kan helpen: cecileb43@yahoo.co.uk
Hellooooooo

Ik doe ook weer mee! 2 daagjes eventjes wat anders gedaan, dus we gaan er weer tegenaan :D
precious ik heb je teruggemaild.

Ik kwam bij 35 bij het antwoord 133 maar mijn oplossing was niet goed hahhahah:$
Ik zit nog steeds vast bij 35;(
na duffe en nutteloze studiedag maar ff lekker puzzelen. Ik leer hier meer
mail is wat je hebt
Maakt inderdaad verschil of je naar je scherm kijkt of de hele middag naar een vel papier zit te staren, wat een tijdverspilling...

Lekker vroeg gegeten en nu ben ik alweer een tijd aan het dingbatten, maar ik dingbat helemaal de verkeerde paden op :(
quote:mail is wat je hebtgemaild:D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven