Nachtbraken deel 11

16-09-2010 18:16 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen de riedel over cababouter Wesley de Pesley. Dat is oud nieuws. We gaan gewoon lekker door voor de gezelligheid.

Copyright@Aubrey

Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Zit hier eigenlijk een Aldi in de buurt Twis?
Cum non tum age
Aubrey, woonde die vriend in de buurt van Pafos/Paphos?

In oktober ga ik voor de 4de keer in 2 jaar tijd naar Pafos (behalve bij een wintersportvakantie is het mij nog nooit gelukt om 2 keer of vaker naar dezelfde plek te gaan) Ben ook helemaal fan, mocht ik ooit een loterij winnen, koop ik daar een huisje.
Chocolade van de Aldi... die dikke repen, of eigenlijk 2 repen in 1 pak... jammie.

Kaasjes....(sprint naar koelkast, die heb ik nog liggen met perenstroop jamjamjam)
Neeee, Chase heeft een ander kapsel. Nu doet hij me aan iemand denken. En ik was sooo over that.
Cum non tum age
Hmmmm lekker Glitter
Pfff, dat zou ik moeten navragen, Glitterzzzzzzzz. Hoe is de temperatuur daar in oktober?

Klinkt heerlijk, een huisje op zo'n eiland!
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 20:35:

Chocolade van de Aldi... die dikke repen, of eigenlijk 2 repen in 1 pak... jammie.

Ooooooooooow, daarvoor ga ik speciaal naar de Aldi, en het stokbrood met kruidenboter.
quote:noa schreef op 16 september 2010 @ 20:36:

Neeee, Chase heeft een ander kapsel. Nu doet hij me aan iemand denken. En ik was sooo over that.Wie dan, wie dan, wie dan????
Temperatuur ik kan het alleen maar zeggen over de periode begin tot max 24 oktober, later heb ik er nog niet gezeten, vorig jaar was het tussen de 28 en 35 graden. (Die 35 hadden we op mn verjaardag, maar dat is wel belachelijk warm) Meestal zo tussen de 25-30 graden.
Stokbrood, check, staat op mn lijstje voor morgen...
Chase is hoe dan ook lekkerrrrrrrrr
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 20:40:

Temperatuur ik kan het alleen maar zeggen over de periode begin tot max 24 oktober, later heb ik er nog niet gezeten, vorig jaar was het tussen de 28 en 35 graden. (Die 35 hadden we op mn verjaardag, maar dat is wel belachelijk warm) Meestal zo tussen de 25-30 graden.Ah, ting ting ting, that ticks all my boxes! Lekker zo in het najaar, daar even naartoe.
quote:Aubrey schreef op 16 september 2010 @ 20:40:

[...]

Wie dan, wie dan, wie dan???? Kan ik niet zeggen, want ik heb het alweer opgeborgen in het kastje in mijn hoofd.
Cum non tum age
quote:Aubrey schreef op 16 september 2010 @ 20:28:

Wat heb je bij de Lidl ingeslagen, LS?

Ik kom eigenlijk nooit bij de Lidl..... Ik ga naar de AH altijd, is mijn favo supermarkt. Daarnaast is het maar een paar honderd meter verderop

Dus ik keek mijn ogen weer uit bij de Lidl. Heb daar wat "basisdingen" gekocht zoals keukenpapier, champignons. Maar ook veel dingen om te proberen zoals garnalen uit de diepvries, sherry (om mee te koken uiteraard ) sap (lekker?) etc etc

Ik zie met name veel non-food producten die ik graag wil proberen, zoals wasmiddel en afwasmiddel. Heb goede verhalen over gehoord. Dussss, ik ga vaker denk ik
Lekker Glitterzzz.

Ik wil ook chocola van de Aldi. En spekkies.
Cum non tum age
goh gaat ut over chocolade..? Kheb net een chocolademaskertje van de Hema op mn smoelwerk gesmeerd..
quote:noa schreef op 16 september 2010 @ 20:32:

Zit hier eigenlijk een Aldi in de buurt Twis?Volgens mij zitten er zowel een Aldi als een Lidl in West.
Ja, het kan best leuk winkelen zijn in die zaken. Word bij de kassa altijd helemaal vrolijk.
quote:luna30v schreef op 16 september 2010 @ 20:51:

goh gaat ut over chocolade..? Kheb net een chocolademaskertje van de Hema op mn smoelwerk gesmeerd..Never! Plaatje!
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 20:42:

Chase is hoe dan ook lekkerrrrrrrrr En van mij. In my dreams.
Cum non tum age
Het wc papier in de roze verpakking van de Lidl...
quote:Aubrey schreef op 16 september 2010 @ 20:52:

[...]

Never! Plaatje!jah daaaaaaaaag!
quote:noa schreef op 16 september 2010 @ 20:46:

Lekker Glitterzzz.

Ik wil ook chocola van de Aldi. En spekkies.Ik heb zin in gesuikerde spekjes. En chocoladerozijnen.
Jaa chocorozijnen.
Cum non tum age
pindarotsjes..........................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven