Nachtbrakers hier!!! Deel 13
maandag 11 oktober 2010 om 20:58
Ik presenteer met veel trots: Nachtbrakers deel 13. Dat zijn dus 12X3000 posts (en soms meer...) 36.000 posts En dat worden er uiteraard nog veel en veel meer
Het is ooit ergens ermee begonnen, maar dat ben ik vergeten. Dus het zal wel niet belangrijk zijn
Dagbrakers of nachtbrakers; iedereen is welkom!!!
Ik zeg:
Het is ooit ergens ermee begonnen, maar dat ben ik vergeten. Dus het zal wel niet belangrijk zijn
Dagbrakers of nachtbrakers; iedereen is welkom!!!
Ik zeg:
maandag 11 oktober 2010 om 21:46
Ik heb net die 'discussie' op deel 12 gelezen en wil daar nog even 1 ding over kwijt: ik heb alleen gevraagd naar hoe het zit met Engel's man en minnaar, omdat zij daar zélf over was begonnen vorige week. En ik heb daar verder geen oordeel of mening over gegeven. Dat dat duidelijk is.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
maandag 11 oktober 2010 om 22:00
We hebben geluncht, een beetje geshopt, boodschappen gedaan, pizza besteld en toen hebben ze me op de trein gezet, alwaar ik nu in zit.
Bij de appie die 3 smaken chips gekocht en thuis onder het genot van een colaatje getest. Ik vond de babi pangang naar vleesjus smaken (heel goor dus) en de mango sweet chili was ook niet echt mijn ding. De beste vond ik patatje joppie, maar die zou ik eigenlijk ook nooit kopen. Wel leuk om geproefd te hebben!
Bij de appie die 3 smaken chips gekocht en thuis onder het genot van een colaatje getest. Ik vond de babi pangang naar vleesjus smaken (heel goor dus) en de mango sweet chili was ook niet echt mijn ding. De beste vond ik patatje joppie, maar die zou ik eigenlijk ook nooit kopen. Wel leuk om geproefd te hebben!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.