Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zondag 29 november 2009 om 03:40
quote:-Bladora- schreef op 29 november 2009 @ 03:38:
Zumba schijnt erg vermoeiend te zijn!
Almosthappy, ik heb dat netzo, wil er nog wel een maar geen zin om op te staan. Maar ik heb er nog maar één op dus nog niet genoeg :-)Hahahahaha! Vooral dat: Dus nog niet genoeg. Ik ga nu opstaan! Nadat ik moed heb verzameld..
Zumba schijnt erg vermoeiend te zijn!
Almosthappy, ik heb dat netzo, wil er nog wel een maar geen zin om op te staan. Maar ik heb er nog maar één op dus nog niet genoeg :-)Hahahahaha! Vooral dat: Dus nog niet genoeg. Ik ga nu opstaan! Nadat ik moed heb verzameld..
zondag 29 november 2009 om 03:45
quote:mocy schreef op 29 november 2009 @ 03:43:
Wat houd me tegen? dat ik dan allerlei acties moet gaan ondernemen. Spullen bij elkaar, lampen uit, trappen lopen, make-up eraf, tandenpoetsen, uitkleden, wekker zetten.
Pff het opschrijven is al vermoeiend genoeg. Ik blijf nog ff zitten.Yep! Herkenbaar. Ik doe dat dan altijd in etappes.
Wat houd me tegen? dat ik dan allerlei acties moet gaan ondernemen. Spullen bij elkaar, lampen uit, trappen lopen, make-up eraf, tandenpoetsen, uitkleden, wekker zetten.
Pff het opschrijven is al vermoeiend genoeg. Ik blijf nog ff zitten.Yep! Herkenbaar. Ik doe dat dan altijd in etappes.
zondag 29 november 2009 om 03:48